Gå til innhold

Sony Ericsson K800 - diskuter den her


Anbefalte innlegg

Totalpris hos elkjøp på K800i med tele2 pluss abonement eller noe var 2680~ (ink. innmeldingsavgift).

Da ringte man fra 69 øre til maksimalt 89 øre per min. Helt greit egentlig, men hvis man allerede har f.eks netcom SmartTalk eller Tele2 Champion lønner det seg å bare kjøpe en tlf som er låst i 12 mnd til opperatøren (fikk min for 3079,-. Hadde SmartTalk fra før).

Endret av Strupstad
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg ladet headsettet og resatte det og koplet det opp mot telefonen helt på nytt.

Når jeg sykler der enden av veien har enten busker, fjell, kratt osv så hakker det.

Kommer jeg på åpne plasser f.eks en stor lekeplass så er det ingen problem.

6538744[/snapback]

Bare ikke jeg som forstår hvordan det skulle være et problem med ting rundt?

6538845[/snapback]

Nei jeg kan heller ikke forstå hvordan noe slik kan påvirke.

Det virker veldig rart, men kansje de tingene rundt forstyrre BT'en litt. ikke vet jeg..

6538903[/snapback]

 

Jeg har Plantronics Pulsar 590 A2DP headset, og det funker som bare juling. Slett ikke så dårlig rekkevidde heller, har ennå ikke opplevd hakking når jeg har telefonen i lomma, og kan gå flere meter unna selv med en vegg i mellom. MEN; hvis jeg f.eks. spiller et spill på telefonen samtidig, så hakker det voldsomt... Jeg passer alltid på å avslutte alle oppgaver som ligger i bakgrunnen. Kanskje det er kilden til problemet?

Lenke til kommentar
Jeg ladet headsettet og resatte det og koplet det opp mot telefonen helt på nytt.

Når jeg sykler der enden av veien har enten busker, fjell, kratt osv så hakker det.

Kommer jeg på åpne plasser f.eks en stor lekeplass så er det ingen problem.

6538744[/snapback]

Bare ikke jeg som forstår hvordan det skulle være et problem med ting rundt?

6538845[/snapback]

Nei jeg kan heller ikke forstå hvordan noe slik kan påvirke.

Det virker veldig rart, men kansje de tingene rundt forstyrre BT'en litt. ikke vet jeg..

6538903[/snapback]

 

Jeg har Plantronics Pulsar 590 A2DP headset, og det funker som bare juling. Slett ikke så dårlig rekkevidde heller, har ennå ikke opplevd hakking når jeg har telefonen i lomma, og kan gå flere meter unna selv med en vegg i mellom. MEN; hvis jeg f.eks. spiller et spill på telefonen samtidig, så hakker det voldsomt... Jeg passer alltid på å avslutte alle oppgaver som ligger i bakgrunnen. Kanskje det er kilden til problemet?

6545362[/snapback]

Takker for svar.

Jeg har også prøvd og restarte telefonen for og være sikker på at det kun er mp3 spilleren som kjører.

Men uansett så gir det ikke svar på hvorfor de fungerer bedre på sletter heh :D

Lenke til kommentar
vil si det er uakseptabelt når det kommer og går og ikke minst at det gjør at det blir store hvite felter på skjermen..

6552638[/snapback]

 

Feil med din telefon, send den inn - enkelt og greit.

 

Jeg, og 2 kamerater har K800i og de har bare 2 bugs.

 

1. Den grønne streken når man filmer

2. Av og til så dukker skjermspareren opp mens man skriver en melding e.l Flere som har opplevd dette?

Lenke til kommentar

var innom butikken der jeg kjøpte den nå i dag og de mente det var noe med softwaren på telefonen.

 

Kan jo hende siden den bare kommer når jeg har fiklet litt med telefonen. Kan uansett vente og se om det ikke snart kommer en software oppdatering og prøve. Vil jo ikke sende den fra meg alt heller

Lenke til kommentar
Jeg, og 2 kamerater har K800i og de har bare 2 bugs.

 

1. Den grønne streken når man filmer

2. Av og til så dukker skjermspareren opp mens man skriver en melding e.l Flere som har opplevd dette?

6553119[/snapback]

Har ikke opplevd noen av disse problemene.

 

Jeg er iallefall veldig fornøyd med min K800i

Lenke til kommentar
Du får det fra forhandleren du kjøpte mobilen hos. Hvis du ikke kjøpte telefonen i den kampanjeperioden så er det ingen krise: Å fremkalle 150 bilder k koster ikke mer enn 75kr på Elkjøp :)

6566034[/snapback]

Oki. Trodde det var noe man kunne registrere seg for å få. Kjøpte den av Norek/Komplett, så da får hun heller bare betale for det selv. Fremkaller Elkjip bilder?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...