Pirka Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Reinstalerte BF2 idag. Etter en clean instal har jeg v1.0. SÅ lasta jeg ned 1.21 patch fra ea sine sider (den complette på 367MB) og den funker ikke :-( Dvs at instalasjon pågår i noen sekunder så stopper det uten noen som helst feil melding. Spillet verken starter eller er oppdatert etterpå . Help !
cremaster Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Det enkleste er vel å laste ned patch på nytt og reinnstallere. Pleier ofte å funke.
steffis_11 Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 du må installere spillet på den disken operativsystemet ligger på. (ofte C: ) slik funka d for meg hvertfall
Pirka Skrevet 15. mars 2006 Forfatter Skrevet 15. mars 2006 Lasta ned patch en gang til og denne gangen gjennomførte jeg patching. Men når jeg starter spillet så får jeg CTD etter noen sekunder Aner ikke hva e galt ?? Fresh spill instal med 1.21 patch funker ikke
Skogslik Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Har et lignende problem! når eg starter opp BF2 etter paching så blir sjermen svart noen sekunder og så går det tilbake til skrivebordet! va er feil??
Pirka Skrevet 15. mars 2006 Forfatter Skrevet 15. mars 2006 Ja nettop, samme problemme hadde jeg med 1.2... er så lei av heile den patching som funker ikke. Uanset hvor mange ganger jeg reinstal så får jeg det samme CTD
Vikers88 Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 Skal ikke CTD problemet være fixa i 1.21 patchen??
Skogslik Skrevet 15. mars 2006 Skrevet 15. mars 2006 eg komer inpå spillet vis eg ikkje pacher det, men da fryser spillet når eg spiller og sjermen blir blå :S Så eg vet ikkje ka eg skall gjøre!!
JediMindTriks Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 prøv og last ned alle patchene (jeg vet det suger), last ned bare incremental patchene, ikke du fulle, installer patchene en etter en, den med laveste version nummer først selvflgelig, se om det fungerer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå