Gå til innhold

Hvilke sko bør jeg kjøpe?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv liker jeg godt sko ala. Adidas Superstar. Har hatt et utall slike gjennom årene. Finnes i maaange varianter. Hvite, sorte, hvite med striper, sorte med striper, røde, grønne, limited osv. Hvis du ikke liker stripene finnes også Stan Smith fra samme merke. Har samme fassong og leveres i nokså samme farger, men uten de tre stripene på siden.

Sjekk ut

 

 

http://www.zneakers.no

 

Mye bra :)

 

(ikke ment som reklame)

Lenke til kommentar
Det må være de verste skoene som noen gang er laget, med tanke på komfort. Jeg vil heller ha treklogger enn slike.

5746671[/snapback]

øyh! hva er det du snakker om? de er kjempegode de, så lenge man kjøper en halv str for stor!

5746704[/snapback]

Jeg kastet mine etter en stund, de gikk ikke an å gå lenge med, fikk vondt i bein, rygg og stort sett de stedene man kan kjenne at man har feil fottøy på seg. Sokker med gummisåle hører ikke hjemme til annet enn litt gymsal-bruk. Adidas Superstar derimot, de har en innvendig såle som passer foten min 101%, så jeg tror jeg skal kjøpe et par nye slike snart.

 

REDIGERT: Ser ut som jeg må ut og se etter et par sorte Adidas Stan Smith II. De så ganske grei ut. Hvem er/ver egentlig denne Stan Smith?

Endret av sluffy
Lenke til kommentar

Hvis jeg hadde vært deg hadde jeg gått for et par "Puma Le Match". De er veldig fine. De selges bl.a. på Stress, Sole Service og Grim (på de fleste skobutikker egentlig)

 

http://images.google.no/images?svnum=10&hl...h&btnG=S%C3%B8k

 

Selv har jeg de i "green/white" veldig behagelige og passer fint til en litt slim stil. (Vet ikke om det er det du har da..)

Endret av HKoN-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...