Gå til innhold

Stasjonær vs Laptop


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For å spørre litt dumt: Hvorfor vil du ha bærbar? Vil mulighet for spilling eller stor lagringskapasitet være viktig når du skal bruke den andre steder enn hjemme på skrivebordet? Vil det fungere bra for ditt bruk å beholde din gamle stasjonære til spilling og stor lagringskapasitet og kjøpe en bærbar i tillegg som er hovedsaklig ment til lette oppgaver?

Lenke til kommentar
For å si det slik, med en bærbar får du nettopp det, en bærbar, men datakraft får du relativt lite av.

Tenk over dine behov, ser mange som kjøper bærbar bare fordi de tror at det er bedre ;)

5743342[/snapback]

Mange kloke ord der. ;) Valget er mellom en kraftig pc og en pc som du kan ta med deg. Så er det å finne ut hva som er viktigst.
Lenke til kommentar
Vanskelig å sammenligne laptop mot stasjonær, men denne vil klart slå maskinen din i ytelse https://prisguiden.no/product.php?product_id=39831

 

NB-Sleng på 512MB ram ekstra

5740081[/snapback]

 

Vel ! Man kan jo kjøpe/bygge en maskin for 12K som eter den bærbare til frukost...

5743423[/snapback]

 

Skjønner ikke hvorfor du skriver dette... Det hjelper vel lite at man kan bygge en bedre stasjonær når man er ute etter en bærbar "velkommen til fremtiden"

Lenke til kommentar
Vanskelig å sammenligne laptop mot stasjonær, men denne vil klart slå maskinen din i ytelse https://prisguiden.no/product.php?product_id=39831

 

NB-Sleng på 512MB ram ekstra

5740081[/snapback]

 

Vel ! Man kan jo kjøpe/bygge en maskin for 12K som eter den bærbare til frukost...

5743423[/snapback]

 

Skjønner ikke hvorfor du skriver dette... Det hjelper vel lite at man kan bygge en bedre stasjonær når man er ute etter en bærbar "velkommen til fremtiden"

5743726[/snapback]

 

Hehe, en bærbar er mye kjekkere og lager mye mindre støy :) Dessuten er jeg ikke så opptatt av spilling lenger, som jeg var før. Derfor tror jeg en bærbar vil holde for meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...