Gå til innhold

Artikler: Minitest av SE K800i


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
At K800i skal gi inntrykk av å være et fullblods kamera ser du også på tastevalget. På venstre side av telefonen finner du både en dedikert tast til å ta bilde og egne taster til å zoome inn og ut med kameralinsen

 

Er det optisk zoom på kameraet på mobilen? :hmm:

 

Hvis det er digital zoom har det ingenting med zoom på kameralinsen og gjøre...

Lenke til kommentar

Bare rette dere litt der dere skriver at funksjonen med å ta flere bilder for så å velge det beste ikke eksisterer i kompaktkameraer idag så stemmer ikke dette helg. Usikker på andre modeller, men Ricoh R3'en min har iallefall noe som kalles Bracket som tar tre bilder hvor du så velger det beste.

Lenke til kommentar

Hva er vitsen med slike telefoner når det kun er 64 MB minne på dem (selv med mulighet for minnekort hvis den har det). Det er jo ikke plass til noen ting.

 

Ett 3.2 MB kamera tar vel bilder som fyller opp den plassen kjapt. Samt man kun får plass til noen få sanger. Og hvor mye av det minnet er brukt opp av annet fra produsenten?

 

For min del er det ikke noe vits å kjøpe slike telefoner før de kommer med fast minne (ikke harddisk) som har 8+ GB plass.

 

Og hva er batterikapasiteten hvis den aktivt brukes som mp3 spiller? Da må man vel bytte batteri en gang i halvåret siden man må lade selv om batteriet ikke er helt tomt. Få inn batterier som tåler å bli ladet selv om de er over halvfulle, slik som QTec telefonene (og lignende) bruker.

Lenke til kommentar

Finner ingen ting om responstiden på kamera? Det som jeg synes er litt dårlig med K750i (og andre mobil kamera) er at bildet blir tatt ca 1-2 sek etter at man trykker på knappen. Ellers er kvaliteten grei nok til 10*15 bilder...

 

Har en canon 20D når de virkelig gode bildene taes :)

Lenke til kommentar
Finner ingen ting om responstiden på kamera?  Det som jeg synes er litt dårlig med K750i (og andre mobil kamera) er at bildet blir tatt ca 1-2 sek etter at man trykker på knappen.  Ellers er kvaliteten grei nok til 10*15 bilder...

5739996[/snapback]

Dette har ikke jeg problemer med på min K750i, dvs problemet forsvant da jeg oppgraderte programvaren i telefonen (firmwaren). Da jeg kjøpte den var det derimot en del forsinkelse, noe som ofte medførte at telefonen tok selve bildet etter at kameralyden hadde blitt spilt av (dette var et vanlig problem med den gamle firmwaren).

Lenke til kommentar
Hva er vitsen med slike telefoner når det kun er 64 MB minne på dem (selv med mulighet for minnekort hvis den har det). Det er jo ikke plass til noen ting.

 

Ett 3.2 MB kamera tar vel bilder som fyller opp den plassen kjapt. Samt man kun får plass til noen få sanger. Og hvor mye av det minnet er brukt opp av annet fra produsenten?

 

For min del er det ikke noe vits å kjøpe slike telefoner før de kommer med fast minne (ikke harddisk) som har 8+ GB plass.

 

Og hva er batterikapasiteten hvis den aktivt brukes som mp3 spiller? Da må man vel bytte batteri en gang i halvåret siden man må lade selv om batteriet ikke er helt tomt. Få inn batterier som tåler å bli ladet selv om de er over halvfulle, slik som QTec telefonene (og lignende) bruker.

5739931[/snapback]

 

men det følger jo med et minnekort i pakken da. så man har i praksis ca 40mb + 64mb eller hva det nå blir på det som følger med. og man kan jo kjøpe større om man har behov. men er enig i at det hadde vært praktisk med mer flashminne ja. tipper det tar hvertfall ett år før vi ser såpass mye minne i en tlf med ca samme størrelse og pris som K750.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...