Gå til innhold

Er noen på IRC fra HW-forumet / OT-folket?

Bone

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har da snakket med deg mange ganger på Undernet jeg Datasmurf? Muligens ikke de siste åra:\ Tiden går for fort:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt mulig, jeg er innom UnderNet nå og da (et par ganger i måneden) og besøker venner :p

Sånn sett er jeg innom EFnet nå og da også, da kjent under nicket, sjurvaa.

Besøker gamle kjente og sløver på #Elgolf

Skrevet

jeg vil si at mesteparten av de som er på den nå avslørte hemmelige kanalen #HW.no på undernet, holder et høyt nivå av intelligente samtaler, men også har evnen til å skeie helt ut i homoerotiske eventyr av laveste sort...

Skrevet

hømm lenge siden jeg hang på #hw.no@undernet , var en fin plass det , husker det var en "postteller" der , og alysse eide alle + en dude som ikke hang på forumet , men han pratet konstant :D

Skrevet (endret)
hømm lenge siden jeg hang på #hw.no@undernet , var en fin plass det , husker det var en "postteller" der , og alysse eide alle + en dude som ikke hang på forumet , men han pratet konstant :D

5773535[/snapback]

CFD?

nei, CFD henger jo på forumet..

Endret av Kenny000
Skrevet
jeg vil si at mesteparten av de som er på den nå avslørte hemmelige kanalen #HW.no på undernet, holder et høyt nivå av intelligente samtaler, men også har evnen til å skeie helt ut i homoerotiske eventyr av laveste sort...

5773102[/snapback]

Men det er jo bare kos. :love:

Skrevet

5773102[/snapback]

Hysj da, pusen ;)

Skrevet

5773102[/snapback]

Hysj da, pusen ;)

5773646[/snapback]

*kaste eggedosis på allyse*

:love::love:

Skrevet

Var innom hw.no på undernet for et års tid siden, men ble ikke akkurat varmt mottatt. Sluttet også med IRC helt kort tid etter, da jeg ikke jeg begynte å miste interessen for de andre kanalene jeg hang litt i.

Skrevet
nå som katta er ute av sekken kan jeg jo komme med det mest legendariske sitatet fra kanalen (etter min mening)

[17:08:52] TSP has joined

**blablablabla**

[17:18:53] TSP has disconnected: Quit

5754776[/snapback]

:lol: überbra.

Skrevet
jeg tror jeg snakker for alle OPer i kanalen når jeg sier ..

være seriøs hvis du skal inn i kanalen eller ikke kom

5765453[/snapback]

Ja, for IRC er kun for seriøs og intelektuell konversasjon mellom mennsker.

Skrevet

Prøvde meg på den der uoffisielle hw.no serveren. Fikk kick og ban etter en halvtime uten å ha sagt forferdelig mye. Makan til idioter :nei:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...