Gå til innhold

Sony Ericsson K800 - diskuter den her


Anbefalte innlegg

Har nå hatt den i 2 uker, og jeg har ikke lagt merke til noe støv under skjermen. Men siden noen her har nevnt det, så kommer det vel nok etter en del lommebruk...

6491851[/snapback]

Sålenge telefonen ikke er støvtett eller vantett så vil det selfølgelig komme støv både her og der..Du får satse på en vantett tlf så slipper du få støv på hjernen :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har nå hatt K800i siden onsdag, og er veldig førnøgd! Skjermen er helt fantastisk! Etter 9 måneder med k700i, mener jeg dette er en veldig bra oppgradering!

 

En ting jeg ikke helt får til er blogg-funksjonen... Hver gang jeg prøver å lage min egen blogg etter jeg har prøvd å sende bildet til bloggen min, stopper den bare opp.

 

Jeg har kun prøvt med GPRS, har ikke 3g-dekning her jeg bor, men det skal vel ikke ha noe å si?

 

Noe tips til hva jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar
Ledningen til headsettet fungerer som antenne...

Du er plent nødt til å kople til det.

6491367[/snapback]

Har innsett det nå og det er egentlig greit hvis jeg bare finner ut hvordan jeg kan få lyden inn i BT headsettet isteden for standard headsettet når det er koplet til som antenne.

Jeg kikket rundt på menyen, men jeg finner kun skifte mellom standard headsett og høyttaler ikke BT..

 

Overser jeg noe eller?

Lenke til kommentar
Ledningen til headsettet fungerer som antenne...

Du er plent nødt til å kople til det.

6491367[/snapback]

Har innsett det nå og det er egentlig greit hvis jeg bare finner ut hvordan jeg kan få lyden inn i BT headsettet isteden for standard headsettet når det er koplet til som antenne.

Jeg kikket rundt på menyen, men jeg finner kun skifte mellom standard headsett og høyttaler ikke BT..

 

Overser jeg noe eller?

6492308[/snapback]

ja går den ikke direkte over til BT når den har funnet denne kilden??

Lenke til kommentar
Ledningen til headsettet fungerer som antenne...

Du er plent nødt til å kople til det.

6491367[/snapback]

Har innsett det nå og det er egentlig greit hvis jeg bare finner ut hvordan jeg kan få lyden inn i BT headsettet isteden for standard headsettet når det er koplet til som antenne.

Jeg kikket rundt på menyen, men jeg finner kun skifte mellom standard headsett og høyttaler ikke BT..

 

Overser jeg noe eller?

6492308[/snapback]

ja går den ikke direkte over til BT når den har funnet denne kilden??

6492367[/snapback]

har tlf din funnet BT headset og du kan fortsatt ikke velge om dette skal brukes framfor vanlig headset??

Lenke til kommentar

Ja, da har telefonen min takket for seg. Den begynte å låse seg da jeg bladde gjennom meldingene gjentatte ganger, så lot jeg den ligge etter et par ganger for å se om den kom seg til hektene. Da var displayet helt hvitt, så jeg tok ut batteriet. Nå går det ikke an å slå på telefonen, og den reagerer ikke hvis jeg setter i lade-/datakabelen heller. Der var en lang rekke med telefoner uten problemer brutt. :(

Lenke til kommentar
Ja, da har telefonen min takket for seg. Den begynte å låse seg da jeg bladde gjennom meldingene gjentatte ganger, så lot jeg den ligge etter et par ganger for å se om den kom seg til hektene. Da var displayet helt hvitt, så jeg tok ut batteriet. Nå går det ikke an å slå på telefonen, og den reagerer ikke hvis jeg setter i lade-/datakabelen heller. Der var en lang rekke med telefoner uten problemer brutt. :(

6492757[/snapback]

kommer sikkert på igjen om du har litt tolmodighet,man må vente en stund fra man slår av til man slår på igjen..

Lenke til kommentar
Bare jeg som er overlykkelig over funksjonen "Kopier - Lim inn"? Det er sykt deilig. + at det kommer en liten klokke når man er i menyene. Sånne små ting har jeg savnet veldig.

6488807[/snapback]

 

 

Hvordan kopier-lim inn funksjon?

6492745[/snapback]

hva er så bra med dette klipp å lim greiene??hva bruker du det egentlig til?

Lenke til kommentar
kommer sikkert på igjen om du har litt tolmodighet,man må vente en stund fra man slår av til man slår på igjen..

6492862[/snapback]

Hvorfor må man vente en stund? Det har jeg aldri opplevd på noen telefoner, men den har uansett vært av i flere timer nå.

6492886[/snapback]

Er jo en liten datamaskin inni dagens telefoner,trenger tid for å logge ned programmer før den kan igangsettes,men har du ventet i flere timer så er den gådd gaiken,snakker om under minuttet...Lykke til,håper det ordner seg,bestandig kjipt når sånt skjer :ermm:

Lenke til kommentar
Bare jeg som er overlykkelig over funksjonen "Kopier - Lim inn"? Det er sykt deilig. + at det kommer en liten klokke når man er i menyene. Sånne små ting har jeg savnet veldig.

6488807[/snapback]

 

 

Hvordan kopier-lim inn funksjon?

6492745[/snapback]

hva er så bra med dette klipp å lim greiene??hva bruker du det egentlig til?

6492868[/snapback]

Det er veldig greit hvis du får en melding og trenger noe av innholdet i meldingen et annet sted i mobilen. På samme måte som på en PC, der jeg bruker Ctrl+C og Ctrl-V hele tiden.
Lenke til kommentar
Ledningen til headsettet fungerer som antenne...

Du er plent nødt til å kople til det.

6491367[/snapback]

Har innsett det nå og det er egentlig greit hvis jeg bare finner ut hvordan jeg kan få lyden inn i BT headsettet isteden for standard headsettet når det er koplet til som antenne.

Jeg kikket rundt på menyen, men jeg finner kun skifte mellom standard headsett og høyttaler ikke BT..

 

Overser jeg noe eller?

6492308[/snapback]

ja går den ikke direkte over til BT når den har funnet denne kilden??

6492367[/snapback]

har tlf din funnet BT headset og du kan fortsatt ikke velge om dette skal brukes framfor vanlig headset??

6492394[/snapback]

Hehe nei den lar meg ikke velge. Jeg testet litt rundt nå med tilkopling osv.

 

Først koplet jeg til det vanlige headsettet med ledning.

Etterpå aktiverte jeg BT headsettet og testet med MP3 spilleren og da virket det.

Derretter valgte jeg radio og da resatte det seg tilbake til standard headsettet.

 

Sjekket så allt av menyer og jeg finner ikke noe "velg BT", men det er to headsett ikon i toppen av telefonen.

 

noen som har noen tips :D ??

 

Takker for hjelpen

Lenke til kommentar
Noen som har fått til mobil tv?? på mobilen... Må man ha noen spesielle innstillinger i tilleg til standard mms og wap?

6492829[/snapback]

 

Mobil-tv funker perfekt.. synd at det sikkert er litt dyrt.. har det nå som det er gratis med telenor på Tv2.. Greit å ha når man reiser og kjeder seg..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...