Gå til innhold

Ble dere rik i kveld? [13.03.06]

Anbefalte innlegg

Skrevet

Due to a server error, Guild Wars experienced an unintentional reset of the traders. For nearly an hour, traders were selling items at unrealistically low prices. Due to the harmful impact that such an event would cause to the game economy, we are rolling back the entire state of the game to shortly before the problem began, that is, to 1:00 p.m. Pacific Time, 21:00 GMT.

Teeheehee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, rollback er ikke greit. Guilden min mistet en seier mot en rank 60 guild, ala 21 rating. Det er mye. De fleste store europeiske guilder mistet en dag spilling, MAO, har amerika og korea en dag mer og få rating på.

Rollback er greit i PvE, men PvP?

Gjest Slettet-v6cLnSOv3V
Skrevet

Det der skjedde en gang før..

da kjøpte jeg shards til 300g.. hhaha... tjente 1.3 million gull!:D

Men ble så sinnsykt lei av spillet da.. ikke gøy å vere overpowered...

Skrevet
Nei, rollback er ikke greit. Guilden min mistet en seier mot en rank 60 guild, ala 21 rating. Det er mye. De fleste store europeiske guilder mistet en dag spilling, MAO, har amerika og korea en dag mer og få rating på.

5752126[/snapback]

For dere er det vel ikke så ille, dere tapte jo en kamp som ble borte. Økningen i rating fra å slå en rank61-guild er sikkert høyere enn fra tapet deres. Det er verre for de som har mistet flere seiere. Det var PvE jeg snakket om da jeg sa det var greit med rollback.

Skrevet
Det der skjedde en gang før..

da kjøpte jeg shards til 300g.. hhaha... tjente 1.3 million gull!:D

Men ble så sinnsykt lei av spillet da.. ikke gøy å vere overpowered...

5752196[/snapback]

Hvis du fortsatt har accounten din, kan du ikke gi de pengene til meg? :dribble:

Skrevet

5752126[/snapback]

For dere er det vel ikke så ille, dere tapte jo en kamp som ble borte. Økningen i rating fra å slå en rank61-guild er sikkert høyere enn fra tapet deres. Det er verre for de som har mistet flere seiere. Det var PvE jeg snakket om da jeg sa det var greit med rollback.

5752497[/snapback]

Det tapet skyldtes bug/serverlag/whatever. Hadde vi slått denne rank 200-og-noe-guilden (rank 182 ATM (Ghostly Heroes)), hadde vi nok fått opp mot 20+ i rating der óg, hvilket akkurat nå ville resultert i rank 250-300.

Daniel :)

Skrevet

Uto fra system som brukes i ladderen på GW, (som er det samme som bruker i internasjonal sjakk), tilsvarer en rask hoderegnnig blandet med rating erfaringer fra 250+ GvGer til at vi ville fått +17 eller +18 =)

Skrevet

jeg hadde bra flask, spiller ikke så mye pvp enda, men jeg logget av i halv 9 tia den dagen, merket ingenting av rollback

men hadde jeg klart noe som feks mission eller en del quests hadde jeg klikka fulstendig, det verste jeg vet er å gjøre ting to gang på rad :mad:

Skrevet
jeg hadde bra flask, spiller ikke så mye pvp enda, men jeg logget av i halv 9 tia den dagen, merket ingenting av rollback

men hadde jeg klart noe som feks mission eller en del quests hadde jeg klikka fulstendig, det verste jeg vet er å gjøre ting to gang på rad :mad:

5760890[/snapback]

Ja, jeg ble litt forbanna selv.

Var i UW og hadde et utrolig bra run :) I et party på 5 fikk jeg 3 av ectoene.

Vi gjor et run til - så fikk jeg 2 ectoer.

5 ectoer satt jeg med. Så klikka pluttselig alt....

Så viste det seg at de supergode rundene ikke var til nytte. ;P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...