Gå til innhold

World of Warcraft Bare Oppskryt


Anbefalte innlegg

Du... Du kødder ikke med Peaches!

Jeg har en egen playlist på mp3-spilleren med peaches, vassendgutane og heroes4 soundtrack (også litt fattern).

 

Å, jag vet va jag vil, jag vil upp til himmlen enn gong til!

Endret av E-Ton
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når bestemte populariteten kvaliteten på spillet?

5727734[/snapback]

 

 

Vel, jeg vil tro at det har en VELDIG stor sammenheng. Greit nok at mange startet ved release, men det har logget på mellom 5 og 5,5 millioner spillere ETTER release også. Det sier vel mer at folk har blitt imponert over hva de har sett/hørt - og for å få spill imponert og/eller interessert må det jo ha en viss kvalitet, eller hva?

 

Jeg synes innlegge ditt er mer ulogisk enn logisk, for å si det på den måten.

5728287[/snapback]

 

Nei det har ingen sammenheng. Det er irrelevant at de har fortsatt å spille. Vi vet jo alle at mesteparten av de tallene der er en gjeng med usikre tenåringer.

5728504[/snapback]

 

 

Har ingen samenheng? Er du helt blåst? Selvfølgelig har det en stor samenheng, WoW har nå 6 millioner aktive spillere, og 6 millioner mennesker betaler ikke 100 kr i måneden for et spill de ikke liker, sånn er det bare.

Lenke til kommentar

Å herregud, hvem i (......) bryr seg om hva du mener trådstarter?

 

1. Du har visst kun opplevd 20% av spillet. (lvl 1-60 pre-end game)

 

2. Grafikken i Wow er ikke ment å vere realistisk. Den er sjarmerende og behagelig, og følger de tidligere Warcraft spillene. World of Warcraft

 

3. Hvorfor starte en tråd om hva du mener her inne? Det er så likegyldig hva du mener at du skjønner ikke det selv. Gå å lek med dukker ute på en motorvei trådstarter.

 

4. Du sier "det er faktisk ikke så bra". Hvem har gitt deg denne makten til å lage fasit svar på noe så subjektivt? Jeg har prøvd mange andre mmorpg, og ordinere rpg spill, men ingenting har jeg blitt mere hekta på.

 

5. Du høres ut som du er pre-12 år gammel selv btw.

Endret av KO-
Lenke til kommentar
Når bestemte populariteten kvaliteten på spillet?

5727734[/snapback]

 

 

Vel, jeg vil tro at det har en VELDIG stor sammenheng. Greit nok at mange startet ved release, men det har logget på mellom 5 og 5,5 millioner spillere ETTER release også. Det sier vel mer at folk har blitt imponert over hva de har sett/hørt - og for å få spill imponert og/eller interessert må det jo ha en viss kvalitet, eller hva?

 

Jeg synes innlegge ditt er mer ulogisk enn logisk, for å si det på den måten.

5728287[/snapback]

 

Nei det har ingen sammenheng. Det er irrelevant at de har fortsatt å spille. Vi vet jo alle at mesteparten av de tallene der er en gjeng med usikre tenåringer.

5728504[/snapback]

 

 

Har ingen samenheng? Er du helt blåst? Selvfølgelig har det en stor samenheng, WoW har nå 6 millioner aktive spillere, og 6 millioner mennesker betaler ikke 100 kr i måneden for et spill de ikke liker, sånn er det bare.

5729460[/snapback]

 

Når sa jeg at de som betaler for det ikke liker det?

Lenke til kommentar

Underholdning > Grafikk.

 

Dessuten er grafikken til WoW perfekt, den skaper den perfekte Warcraft følelsen. Partikkelsystemet er også bra gjennomført, hvis du har et nyere grafikk-kort å kjører maks settings på alt så ser det rett og slett veldig lekkert ut.

 

World of Warcraft er populært fordi folk kan identifisere seg med rasene fra foregående Warcraft spill, fordi det er Enkelt å lære, men vanskelig å mestre, det er nok quester til å spille det med ganske stor forskjellighet hver gang man levler en karakter. Det kommer nytt content hver måned og mer skal det bli.

 

Det er en ting World of Warcraft virkelig leverer; og det er følelsen av å oppnå noe. De som har vært med i en MC/Raid guild ifra børjan vet hva jeg snakker om! Ingenting kan måle seg med følelsen av å ta ned en boss for første gang.

 

World of Warcraft har også en lore som vokser seg større og større, Blizzard har på mange måter skapt et eget univers, som vil fortsette å utvikle seg i årene som kommer.

http://www.wowwiki.net

 

Jeg har bare en ting å si... "World of Warcraft is a feeling..!"

Lenke til kommentar

Jeg spiller selv WoW, og må si at questene er noe av det verste jeg har vært borti. Latterlig repetisjon og lite variasjon.

 

Uansett greia med WoW er at det såpass enkelt at enhver 9-åring kan lære seg det. Det er ikke noe negativt med det. Det negative er at det spillet blir skrytt skyhøyt opp, når det er langt ifra verdt det. Et generelt bra spill, men ikke noe revolusjonerende, og LANGT ifra så bra som alle skal ha det til.

Endret av Soth
Lenke til kommentar

Testet Galaxies rett etter at de innførte real time systemet, og det var en laggy avfære.... hadde skikkelige forventinger til spillet, men ble kjempeskuffet :-/

 

WoW er på ingen måte revlusjonerende, men det har mange av de gode sidene fra flere mmo spill, pluss at WoW har, imo den beste storyen.

Endret av Tubbytazz
Lenke til kommentar

(leste faktisk ikke hele tråden denne gang..)

 

Nå kommer det en liten kommentar fra en som kjøpte WoW på releasedagen, og har gått lei så mange ganger at han ikke har telling.. Han har heller ikke kommet over level 26 (men han nærmer seg), og han har mellom 5 og 10 timer spilletid, fordelt på 29 characters..

 

World of Warcraft er GENIALT!! :w00t:

 

Det ER faktisk Genialt, uansett hva dere sier!

 

Selvsagt er det genialt! At det fenger så utallig mange personer sier sitt! Det finnes jo en tråd her hvor man forteller om hvor mange timer man har i playtime! Spør du meg så er det ekstreme antall timer på gjengen, men det sier også noe om hvor interessant spillet har vært!

 

Men, fordi at et spill er GENIALT (som det faktisk er), så er ikke det ensbetydene med at spiller er BEST på alle mulige områder!!

 

Blizzard har laget et spill hvor grafikken er KNALLPEN (men, du må ha sans for Warcraft -stilen, og kanskje "tegneserier") og i TILLEGG kan kjøres på "rævva" systemer! For min del så spiller jeg WoW på en bærebar for øyeblikket, med et Mobile Radeon 9000, med 64MB ram! Og det går greit!

 

Jeg synes selv, ..jeg har jo gått lei så mange ganger.. at det av og til blir mye løping hit og dit, og drep ditt og datt! Blizzard KUNNE ha gjort det anderledes, men de gjorde det ikke! De ville ha en haug med quester som fikk en til å gå hit og dit, og så møter man andre og joiner grupper og guilder! De har laget et kjempesamfunn!! Og er ikke det genialt, så vet ikke jeg! Og dette kommer fra en som liker best å gå solo!!

 

World of Warcraft er på ingen måte min favoritt! Men, jeg kan virkelig ikke fatte og begripe at det diskuteres om det er genialt, eller ikke! For jeg kan ikke skjønne annet enn at det må det så til de grader være!

 

Personlig savner jeg litt mer "mekking" som jeg vet EQ2 hadde, når det gjelder å sette sammen ditt og datt..

 

Er sikker på at de fleste som diskuterer her har fått en eller annen character til level 60, hvis man da skal klage på at spillet er "oppskrytt", da mener jeg selv at noe er feil et sted..

 

World of Warcraft er banebrytende i sjangeren; På den måten at den har klart å samle en folkemasse uten like! Andre spill har selvfølgelig sine gode sider de også, og jeg rakker ikke ned på dem, på ingen måte! Jeg bare forsvarer WoW litt.. WoW har grafikk, som jeg personlig synes er genialt laget! Jeg synes musikken er fin! Atmosfæren.. Det sosiale (for de som liker det.. og det er tydligvis mange)..

 

Man kan skylde på god publisitet og reklame og jungeltelegrafen for å få folk til å sille, men så mange spilletimer som vi snakker om per person; Det trengs det kvalitet til for å holde på!

 

Mange sammenlikner kanskje med VG -lista, og sier at; Selv om sangen ligger som nummer 1, så er det ikke dermed sagt at den er bra! Og det er faen meg helt riktig også! Men, så hører du neimen ikke på Westlife i 100 timer heller!! (og til dere Westlife -fans; dere skjønner hvor jeg vil!!)

 

Nei, ..formulerte meg litt merkelig her i disse nattetimene, men å si at World of Warcraft ikke er genialt, det blir for meg bare tull!! (og jeg er en som lærte hva "crit" er bare for et par dager siden..)

 

Bone :)

Lenke til kommentar

Folk som henger seg opp i grafikk-detaljer når de skal vurdere om et MMOG spill er bra eller ikke kan finne seg en annen spill-kategori. Så lenge helheten er bra så er det nok for min del.

 

Jeg har vært innom en hel haug med online spill siden jeg startet på våren 2000;

 

Asheron's Call 1

Everquest 1 (prøvde hele 4 ganger å komme igang, dvs kjøpte og ga bort boks/konto 4 ganger. Hatet GUI og spillmekanikk dypt og inderlig)

Anarchy Online

Lineage

Asheron's Call 1

Neocron

Horizons

Asheron's Call 2

Everquest 2

City of Villains

World of Warcraft

 

Etter et par skikkelige fadeser (Horizons/AC2) har jeg blitt mere var på å kjøpe meg nye MMOG spill og leser om spillene før jeg kjøper. Dette er en av hovedårsakene til at SWG IKKE er på listen min. Når et spill ikke engang har en funksjonstast for å hoppe men kjører det som en emote....HALLO?! Etterhvert har jeg hørt svært mye negativt om SWG fra kompiser som prøvde det, og det har rett og slett ikke fristet meg. Jeg liker SW-filmene og konseptet, men utførelsen virker helt bak mål.

 

Jeg hadde ingen planer om å begynne med WoW da det ble lansert. På den tiden var jeg dypt hektet i Everquest 2, men over tid ødela SoE det meste av engasjementet mitt med EQ2 og jeg ble overtalt til å prøve WoW av noen kompiser som spilte mye i euro-beta. Så den 11. februar i fjor ble jeg overtalt til å kjøpe meg WoW. For å si det slik....jeg har ikke angret 1 sekund i ettertid.

 

WoW er kanskje ikke det mest krevende og "slicke" grafisk-designede spillet som er gitt ut. Men det har en tidløs tegneserielook som jeg tror vil være med å holde liv i spillet langt over det som er vanlig. Spill som kjører "natural-look" og som skal se mest mulig virkelig ut har en tendens å innhentes av bedre grafikk-løsninger over tid. Og humoren i WoW er så helt utrolig fantastisk flott. Alt er gjort med et smil i munnviken.

 

Hvis OP virkelig liker SWG bedre enn WoW så værsegod, spill SWG så mye du gidder. Men før andre kaster seg over SWG så tror jeg det kan være lurt å lese litt om spillet før man kjøper det (sjekk forum på feks IGN).

 

"I wouldn't touch SWG with a ten-foot pole..."

Lenke til kommentar
Å herregud, hvem i (......) bryr seg om hva du mener trådstarter?

 

1. Du har visst kun opplevd 20% av spillet. (lvl 1-60 pre-end game)

 

5729659[/snapback]

 

Neida, han har allereie sagt at han har våre i BWL/MC/Ony.

 

Du går opp til level 60 spiller det i et par uker, så sletter du spillet og kanskje installerer det igjen enn eller annen gang i fremtiden, ...

 

Du brukte med andre ord berre eit par uker på å gjere alle end-game instances? Flink. :)

Endret av ptv-
Lenke til kommentar

Jeg har selv prøvd mange mmo'er i min tid. Men WoW har til dags dato vært den eneste som har klart å fange meg. En av de tingene er grafikken. WoW så rett og slett bra ut. Alt er og ser håndlaget ut, sammenlignet med de fleste andre mmo'ene som ofte har veldig kjedelige miljøer og byggninger, hvor mye har en tendens til å se kjipt og generisk ut. WoW bruker også mye av innholdet om igjen over verdenen. Men de får alt til å se bra ut likevel. WoW verdenen er muligens en del mindre enn andre mmo'er, men dette lar dem skape en mer unik detaljert verden. Mens man ofte i andre mmo'er blir servert et større omfang og en større verden man kan boltre seg i, blir det her et spørsmål om kvalitet eller kvantitet.

 

Jeg er veldig enig med mange andre som sier at WoW er mangelfullt når det kommer til mulighetene man har knyttet opp til klasser og yrker og slikt. Og dette er helt klart en av de viktigste svakhetene ved WoW. Men når alt kommer til alt er det ikke noe som plager meg til stadighet heller.

 

Jeg har selv prøvd både "gamle" og "nye" SWG. Husker fortsatt min første dag i tatoine for et par år siden, det hele virket jo greit til å begynne med. Men jeg fant fort ut at det ikke var særlig nybegynner vennlig. Og som tiden gikk ble jeg bare mindre klok rundt spillet. Da jeg kom tilbake å tok en prøvetur igjennom den oppdaterte versjonen var plutselig spillet blitt mer forståelig. Men ikke stort bedre av den grunn.

Det handler om smak. Og jeg synes fortsatt det er snodig å se hvordan alle som slutter i en eller annen form for frustrasjon alltid tror alle andre også hater spillet eller spiller bare fordi de føler at de må men ikke vil. Der tar de veldig feil.

Å skylde på hype funker nok heller ikke. Greit det er nok en del som ble offer for en slags hype i ettertid, men bare fordi spillet var bra og folk likte det. Mange spill i dag blir hypet opp på forhånd, men rekker spillet til slutt ikke opp til folks forventninger så kjøper ikke horder av folk spillet. Det må være en grunn til at folk kjøper spillet og liker det.

WoW har vel også vært et veldig stabilt spill helt siden det kom. Få stygge buggs og lignende, sammenlignet med hva jeg har opplevd i de flesete andre mmo spill.

Og det som er kan ofte ikke blizzard ta skylden for, men de store mengdene folk som faktisk fyller serverne.

 

WoW er genialt, grafikken er i en (ypperlig)klasse for seg selv.. selv om den fortsatt har sine mangler og småting som kanskje kunne ha vært litt bedre.

 

...Gleder meg til Huxley kommer da, men det får jeg ta når den tid kommer.

Endret av Amaranth
Lenke til kommentar
Underholdning > Grafikk.

 

Dessuten er grafikken til WoW perfekt, den skaper den perfekte Warcraft følelsen. Partikkelsystemet er også bra gjennomført, hvis du har et nyere grafikk-kort å kjører maks settings på alt så ser det rett og slett veldig lekkert ut.

 

World of Warcraft er populært fordi folk kan identifisere seg med rasene fra foregående Warcraft spill, fordi det er Enkelt å lære, men vanskelig å mestre, det er nok quester til å spille det med ganske stor forskjellighet hver gang man levler en karakter. Det kommer nytt content hver måned og mer skal det bli.

 

Det er en ting World of Warcraft virkelig leverer; og det er følelsen av å oppnå noe. De som har vært med i en MC/Raid guild ifra børjan vet hva jeg snakker om! Ingenting kan måle seg med følelsen av å ta ned en boss for første gang.

 

World of Warcraft har også en lore som vokser seg større og større, Blizzard har på mange måter skapt et eget univers, som vil fortsette å utvikle seg i årene som kommer.

http://www.wowwiki.net

 

Jeg har bare en ting å si... "World of Warcraft is a feeling..!"

5729884[/snapback]

 

 

WOW har unektelig DÅRLIG grafikk.

Spiller man WoW i time ter time, så venner man seg da også il den, og synes at det er slik grafikk som skaper "WoW feeling".

Med anke på tegnet grafikk, så er det alt for få polygoner.

Lenke til kommentar
Eeeeep, Cookies > Pie  :blush:

5727272[/snapback]

 

Nei, for svarte svingende!! Pai powner kjeks, alle vet jo det!

5727378[/snapback]

 

Da har du seriøst ikke smakt mamma sin skinkepai. Da vil du sikkert ikke høre ordet pai mere, og spiser bare kjeks! *mmm...* <3 kjeks med sjokoladebiter :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg vet at personangrep ikke er fy-fy, men FAEN heller. Jeg fikk nesten hjerneblødning av å lese så mye tull på et sted. Ærlig talt, skjerp deg. Fanboys kan dra dit peppern gror. (Tydeligvis en Star Wars fan her..)

 

 

Du liker tydeligvis ikke Warcraft og du er tydeligvis veldig dårlig på det. Hadde du blitt med på litt instancer og PVP-et litt så hadde du garantert hatt det gøy. Selvfølgelig må du prøve å ha det gøy, ha en positiv instilling og et åpent sinn. Ikke heng seg opp i grafikk. Jeg nekter forresten å tro at en som skriver så mye dumt som du klarer å levle opp på 2 uker. BWL/MC/Ony tror jeg heller ikke du har vært borti. Så ta med løgnene dine et annet sted er du snill.

 

 

(Merkelig at du kaller WoW spillere barn, når du er den som ligner med på et på hele forumet)

Endret av Zythius
Lenke til kommentar
Underholdning > Grafikk.

 

Dessuten er grafikken til WoW perfekt, den skaper den perfekte Warcraft følelsen.

 

 

WOW har unektelig DÅRLIG grafikk.

Spiller man WoW i time ter time, så venner man seg da også il den, og synes at det er slik grafikk som skaper "WoW feeling".

Med anke på tegnet grafikk, så er det alt for få polygoner.

5730359[/snapback]

 

W A R C R A F T !

 

Det er slik det skal være!

Lenke til kommentar
Underholdning > Grafikk.

 

Dessuten er grafikken til WoW perfekt, den skaper den perfekte Warcraft følelsen.

 

 

WOW har unektelig DÅRLIG grafikk.

Spiller man WoW i time ter time, så venner man seg da også il den, og synes at det er slik grafikk som skaper "WoW feeling".

Med anke på tegnet grafikk, så er det alt for få polygoner.

5730359[/snapback]

 

W A R C R A F T !

 

Det er slik det skal være!

5730586[/snapback]

 

Helt enig! Og det er veldig greit at man ikke trenger en datamaskin til 45,000kr til å spille det! WoW er vakkert, og da trenger man ikke tenke på grafikken :love:

 

World of Warcraft har heller ikke noen stygg grafikk, den som mener det kan bare ikke ha spilt det like lenge som oss andre! It is Warcraft - You Play It, You Love it

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...