Gå til innhold

GRAW-omtale på Spillmagasinet


Dinsdale

Anbefalte innlegg

Ikke skjønner jeg at det mulig å skrive en så kjedelig og kort omtale av et spill, og spesielt av dette spillet. Det virker ikke som om at de som jobber der tar jobben sin alvorlig nok. Det finnes ingen dybde eller detaljert beskrivelse av noenting. Jeg ville tro at med TV2 i ryggen kunne disse prestert mer og vært mer proff.

 

Omtalen lander på en sterk femmer, så det er ikke noe slikt jeg reagerer på. Det er mer tonen, de enkle løsningene som egetlig ikke forteller oss noenting. Ikke et ord om HUD`en f.eks. Jeg vet at Spillmagasinet er spillsiden for den gjengse mann, men likevel! Er gamer.no`s brukere så sære og nerdete da?

 

Omtalen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja det var vel egentlig en ganske så overfladisk omtale det der :ermm:

5731164[/snapback]

 

Vel de skal nå ut til alle. Spillmagasinet funker IKKE for de som er middels eller mer interessert i spill. Det er en populistisk side som skal skrive omtaler som ALLE kan skjønne. Derfor er de stortsett ikke bryet verdt å lese engagn. Ja, for oss altså.. :)

Lenke til kommentar

Det er da en informativ og fin omtale for en som ikke kjenner til spillet fra før? Som Ingenting skriver så er den ment å være tilgjengelig for folk flest.

 

Edit:

Til trådstarter. Ja, Gamer.nos lesere er litt sære, og de representerer heller ikke majoriteten av folk som kjøper spill i Norge. Det er absolutt et svært marked for spillomtaler som ikke går i detalj på tekniske spesifikasjoner, eller vier tekst til å forklare HUD eller andre spesifikke områder i spillet. Men det finnes også et marked som ønsker å lese om dette i en omtale, og da er det jo fint å ha Gamer.no.

Endret av Pastor Lorentzen
Lenke til kommentar

Svaret på det siste spørsmålet kan fort bli ja (fra en som er sær og nerdete selv).

 

Spillmagasinet.no skriver korte anmeldeser av spill.

 

Det viktigste er terningkastet og +/-.... så det blir en helt annen sjanger enn det man finner på gamer.no

 

Som kjerringa sa du hu fikk tran istedenfor smør - hver sin smak. :cool:

Lenke til kommentar
Jeg ville tro at med TV2 i ryggen kunne disse prestert mer og vært mer proff.

Omtalen

5731150[/snapback]

 

Men uansett, hva vil det si?

Vil det si at du synes TV2 er proffe?

Har du idet heletatt sett kanalen i det siste?

 

Synes den var grei jeg, lettlest! Og det er vel det som teller for de fleste vil jeg tro!

Endret av Excelsion
Lenke til kommentar
Spillet mangler det lille ekstra som gjøre en femmer til en sekser, men «Ghost Recon: Advanced Warfigher» utnytter maskinvaren til det fulle og byr på en fabelaktig spillopplevelse.

 

 

Med tanke på at de ikke sier et negativt ord i hele omtalen kunne de da i det minste ha fortalt oss hva dette "lille ekstra" egentlig innebærer :roll:

Lenke til kommentar
Spillet mangler det lille ekstra som gjøre en femmer til en sekser, men «Ghost Recon: Advanced Warfigher» utnytter maskinvaren til det fulle og byr på en fabelaktig spillopplevelse.

 

 

Med tanke på at de ikke sier et negativt ord i hele omtalen kunne de da i det minste ha fortalt oss hva dette "lille ekstra" egentlig innebærer :roll:

5732312[/snapback]

 

Huff! Blir så lei dette "lille ekstra" Det sier man når man ikke har noe bedre å si! :mad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...