Gå til innhold

Sony Ericsson K800 - diskuter den her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sjekk den pris forskjellen. :ohmy: K800i koster 3250,- hos pixmania mens den koster 4593,- hos Telebutikken. En pris forskjell på kr 1343,- eller 41 %

 

Det er sikkert en del som ikke sjekker prisene nøye og handler bare sånn uten videre…

 

Sjekk alltid prisguiden før dere handler..

Lenke til kommentar
Sjekk den pris forskjellen.  :ohmy:  K800i koster 3250,- hos pixmania mens den koster 4593,- hos Telebutikken. En pris forskjell på kr 1343,- eller 41 %

 

Det er sikkert en del som ikke sjekker prisene nøye og handler bare sånn uten videre…

 

Sjekk alltid prisguiden før dere handler..

6598085[/snapback]

 

Du vet vel at du må betale mva. og fortollingsbegyrbyr ovenpå den prisen når du handler fra Pixmania?

Lenke til kommentar
Sjekk den pris forskjellen.  :ohmy:  K800i koster 3250,- hos pixmania mens den koster 4593,- hos Telebutikken. En pris forskjell på kr 1343,- eller 41 %

 

Det er sikkert en del som ikke sjekker prisene nøye og handler bare sånn uten videre…

 

Sjekk alltid prisguiden før dere handler..

6598085[/snapback]

 

Du vet vel at du må betale mva. og fortollingsbegyrbyr ovenpå den prisen når du handler fra Pixmania?

6598525[/snapback]

 

Eh... nei...

 

Den prisen og alle prisene på prisguiden er med mva

 

post-86748-1154467718_thumb.png

 

post-86748-1154467750_thumb.png

Lenke til kommentar
Eh... nei...

 

Den prisen og alle prisene på prisguiden er med mva

6598747[/snapback]

Jeg har handlet derfra to ganger, og måtte betale mva og fortollingsgebyr på 200,- til DHL begge gangene. Pixmania sender varene fra Frankrike.

 

Mod edit: Fjernet lang quote med bilder. Rikky

Endret av Rikky
Lenke til kommentar
Jeg har handlet derfra to ganger, og måtte betale mva og fortollingsgebyr på 200,- til DHL begge gangene. Pixmania sender varene fra Frankrike.

6599222[/snapback]

 

huff.....

 

Da tror jeg du ikke har kikket godt på regnigen og hva som er trukket fra kontoen din.

 

Prisene hos Pixmania er oppgitt med moms men når de skal ta betalt på web så trekker de fra momsen, så du betaler ikke moms før varen er innført i Norge og er hos deg da betaler du momsen til fraktselskapet fordi det er de som i praksis har legga ut momsen for deg (det er de som her innført varen inn til landet)

 

Mod edit: Fjernet lang quote med bilder. Rikky

Endret av Rikky
Lenke til kommentar

Har ikke lagt merke til det før - men men siden jeg fikk HBH-DS970 idag måtte jeg jo teste litt og hos meg hørtes det ut som om den "klipper litt" både før og etter slik at man bare hører midtpartiet. (Testet dog kun igjennom HBH-DS970). Rakk ikke å teste mere før jeg dro isted, og nå er jeg altfor trøtt til å teste mere.

Lenke til kommentar

Hei,

 

Vurderer denne telefonen etter å ha lest mye bra om kameraet og om telefonen ellers. Bruker mobilen mye til å ringe med og er også avhengig av en god kalender.

 

Mine spørsmål til dere er da: Hvordan er kalenderen i bruk? Synkronisering med Outlook går fint?

 

Finnes det programmer som gjør at du får opp dagens avtaler på hovedskjermen?

 

Er alltid kjekt å ha MSN på mobilen. Finnes det GODE programmer som støtter dette? Noe lingnendes jMSN som finnes til p900 osv.

 

Hvilke andre programmer finnes? Finnes det program til fjernkontroll? Til å styre tv'en osv. med.

 

Går det an å bruke mobilen som lommelykt?

 

 

Takker for svar:)

Lenke til kommentar
Hei,

 

Vurderer denne telefonen etter å ha lest mye bra om kameraet og om telefonen ellers. Bruker mobilen mye til å ringe med og er også avhengig av en god kalender.

 

Mine spørsmål til dere er da: Hvordan er kalenderen i bruk? Synkronisering med Outlook går fint?

 

Finnes det programmer som gjør at du får opp dagens avtaler på hovedskjermen?

 

Er alltid kjekt å ha MSN på mobilen. Finnes det GODE programmer som støtter dette? Noe lingnendes jMSN som finnes til p900 osv.

 

Hvilke andre programmer finnes? Finnes det program til fjernkontroll? Til å styre tv'en osv. med.

 

Går det an å bruke mobilen som lommelykt?

 

 

Takker for svar:)

6608185[/snapback]

Siden du spør om det "går an" å bruke den som lommelykt, så svarer jeg ja! Men ikke like bra som de mobilene som har led blits.

Men, du tenkte vel på om det var en lommelykt i den, og da er svaret nei. Men når bruker du den? Og som jeg skrev tidligere i denne tråden, så kan du bruke autofokus lyset! (varer ikke lenge før du må trøkke det på igjen men)

Lenke til kommentar

Bruker lommelykten ganske mye (har 5140i nå), men det er jo en bagatell egentlig. Hovedgrunnen til at jeg oppgraderer er at det er kjekt å alltid ha et brukbart kamera med seg. Har et D70 som jeg bruker flittig, men det blir alt for stort til å drasse med seg mange ganger. Da jeg så bildene tatt av telefonen og så hvor god blitzen faktisk var, fikk jeg lyst på en jeg også.

 

Har prøvd å lete etter programmer til den, men jeg finner ikke så mye. Noen sider jeg bør lete på?

 

Har forresten bestilt meg en nå. 1490kr på netcom.no . Gleder meg til den kommer:)

Lenke til kommentar

Leser ikke ID Tags

 

Det viser seg at telefonen ikke leser Tags fra aac filer.

Telefonen bruker bare statisk visning av filnavnet i avspilleren.

Dette gjelder både mp4 og m4a

Er det noen andre som har fått dette til å virke ?

 

Min k800i leser bare tags fra wma og mp3.

 

Ingen respons på min forrige post angående fjærning av operatørlogo.

 

RSS-leseren og Bloggen virker greit hos meg.

Lenke til kommentar
Hei,

 

Vurderer denne telefonen etter å ha lest mye bra om kameraet og om telefonen ellers. Bruker mobilen mye til å ringe med og er også avhengig av en god kalender.

 

Mine spørsmål til dere er da: Hvordan er kalenderen i bruk? Synkronisering med Outlook går fint?

 

Finnes det programmer som gjør at du får opp dagens avtaler på hovedskjermen?

 

Er alltid kjekt å ha MSN på mobilen. Finnes det GODE programmer som støtter dette? Noe lingnendes jMSN som finnes til p900 osv.

 

Hvilke andre programmer finnes? Finnes det program til fjernkontroll? Til å styre tv'en osv. med.

 

Går det an å bruke mobilen som lommelykt?

 

 

Takker for svar:)

6608185[/snapback]

 

Synkoniseringen mot Outlook fungerer utmerket.

MSN bruker jeg ikke, men de har det Java programmet som ble "best i test" (jeg tror det var på "min side") på www.getjar.com. Husker ikke navnet.

 

Kan også anbefale noen spill som du finner der: Gomoku, jSudoku, Pipes, SameGame2, Mobileinvaders, FiveOrMore osv

Alle disse spillene passer til telefonen.

 

Så mange nytteprogrammer er det ikke å oppdrive da disse må være i Java.

Men noen av de jeg har funnet og bruker er: mDrawer, Watchman, StopWatch, World Clock, Opera Mini

Lenke til kommentar

Etter min mening så vasker det innebygde programmet på mobilen vekk alle detaljer på bildene det kan man spesielt se på bilder tatt innendørs.

 

Disse bildene er tatt av ”lythien” tidligere her i denne tråden.

 

Dette er originalbildet…

post-86748-1154711680_thumb.jpg

 

Dette bildet har jag tuklet med på Paint.NET. Jeg kjørte først en oppskarping også fjernet jeg de røde øyene og til slutt endra jeg litt fargetonen, jeg synes det var alt for mye rødt i bildet sånn at ansiktene fikk en rød tone underlag!

Selv om man kanskje lettere kan se ”urenheter” på det oppskarpede bilde så for man også med detaljer. Alt i alt er det andre bildet mye bedre synes jeg. Og jeg synes SonyEricsson kunne latt brukeren velge om han/hun vil at bildene blir behandlet eller ikke behandlet.

 

post-86748-1154711809_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...