Gå til innhold

Sony Ericsson K800 - diskuter den her


Anbefalte innlegg

6468098[/snapback]

Det finnes, men den originale til K790/K800 har ikke butikken der jeg jobber fått noen dato på enda hvertfall...

 

Fant den heller ikke hos de vanligste webshoppene. Rart :hmm:

6468128[/snapback]

 

Vil nesten ikke bruke tlf'n før jeg finner veske jeg kan bruke til den.

 

Mvh Beemer

6468181[/snapback]

må du slutte,er jo en bruksgjenstand,om et år er den avleggs uansett,mob. er bruk å kast så kos deg sålenge den er ny :dribble:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
oki jeg fant ut,var bare å legge de rett i mappen ringetoner,er ikke vant med så avanserte greier :nei: men er det riktig at tlf skal slå seg av når man trekker ut USB tilkoblingen før den så kommer på automatisk?

6467990[/snapback]

Trenger da ikke å flytte filene for å få de som ringetoner.. bruk som ---->> ringetone som en sa over her.

Lenke til kommentar

Nå må du slutte,er jo en bruksgjenstand,om et år er den avleggs uansett,mob. er bruk å kast så kos deg sålenge den er ny :dribble:

 

 

Mulig du synes dette men ikke jeg.

Min K700 og K750 er 110% strøkne til og med den orginale filmen på displayet er intakt på disse telefonene. :blush: Brukt veske fra dag en på disse :thumbup: Må jo være det beste å få den så ny så lenge så mulig.synes i alle fall jeg.

Jeg klarer ikke den bruk å kast mentaliteten.Greit den er gammeldags om 1 år men da pakker jeg den ned i den orginale esken og setter den sammen med di andre tlf'nene.Kjekt og ha :innocent:

Lenke til kommentar
Nå må du slutte,er jo en bruksgjenstand,om et år er den avleggs uansett,mob. er bruk å kast så kos deg sålenge den er ny :dribble:

 

 

Mulig du synes dette men ikke jeg.

Min K700 og K750 er 110% strøkne til og med den orginale filmen på displayet er intakt på disse telefonene. :blush: Brukt veske fra dag en på disse :thumbup: Må jo være det beste å få den så ny så lenge så mulig.synes i alle fall jeg.

Jeg klarer ikke den bruk å kast mentaliteten.Greit den er gammeldags om 1 år men da pakker jeg den ned i den orginale esken og setter den sammen med di andre tlf'nene.Kjekt og ha :innocent:

6468680[/snapback]

 

Vurdert psykolog??

:tease:

 

Men er ikke det også en form for bruk å kast da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...