asad Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Jeg har bestilt oblivion ce, som jeg regner med at jeg får rundt den 24. mars. Jeg skal da bruke noen dager på å lese reviews ( av ytelsen, med ati/nvidia kort ) og så bestille en ny pc. Så skal jeg vente på lønningen som kommer rundt den 30. , hente pc`en og endelig spille Oblivion, som da har ligget og støvet i en uke Dette er vel en liten skrytetråd fra min side Jeg får nå vente og se hvordan planen fungerer i praksis noen andre som skal vente med pc kjøpet til etter spillet er ute?Kan jo hende ati/nvidia får noen "klare" fordeler/ulemper, noe jeg egentlig tviler på men..
quakie Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Ja, jeg vil jo si det er lurt. Hvis det oppstår eventuelle problemer med spesielle CPU eller skjermkort f. eks
asad Skrevet 11. mars 2006 Forfatter Skrevet 11. mars 2006 Ja, tenkte mest på skjrmkort. X2 4400 har jeg egentlig bestemt meg for allerede. Men muligens vil ati yte merkbart bedre med X1900xt, siden Oblivion er shader-sensitivt. Man vet jo aldri
MiSP Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Ja klarer du dette, da er du i sannhet en sterk mann (eller kvinne, hva vet jeg).
asad Skrevet 11. mars 2006 Forfatter Skrevet 11. mars 2006 (endret) Men, det kunne også vært en idè å installere Oblivion på den pcen jeg har nå. 1Gb ram, gf6800gt,a64 3000 bare for å kunne nyte forskjellen noen dager senere... nei huff, vekk med slike tanker^^ edit: MiSp: 21 år gammel mann Endret 11. mars 2006 av asad
Gunfreak Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 så mye selv kontroll har ikke jeg... ikke at jeg trenger det akuratt nå, da jeg tross alt kjøpte pc'n i januar for dette spillet
asad Skrevet 11. mars 2006 Forfatter Skrevet 11. mars 2006 (endret) så mye selv kontroll har ikke jeg... ikke at jeg trenger det akuratt nå, da jeg tross alt kjøpte pc'n i januar for dette spillet 5736207[/snapback] Mener å ha lest at de har prøvd spillet på akkuratt de specsa du har , og en setning faller meg i hodet: "It played with smoothness that brought us to our knees" Endret 11. mars 2006 av asad
Kvakko Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Har faktisk planlagt å gjøre nøyaktig det samme selv. Stålvilje.
asad Skrevet 11. mars 2006 Forfatter Skrevet 11. mars 2006 Har faktisk planlagt å gjøre nøyaktig det samme selv. Stålvilje. 5736305[/snapback] da må vi støtte hverandre, dette blir ikke lett
genetex Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 (endret) Jeg får nå vente og se hvordan planen fungerer i praksis Selvsagt vil det ikke fungere, lol, tror du på julenissen? Du vil ligge krepert på golvet etter å ha lest x antall "åååh, jeg elsker oblivilion!!11" her på forumet. I såfall burde du få blokka gamer.no framtil du har spillet. Endret 11. mars 2006 av genetex
MiSP Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Jeg får nå vente og se hvordan planen fungerer i praksis Selvsagt vil det ikke fungere, lol, tror du på julenissen? Du vil ligge krepert på golvet etter å ha lest x antall "åååh, jeg elsker oblivilion!!11" her på forumet. I såfall burde du få blokka gamer.no framtil du har spillet. 5738339[/snapback] Tuller du? Alle vennene hans ville nok ringt til han døgnet rundt for å fortelle hvor bra det var. Like greit å bare koble seg ut av eksistens i det aktuelle tidsrommet...
Lord Reanicus Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Bere litt sånn urelatert så er faktisk ikkje tålmodighetens far så veldig tålmodig. Sånn som eg ser da så er faren til tålmodighet meir konservativ av ein anna kulturell generasjon, så ergo er ikkje han tålmodig men ein heilt anna kulturell og fysisk tilstand enn det tålmodighet er. Også fysisk er jo den forskjellig fordi tålmodigheten har berre halvparten av genene som du (faren) har, og derfor er samansatt av ein god del andre gener og har ein heilt anna DNA. Og det er ikkje ein garanti for at tålmodighet veks opp i eit miljø tilnærma det faren har. Så nei, tålmodighetens far ikkje tålmodig.
asad Skrevet 12. mars 2006 Forfatter Skrevet 12. mars 2006 Bere litt sånn urelatert så er faktisk ikkje tålmodighetens far så veldig tålmodig. Sånn som eg ser da så er faren til tålmodighet meir konservativ av ein anna kulturell generasjon, så ergo er ikkje han tålmodig men ein heilt anna kulturell og fysisk tilstand enn det tålmodighet er. Også fysisk er jo den forskjellig fordi tålmodigheten har berre halvparten av genene som du (faren) har, og derfor er samansatt av ein god del andre gener og har ein heilt anna DNA. Og det er ikkje ein garanti for at tålmodighet veks opp i eit miljø tilnærma det faren har. Så nei, tålmodighetens far ikkje tålmodig. 5739158[/snapback] haha :!: Hva har du røyka nå da?^^ Sorry, jeg er kanskje ikke tålmodighetens far da
MiSP Skrevet 12. mars 2006 Skrevet 12. mars 2006 Lord Reanicus: Veldig rotete formulering, jeg skjønte ikke halvparten engang.
h00v3r Skrevet 12. mars 2006 Skrevet 12. mars 2006 Blir stolt av deg klarer du dette, fordi jeg vil bare spille det mer og mer, etter hver dag som går!
Istapp Skrevet 12. mars 2006 Skrevet 12. mars 2006 (endret) Lord Reanicus: lol Var faktisk ganske morsomt. Endret 12. mars 2006 av Istapp
Lord Reanicus Skrevet 12. mars 2006 Skrevet 12. mars 2006 Lord Reanicus: Veldig rotete formulering, jeg skjønte ikke halvparten engang. 5739305[/snapback] Sorry, eg var trøytt og hadde dårleg tid. Eg ser no tilbake og ser at det var fryktleg mykje typoar og grove setningsbrudd. Men kan det hende at det var også nynorsken som gjorde deg litt forklumsa? Er oftast den grunnen til folk frå div. steder aust ikkje klarer heilt å lesa det. Har eg høyrt. Trur eg. Kanskje.
asad Skrevet 12. mars 2006 Forfatter Skrevet 12. mars 2006 Anywayz, jeg skal klare det. har klart å slutte å røyke, samt drikke kaffe, da bør jo dette ble lett Men helt alvorlig, dette er jo bare et spill ^^
MiSP Skrevet 12. mars 2006 Skrevet 12. mars 2006 Lord Reanicus: Veldig rotete formulering, jeg skjønte ikke halvparten engang. 5739305[/snapback] Sorry, eg var trøytt og hadde dårleg tid. Eg ser no tilbake og ser at det var fryktleg mykje typoar og grove setningsbrudd. Men kan det hende at det var også nynorsken som gjorde deg litt forklumsa? Er oftast den grunnen til folk frå div. steder aust ikkje klarer heilt å lesa det. Har eg høyrt. Trur eg. Kanskje. 5739846[/snapback] Jeg har ingen problemer verken med å skrive eller å lese nynorsk. Jeg la faktisk ikke merke til det. Dessuten kommer jeg fra Bergen, ikke østafjells.
Frijazz Skrevet 12. mars 2006 Skrevet 12. mars 2006 Anywayz, jeg skal klare det. har klart å slutte å røyke, samt drikke kaffe, da bør jo dette ble lett Men helt alvorlig, dette er jo bare et spill ^^ 5740193[/snapback] Stå på! Jeg vurderer faktisk å la det ligge til høsten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå