lonnj89 Skrevet 13. mars 2006 Skrevet 13. mars 2006 noen som vet hva det neste nfs spillet kommer til å hete? er vel kanskje litt for tidlig å begynne å snakke om det så tidlig, men.....nfs er jo så jævlig bra
Erelend Skrevet 13. mars 2006 Skrevet 13. mars 2006 (endret) jævlig bra? det var vel å ta litt hardt i... Ble dritlei av most wanted etter et par uker... Forbanna kjedelige biljakter! Endret 13. mars 2006 av Erelend
Complexity Skrevet 13. mars 2006 Skrevet 13. mars 2006 Lurer på hva det neste blir å gå ut på da.. vil si underground 2 var det beste hittil.. Må vel bli offroad?
Bertelsen Skrevet 13. mars 2006 Skrevet 13. mars 2006 Hva med NFS: "Pimp ur ride, like u did in teh last game" ?
brd Skrevet 13. mars 2006 Skrevet 13. mars 2006 Kva med å følge med på NFS sine heimesider? http://www.ea.com/official/nfs/franchise/us/home.jsp Står ikkje mykje der då men men
TCi Skrevet 13. mars 2006 Skrevet 13. mars 2006 Ser faktisk litt fram til det selv. Syns de gjorde en av de beste NFS på lenge med Most Wanted. Underground-serien var ikke noe særlig. Får håpe de bringer noe nytt istedet for å slå sammen forskjellige tidligere konsepter. Kanskje ikke EA sin stil, men man vet da aldri.
Bear^ Skrevet 13. mars 2006 Skrevet 13. mars 2006 Tja, typisk EA er vel at neste NFS kommer snart da. Penger vettu. Pusse litt på Most wanted, mekke noen funksjoner som egentlig er dårlig kopier fra forrige spill, klaske alt på en DVD og kalle det "NFS: SUCKER!".
mongojarle Skrevet 13. mars 2006 Skrevet 13. mars 2006 hva med en oppfølger til porche greiene? men bare med andre biler, litt eldre, gamle racerbiler... eller kanskje formel1, det blir nok ikke lite kjedelig, 50 runder... !
TCi Skrevet 13. mars 2006 Skrevet 13. mars 2006 Skal man følge EA sin tidligere strategi kommer Most Wanted 2 i november... Var jo slik med Underground. Regner med at vi hører om neste NFS på årets E3-messe.
Dragon Hunter Skrevet 13. mars 2006 Skrevet 13. mars 2006 Håper det kommer et nytt NFS: Porsche, eller et NFS: Ferrari. NFS: Porsche 2000 er uten tvil det beste NFS-spillet som er laget.
Erelend Skrevet 13. mars 2006 Skrevet 13. mars 2006 Skulle ønske de kunne lagd en blanding mellom Gran turismo (utvalget av biler), Toca 3 (mange forskjellige spillestiler, allt fra go karts til monster trucks) og gjort det slik at man enkelt kunne laste ned nye biler fra nettet! Lagd den ultimate simulatoren! Det hadde vært fett!
-sparks- Skrevet 13. mars 2006 Skrevet 13. mars 2006 håper de kommer seg vekk fra undergroundfranchisen og kommer inn på ett litt mer realistisk spor. Need for speed døde da underground 1 ble sluppet
Mala Skrevet 13. mars 2006 Skrevet 13. mars 2006 @ Sparks; enig i det siste du sier. Likte overhodet ikkje. NFS Porsche 2000 FTW,forbanna konge spill! Eg hadde håper på at det ville komme et realistisk NFS spill en gang,takler rett og slett ikkje bil-fysikken i MW. Men mann, det er ihvertfall bedre enn RR6
TCi Skrevet 13. mars 2006 Skrevet 13. mars 2006 NFS handler ikke om realisme... Håper for guds skyld at EA holder seg langt vekk fra Gran Turismo og Toca inspirasjon. NFS er om fart, adrenalinkick, fete biler og ekstrem kjøring mot alle odds, ikke om realisme. Most Wanted frisket faktisk opp NFS etter en rekke middelmådige innslags som Underground-serien.
Mala Skrevet 13. mars 2006 Skrevet 13. mars 2006 (endret) Etter så mange NFS spill veit eg det TCi....Men at et NFS spill kunne komme i en form for _litt_ meir realisme enn gang hadde sikkert ikkje serien hatt noe vondt av.Såvidt eg husker,så var det vel antydning til dette i Porsche 2k? Eg har elsket serien fra start til tom. Porsche.Etter dette blei det for mye jalla og mask og mekk for min smak. Gir vel en viss indikasjon da såpass mange klager over de nyere utgivelser? (mitt inntrykk) EDIT: Ja,MW var en liten hyllest til de gamle gode NFS spilla Endret 13. mars 2006 av Mala
TCi Skrevet 13. mars 2006 Skrevet 13. mars 2006 Jojo... NFS Porsche var veldig bra det. Såpass realisme er jo greit nok. Nå tenke jeg mer på simuleringer som GT og Toca osv.
Mala Skrevet 13. mars 2006 Skrevet 13. mars 2006 Aha,nei så grundig til verks ville no eg ikkje godt Da hadde det sikkert blitt sammenlignet med sistnevnte spill,og slaktet deretter Men for min egen del,liker eg ikkje det heilt slik det er no. Men det er meg,så for alle andre kose seg med spilla,for all del:)
slash Skrevet 14. mars 2006 Skrevet 14. mars 2006 Det neste need for speed-spillet kommer til å gjenspeile populærkulturen blandt kidsa i det spillet kommer ut. Er det fremdeles populært med pimp my roid, the fast and the furious og bling bling biler, så vil det neste NFS-spillet gjenspeile dette. - Noe jeg dessverre ser på som fullt mulig... Men jeg skulle ønske det lagde et nytt bilspill ala porsche. Langt i fra noen simulasjon, men allikevel dypt nok til å interessere litt. Bare det å kunne lage en bulk i støtfangeren er et stoort savn. Det hadde vært fett om en stor bilprodusent som f. eks ferrari hadde fått samme behandling som porsche i sin tid fikk. Eller bugatti. Det hadde vært fett. Det hadde jo vært fett med en oppfølger til porsche også, så lenge det ikke blir vannet ut og dumbed down, som spill dessverre ofte blir nåtildags.
SunDance_Kid Skrevet 14. mars 2006 Skrevet 14. mars 2006 jeg slutter meg til alle som digget NFS:Porsche Challenge! Skammbra spill faktisk..NFS er ikke realistisk, skal aldri være det. Men må si jeg likte Underground spillene som god underholdning også..
lonnj89 Skrevet 14. mars 2006 Forfatter Skrevet 14. mars 2006 jævlig bra? det var vel å ta litt hardt i... Ble dritlei av most wanted etter et par uker... Forbanna kjedelige biljakter! 5748325[/snapback] ok...kanskje ikke jævllig bra da ....blir jo litt lei til slutt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå