Niskivara Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Offisielle Ps2 magasinet har visst gitt det 6 av 10.
Mala Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Offisielle Ps2 magasinet har visst gitt det 6 av 10. 5782046[/snapback] Samma som Gamereactor da!
Sponis Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Offisielle Ps2 magasinet har visst gitt det 6 av 10. 5782046[/snapback] Samma som Gamereactor da! 5782068[/snapback] Nei, gamereactor ga det 8 av 10.
Hr. Jenssen Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Hvorfor lese den danske når man kan lese den norske?
Mala Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Hvorfor lese den danske når man kan lese den norske? 5783629[/snapback] Har det skått deg at eg kansje kan vere dansk? Fra spøk til allvor, det er av gammel vane at eg bruker danske gamereactor,de pleier å vere tidligere ute med omtaler og nyheter også For å vere ærlig så hadde eg ikkje n gang vert inne på norske GR da eg skrev mitt innlegg om at spillet fikk 6.
h00v3r Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Spillet synes jeg er veldig likt Mafia spillet, som i sin tid var utrolig underholdende. Og Gufaren kan jeg ikke si er dårligere. Liker folka som har stemmene, de gjør en virkelig god jobb med skape en skikkelig ganster følelse. Så alle gamle Mafia fans, dere må ivertfall kjøpe det!
Boring Prophet Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Spillet synes jeg er veldig likt Mafia spillet, som i sin tid var utrolig underholdende. Og Gufaren kan jeg ikke si er dårligere. Liker folka som har stemmene, de gjør en virkelig god jobb med skape en skikkelig ganster følelse. Så alle gamle Mafia fans, dere må ivertfall kjøpe det! 5785373[/snapback] Det var nøkkelordet mitt. Dette må anskaffes:D Mafia er jo bare genialt, spiller det fremdeles.
abcosv Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Testet det nå, til PC. Herregud for noen kontroller spillet har. De er fullstendig på trynet. Elending konsoll-til-pc-porting er en stank som hele spillet oser av. Jeg har noen heller u-tradisjonelle kontroller, og når jeg forsøkte å forandre til de i spillet, gikk det heller dårlig; jeg fikk noen utrolig dårlige valg handlingsmuligheter i tutorialen. Jeg prøvde da standardkontrollene, som jeg tenkte at helt sikkert ville gjøre opplevelsen lettere. Men jeg tok helt feil. Bevegelsene og orienteringen i landskapet helt feil satt opp, og følelsen peker konstant mot at man burde holdt dette spillet til konsollene. Hvordan man bruker mus og tastatur til å kontrollere rollefiguren, er veldig merkelig og ulogisk sammensatt i forhold til spill man gjerne sammenligner med. Og dere nevnte grafikken ja. Jeg syns det er litt utrolig at det utviklingsteam som det EA kontrollerer ikke klarer å skrape sammen bedre grafikk enn dette i en sånn storsatsning som dette; grafikken er jevnt over flere hakk dårligere enn Mafia, som ble sluppet til PC i, hold dere fast nå; 2002! Det er 4 år! Selve spillmekanikken er kanskje bra; på grunn av nevnte kontrollproblemer, har jeg ikke fått testet det noe videre. Akk, jeg som hadde håpet at dette skulle bli en ny kvalitetstittel fra lisenskongene EA (etter Midgard-spillene, som jo er kvalitet over hele linja). Jeg hadde gledet meg utrolig til å få ta del i verdenen fra de fantastiske filmene.. Å, så feil jeg tok.. Med de feilene jeg har funnet, som jeg mener er meeget grunnleggende, kunne man jo tro at dette ble fikset i en rask patch av spillet. Men EAs rykte når det gjelder sånne ting, er ikke veldig bra; patcher kommer det vel stort sett aldri fra den kanten. Slike gratis-oppdateringer tjener man ikke penger på.
-sparks- Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Ta det med ro, patchen kommer snart, og den kommer sikkert ikke til å koste noe særlig mer enn 500kr EA er digg
Hr. Jenssen Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Synes det blir litt sutring på deg nå, _oDIn_. Grafikken er IKKE dårligere enn i Mafia. Visse ting i Mafia er faktisk mer detaljerte, ja, men selve grafikken er mye skarpere i Gudfaren. Dessuten kan man se på grafikken på de litt mer "ubetydelige" objektene i Mafia, som vanlige sivile. Grafikken akkurat der stinker, og det gjorde den da Mafia kom ut også. I Gudfaren er det ikke sånn at smådetaljer som man kanskje ikke legger merke til har elendig grafikk. Synes ikke Gudfaren grafikken er noe å klage over, jeg. Dessuten, hvorfor skal grafikken være det tellende i et slikt spill? Hadd spillet hatt HL2-grafikk, men at gameplay hadde vært rævva, ville dere jo klaget likevel! Dere må forstå at ikke alle spill kan ha topp grafikk. Det er hovedsaklig FPS som får god grafikk. RTS, TPS og RPG har ofte en mye dårligere grafikk, siden gameplay er et mye større fokus (Oblivion er et av de få RPG som har next-gen grafikk, eller over standard grafikk i det hele tatt!). Dessuten er ikke kontrollene så jævlige. De er annerledes enn hva man forventer av et vanlig FPS/TPS ja, men hva så? Hvorfor skal alle spill være like i alt? Jeg har nå ingen problemer med kontrollene, og jeg har spilt i mange timer nå. Dessuten har jeg heller ikke vært borit noen feiler eller bugs. Å si at EA aldri kommer med patcher beviser bare hvor mye du vet om det. Det er tullball. BF2 var et veldig buggete spill. Det har kommet patch etter patch en god stund nå, og de holder fortsatt på med nye.
Markaren Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Ikke for å klage så alt for mye, men er det ikke mulig å gjøre sånn at bilene ikke forsvinner når du snur deg rundt, at de plutslig popper opp ett par meter fremfor deg og lignende. Det skal vel ikke så veldig mye til? Det samme gjelder menneskene, og dette irriterer meg grenseløst. Dette ødlegger gameplayet, som er til dels lovende.. Eller er det bare meg som irriterer meg over dette?
Dellers Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Spillet er i utganspunktet veldig ålreit....Men for min del ikke spillbart, av den enkle grunn at musa blir inverted, og dette ikke kan skrus av (ja, har sett knappen på menyen, men det hjelper ikke). Vanvittig irriterende
ttt Skrevet 21. mars 2006 Skrevet 21. mars 2006 Da det i stor grad diskuteres erfaringer med piratkopiert matriale i denne tråden, stenger eg den. Eg viser til følgande i retningslinjane og nettiketten: Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. https://www.diskusjon.no/index.php?act=SR&f=60#8 Det er heller ikke lov å diskutere rundt et spill dersom det er klart at all informasjonen kommer fra at en har spilt en piratversjon av spillet. Dette gjelder spesielt for situasjoner hvor spillet enda ikke har blitt gitt ut og en allikevel sitter og diskuterer om en likte det eller ikke, basert på spillopplevelser. https://www.diskusjon.no/index.php?act=boardrules#pirat Reaksjoner mot enkeltpersonar vil bli vurdert. Eg ber samtlige lese igjennom retningslinene ein gong til, og respektere dei i framtida
Anbefalte innlegg