Gå til innhold

Teori klasse B - Tråden som kan hjelpe deg


Kron

Anbefalte innlegg

Hvordan er disse spm dumme?

 

Jeg brukte sidene og opplevde ikke feil spm, eller svar som ikke er rett.

 

 

Har du kanskje enda litt å lese på hvis du har 13 feil når du prøver.

 

Nå husker jeg ikke konkret på hva den første var.

 

Men på Prove har jeg maksimum 6 feil. Dette variere veldig fra side til side.

 

Jeg kan huske det var noe med katalysatoren.

 

Tok nettopp en test på Prove.no er ikke noe problem der, men hvilken side er det som stemmer mest? Som da ligner med på de spm jeg kommer til å få hos vegvesenet? :huh:

 

Edit: Ser også at mange nevner at de har lest en bok 1 eller flere ganger. Hvilken bok? :dribble:

post-261505-0-79002200-1334858792_thumb.png

Endret av 6ykriss
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bladde igjennom veien til førekortet denne her - http://www.adlibris.com/no/covers/M/8/27/8273102831.jpg

Leste litt der jeg så det nødvendig.

 

Kjøpte meg 2 dags-pass på teoritentamen.no

 

Det var alt jeg skulle for å klare prøven hos vegvesenet på 10 min med 0 feil.

 

Skjønner ikke hva du mener med noen sider sier du kan ha 6 feil. For er 7 feil som gjelder ved den ordentlige prøven. Jeg syntes spm jeg fikk ved teoritentamen.no var veldig like de jeg fikk på prøven.

Lenke til kommentar

Jeg bladde igjennom veien til førekortet denne her - http://www.adlibris..../8273102831.jpg

Leste litt der jeg så det nødvendig.

 

Kjøpte meg 2 dags-pass på teoritentamen.no

 

Det var alt jeg skulle for å klare prøven hos vegvesenet på 10 min med 0 feil.

 

Skjønner ikke hva du mener med noen sider sier du kan ha 6 feil. For er 7 feil som gjelder ved den ordentlige prøven. Jeg syntes spm jeg fikk ved teoritentamen.no var veldig like de jeg fikk på prøven.

Ang hvor mange feil er 7 ja, jeg fik ofte rundt 6 feil på Prove.no, det var det jeg ville fram til. :)

 

Tok nettopp prøven på teoritentamen.no men fortsatt litt feil, men det var forbedringer! :)

 

Skal ta og undersøke på linken du sendte meg. :)

 

Takker for info. :w00t:

post-261505-0-68046700-1334865866_thumb.png

Endret av 6ykriss
Lenke til kommentar

Kan se ut til at du har ganske mye igjen når du "alltid" har mange feil.

 

Ta å kjøp boken, finnes vell i alle bokhandler. Les igjennom så kan du øve deg videre på netttestene.

 

 

Selv mener jeg at det å kunne ha hele 7 feil er veldig veldig snilt. Burde være max 2-3 feil. Men, sånn er nå reglene. Tok selv prøven for 2,5 mnd siden. og lappen for 3 uker siden.

Lenke til kommentar

Kan se ut til at du har ganske mye igjen når du "alltid" har mange feil.

 

Ta å kjøp boken, finnes vell i alle bokhandler. Les igjennom så kan du øve deg videre på netttestene.

 

 

Selv mener jeg at det å kunne ha hele 7 feil er veldig veldig snilt. Burde være max 2-3 feil. Men, sånn er nå reglene. Tok selv prøven for 2,5 mnd siden. og lappen for 3 uker siden.

Har bestilt boken her, når den kommer får jeg bare øve da... :)

Lenke til kommentar

Skal ta teoriprøven i morgen, er det noe jeg burde være obs på? Finnes det noe sammendrag av det viktigste ute på nettet?

Lær deg vikepliktsreglene godt ! Lær deg også skilt og deres betydning (Opplysningsskilt, fareskilt osv...). Så lenge du har lest bra og kanskje tatt noen tester på nettet skal det gå bra. Lykke til :)

 

Angående sammendrag vet jeg ikke.

Lenke til kommentar

Kan se ut til at du har ganske mye igjen når du "alltid" har mange feil.

 

Ta å kjøp boken, finnes vell i alle bokhandler. Les igjennom så kan du øve deg videre på netttestene.

 

 

Selv mener jeg at det å kunne ha hele 7 feil er veldig veldig snilt. Burde være max 2-3 feil. Men, sånn er nå reglene. Tok selv prøven for 2,5 mnd siden. og lappen for 3 uker siden.

kjenner folk som har kjørt plettfritt i mange mange år som hadde stryket på dagens teori prøve, helt jævlig prøve at du mener 7 feil er mildt er bare rett ut idiot å mene.

Mange av spørsmålene har ofte 2 riktige svar der det ene er mer riktig en det andre, ikke alle greier skille slikt..

Lenke til kommentar

Jeg kan nevne en ting som er helt sykt!

 

Spm: Hvor lenge må du kjøre til katalysator er blitt varm!!! Hvordan i huleste skal jeg vite det? Tenkt på folk som ikke har peiling på bil idet hele tatt! :S

 

Dette står det jo om i boka, leser du den så vil du få informasjon om det.

Lenke til kommentar

Jeg kan nevne en ting som er helt sykt!

 

Spm: Hvor lenge må du kjøre til katalysator er blitt varm!!! Hvordan i huleste skal jeg vite det? Tenkt på folk som ikke har peiling på bil idet hele tatt! :S

 

Dette står det jo om i boka, leser du den så vil du få informasjon om det.

 

Ja, Jeg vet svaret nå, men første gang jeg fikk spørsmålet. Jeg har hørt om mange som garantert ikke har fått med seg hva det var, dessuten hva skal de ha det med seg etter?

Lenke til kommentar

Jeg kan nevne en ting som er helt sykt!

 

Spm: Hvor lenge må du kjøre til katalysator er blitt varm!!! Hvordan i huleste skal jeg vite det? Tenkt på folk som ikke har peiling på bil idet hele tatt! :S

 

Dette står det jo om i boka, leser du den så vil du få informasjon om det.

 

Ja, Jeg vet svaret nå, men første gang jeg fikk spørsmålet. Jeg har hørt om mange som garantert ikke har fått med seg hva det var, dessuten hva skal de ha det med seg etter?

Er jo for å lære hva en katalysator gjør, hvor lenge du må ha kjørt for å oppnå en virkningsgrad.

 

Er mange tekniske ting ved bilen som man skal kunne til teorien, deriblant turbo, bremsesystemer og lignende. Dette er jo for at de som ikke er så biltekniske skal få noe innsikt og kunne hjelpe seg selv ut av knipa hvis noe skjer. Og skjønne hva varsellampene som kan lyse betyr og hvor farlig evnt dette varselet er.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...