AndyF Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 har prøvd WOW men kommer nok aldri til å kjøpe det. det er altfor dyrt i lengden og det finnes nesten like gode gratis rollespill. også fordi jeg ser hvor geek folk som spiller det blir
embark Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 også fordi jeg ser hvor geek folk som spiller det blir 5737461[/snapback]
Gjest Slettet+56132 Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Jeg har aldri spilt det, rett og slett fordi at foreldrene mine ikke gir meg lov og fordi at jeg ikke har tålmodighet nok til å spille dem!
Khalifen Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 [OT]Nå var ikke dette emnet ment for innlegg for at WoW osv.. er så bra da[OT/] 5735936[/snapback] Nå sa jeg aldri at WoW var så bra heller....
espinos Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 aldri spilt det. det ser ikke gøy ut, og er ikke så interessert i sånne spill. og litt for jeg har sett hvor jævlig N*E*R*D en dude i klassen min har blitt etter han har spilt det en stund
quakie Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 [OT]Nå var ikke dette emnet ment for innlegg for at WoW osv.. er så bra da[OT/] 5735936[/snapback] Nå sa jeg aldri at WoW var så bra heller.... 5737831[/snapback] Ja, kanskje jeg var litt pirkete der men
Herr Brun Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Har sett WoW paa en skjerm 2 ganger, og det er alt Har aldri foelgt med, har aldri spilt. Jeg er mot aa maatte betale 100 kroner i maaneden, jeg liker ikke den typen spill men blir lett avhengig av ting. Dessuten har jeg ikke pc som er brukbar til spill koblet til nett...
slash Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Jeg har spilt wow i ca to måneder tilsammen. begge gangene gikk jeg lei etter 15 dager, spilte 10 dager til på trass siden jeg hadde betalt for det. Jeg skulle gjerne ønske at jeg aldri hadde brukt tid og penger på det. Jeg har tilogmed fått inrømmelser fra kompiser, etter lvl 60 så er wow ren repetisjon og rutine.
Agg Skrevet 11. mars 2006 Skrevet 11. mars 2006 Er en stund siden jeg la WoW på hylla, men jeg syns faktisk at folk som er glade i spill bør ha prøvd WoW, man kan argumentere i det uendelige både for og imot WoW, men et såpass spill som er så stort (både i omfang og antall aktive spillere) som WoW syns jeg rett og slett at man bør prøve hvis man liker spill. Og ja, jeg er enig i at avhengigheten WoW skaper hos endel mennesker er kvalmende.
SideburnsKongen Skrevet 12. mars 2006 Skrevet 12. mars 2006 Spilt det en gang, er ikke så farlig å spille det mer liksom..
Mala Skrevet 12. mars 2006 Skrevet 12. mars 2006 (endret) Eg tror nok eg har ett medfødt HAT for slike spill med spells,skillpoints og hack & slash features,desverre. Eg prøvde med Diablo 2,prøvde virkelig men fy for et pisskjedelig spill. WC3 har ødelagt noen LAN for min egen del,pga ALLE sku spille det. Eg ville spille MOH:Spearhead :!: I frustrasjon mot denen trenden klikket det til slutt for meg og eg braut totalt sammen. For å sitere meg sjøl,og dette har blitt husket av alle: *Alle spiller Wc3 istedet for Spearhead* "FY FAEN!! Eg hater spill med snegler,troll og orker som har spells,sverd og økser. Ka FAEN er det som er så jævla morro med det!11? *Hiver tastaturet i bordet,stikker inn i stua og ser på hardporr, alel andre DAUER av latter* Endret 12. mars 2006 av Mala
Fantasy6 Skrevet 12. mars 2006 Skrevet 12. mars 2006 *Alle spiller Wc3 istedet for Spearhead* "FY FAEN!! Eg hater spill med snegler,troll og orker som har spells,sverd og økser. Ka FAEN er det som er så jævla morro med det!11? *Hiver tastaturet i bordet,stikker inn i stua og ser på hardporr, alel andre DAUER av latter* 5739673[/snapback] :!: :!:
Zlatzman Skrevet 12. mars 2006 Skrevet 12. mars 2006 Jeg har heller ikke spilt WoW. Delvis fordi jeg var motstander av 100kr i måneden, og delvis fordi jeg var redd for å bruke for mye tid på et spill. I tillegg var det mange poster som fikk meg til å ha et negativt syn på spillet. Da særlig alle som handlet om å gjøre det samme området gang på gang, og at mange jaktet på de samme itemsene. Har i det siste gått litt bort fra dette hatet av månedlig betaling, da jeg har blitt hekte av EVE-online.
Jaukim Skrevet 12. mars 2006 Skrevet 12. mars 2006 Jeg har bare spilt wow i ca 10 min og det var hos noen jeg kjenner, og ikke faen om jeg gidder å betale penger i månen for et dumt online spill. Nei jeg bruker pengene på noe annet nyttig!
Archangel Skrevet 12. mars 2006 Skrevet 12. mars 2006 Prøvd det i ca 10-15min men ikke mer. Er i utgangspunktet verken tilhenger av sjangeren eller at man skal betale utover det man betaler for spillet i seg selv. (Oblivion skal jeg spille, men det er jo kun SP)
Gromle Skrevet 12. mars 2006 Skrevet 12. mars 2006 Har ikke prøvd, og har ingen overhengende planer om å gjøre det heller. Foretrekker gode SP-spill.
Havcard Skrevet 12. mars 2006 Skrevet 12. mars 2006 (endret) Spillet er sikkert bra for de som ikke har annet å gjøre, men å bruke hele livet sitt på WoW, ser jeg ikke poenget i. Det som er dumt med spill med månedsutgifter er at man ikke kan spille litt nå og da, men "må" gjøre det sammenhengende. Diablo II er spennede nok for meg! Endret 12. mars 2006 av Havcard
Lars-H Skrevet 12. mars 2006 Skrevet 12. mars 2006 Aldri prøvd. Ser ikke noe morsomt ut heller.. Sikkert rått når du får satt deg inn i det, men nei..
lonnj89 Skrevet 13. mars 2006 Skrevet 13. mars 2006 har aldri spilt WOW...har ikke vært på tanken en gang....og skal ALDRI spille det
Nauz Skrevet 13. mars 2006 Skrevet 13. mars 2006 Aldri prøvd wow liker ikke sånne spill der man må spill og spill og spille for å liksom følge med... + 100kr i måneden eller hva det er bruker jeg heller på noe annet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå