Gå til innhold

Sony Ericsson K800 - diskuter den her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eller mye enklere: Overfør alle kontaktene til den nye telefonen via bluetooth. Det gjorde jeg (fra K700) - fungerte knallbra - all formattering ble riktig og alle kontaktbilder ble også overført :-)

6486379[/snapback]

 

blir litt vanskelig uten to sim-kort da

Lenke til kommentar

Hvor mange kontakter kan man lagre på telefonen?

 

Så det var spørsmål om bursdags-kalenderen på forumet, men fant aldri noen korrekte svar på dette.. (om den da bare husker den ene datoen det året, eller om den husker den notisen for hvert år i kalenderen? )

 

Jeg bor også i Sverige, vurderer å kjøpe den her.. Det er vel ingen problemer med å bytte språket til norsk? Norden er vel innlagt?

 

Har SE K700i nå, aldri vært borti edge eller 3g.. Fordeler / ulemper med dette? Bør jeg vente til den modellen med edge kommer? hvem er mest utbredt osv?

 

Sikler sinnsykt etter K800i, så får se om det blir kjøp etterhvert ^^, virker som stort sett alle er fornøyd med den :D

 

Edit:

Jeg har HBH-660 BT Handsfree, kan man bruke radio osv. på denne?

Endret av rubbish
Lenke til kommentar
Hvor mange kontakter kan man lagre på telefonen?

 

Så det var spørsmål om bursdags-kalenderen på forumet, men fant aldri noen korrekte svar på dette.. (om den da bare husker den ene datoen det året, eller om den husker den notisen for hvert år i kalenderen? )

 

Jeg bor også i Sverige, vurderer å kjøpe den her.. Det er vel ingen problemer med å bytte språket til norsk? Norden er vel innlagt?

 

Har SE K700i nå, aldri vært borti edge eller 3g.. Fordeler / ulemper med dette? Bør jeg vente til den modellen med edge kommer? hvem er mest utbredt osv?

 

Sikler sinnsykt etter K800i, så får se om det blir kjøp etterhvert ^^, virker som stort sett alle er fornøyd med den :D

 

Edit:

Jeg har HBH-660 BT Handsfree, kan man bruke radio osv. på denne?

6487481[/snapback]

Hva skal du med Edge når du bruker 3G? skal du bruke tlf til å surfe på nett der 3G nettet ikke fungerer så er det jo kjappere,men bor du i storby som støtter 3G så spiller det jo ingen rolle..å ja kjøp k800i,den som blir misfornøyd med denne telefonen har for store krav og vil aldri bli fornøyd med noe som helst!! SE forever :thumbup: Nokia lost the battle a long time ago!!

Lenke til kommentar
Noen som vet om det finnes adaptere for minnekort-typen K800i bruker?

6488878[/snapback]

Du får med MS-adapter lik den som kommer med MSPD

 

Sånne små ting har jeg savnet veldig.
Jeg savner ikke slike funksjoner før dem er på plass jeg. Blir litt sånn "hvorfor har ikke denne funksjonen vært der tidligere?"
Lenke til kommentar

stretto.no står det i hvertfall følgende

 

Micro Adaptor included: the adaptor in the size of a standard Memory Stick allows users to exchange data to Memory Stick PRO compatible products.

 

Om det stemmer vet jeg ikke, dette som står på deres side.

 

Selv om vi gjør vårt beste for å gi relevant informasjon, så er bildene kun for å gi et generelt inntrykk, og selve varen er ikke nødvendigvis akkurat slik som avbildet. Dersom det er forskjeller mellom produktoverskrift, beskrivelse og bilde, så er det produktoverskriften som gjelder (f.eks. PCer kommer ikke nødvendigvis med skjerm selv om bildet viser det). Hvis noe er uklart, vennligst send epost til kundestøtte før du bestiller. Vi tar forbehold om trykkfeil og endring av priser og spesifikasjoner uten varsel.

 

Får å være på den sikre kan du sende en epost og spørre...

Lenke til kommentar
Følger adapter med tlf eller minnekortet du kjøper? Lurer på om jeg skal bestille minnekort sammen med tlf om jeg kjøper den. Er fremdeles veldig i tvil om jeg skal velge N73 eller K800i, hmm.

6489011[/snapback]

Nei, det følger ikke med minnekort i pakken.

Jeg har aldri vært egentlig fan av Nokia. Gav Nokia en sjanse og kjøpte Nokia N80. Jeg returnerte den etter 3 dager og kjøpte K800i istedenfor. Det jeg likte minst på Nokia, var OS'et.

 

Det er en smaksak egentlig. Noen liker Nokia, noen liker SE. Anbefaler at du prøver en N73 i butikken. Hvis er vant med SE, vil overgangen trolig bli stor..

Lenke til kommentar
Hei, hvordan åpner du luken til minnekortet på telefonen? Eller lettere sakt, hvordan sette det inn?

6489319[/snapback]

 

Ikke at jeg har kameraet, men har sett på forumet.. at man bare måtte bruke litt ekstra makt? ;p

Endret av rubbish
Lenke til kommentar
Hei, hvordan åpner du luken til minnekortet på telefonen? Eller lettere sakt, hvordan sette det inn?

6489319[/snapback]

 

Ikke at jeg har kameraet, men har sett på forumet.. at man bare måtte bruke litt ekstra makt? ;p

6489332[/snapback]

Helt riktig. Var selv redd første ganger for å åpne den. Men det gikk fint da, og det har gått fint å åpne den etterpå også. Med litt makt..

Lenke til kommentar

Hvordan fungerer det med "forseglet joystick" forresten? Hatt litt trøbbel med støv under skjerm på min K750i, noen som har erfart det samme på K800i?

 

überGoliath: tror jeg må prøve begge før jeg tar valget, bedre video og flere funksjoner på N73 frister, men slik det ser ut så langt så er selve kameraet bedre på K800i, samt prisen.

Lenke til kommentar

Bare et spm... Ble litt skuffet når jeg fikk PIN koden i posten og tastet meg inn på telefonen. Jeg hadde gledet meg til radioen, men den fungerer jo ikke.

 

Får følgende feil:

Vennligst kople til hodesett som fungerer som en antenne.

 

Hva i hutti er det for noe?

Jeg har jo det blåtann hodesettet som jeg ville bruke til det :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...