Gå til innhold

Liverpool er UTE


^fmj

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Forsåvidt enig Vt-iversen, bare det at alle spissene er ubrukelige på topp... og Cisse på kanten? lol...

5725292[/snapback]

 

Ja Cissè dreit seg ut i går. Alle ballene gikk i motspillere.

Han var mye bedre og raskere før han knakk beinet.

Men han er fortsatt bedre enn Crouch.

 

Er spent på hvordan Robbie Fowler kan gjøre det etter hvert.

 

Oppsummering: Peter Crough suger så jævlig. Han er lang, treig, hengslete og totalt blottet for teknikk. Få ham for guds skyld ut. Han hører på det beste hjemme i svensk 4. divisjon.

Det er synd at laget spiller så bra bare så Crouch kan drite seg ut.

Lenke til kommentar

LarsP! Liverpool spilte en bra kamp i går. Det hamret jo baller inn foran benfica's mål hele tiden. Det var for det meste ikke trist i det hele tatt.

 

Men en lenke er ikke sterkere enn sitt svakeste ledd, og peter crouch er som en hyssingløkke på en ellers solid ankerkjetting.

Og pga det tapte de fortjent. Det er bare et sørgelig faktum.

 

Men du kan ikke si at Liverpool generelt spilte dårlig i går!

Lenke til kommentar

Hvorfor er denne i off-topic? Vi har vel en egen sports-avd. her på forumet...

 

Men ja, er enig i at Crouch så langt har vært en laaang nedtur, og han bør nok forbedre seg kraftig om han skal ha noe håp om å fortsette i klubben. Det jeg synes er litt mystisk er at det virker som alle "gode" spisser som kommer til LFC generelt sett blir dårligere. Kanskje tilfeldighet, kanskje ikke. Prøver ikke disse Liverpool her, hey, jeg er Liverpool-fan selv, prøver bare å se realitetene....

 

Liverpool har det meste av spillet, har spilt bra i alle die siste kampene generelt sett, mangler bare en god avslutter. Får håpe det blir kjøpt inn noe skikkelig kvalitet til sommeren. Menmen, synd med CL, men man kan jo ikke vinne hvert år heller :). Barcelona har etter min mening fortjent å vinne i år, så jeg tok ikke tapet i går med ekstrem sorg...

Lenke til kommentar
LarsP! Liverpool spilte en bra kamp i går. Det hamret jo baller inn foran benfica's mål hele tiden. Det var for det meste ikke trist i det hele tatt.

 

Men en lenke er ikke sterkere enn sitt svakeste ledd, og peter crouch er som en hyssingløkke på en ellers solid ankerkjetting.

Og pga det tapte de fortjent. Det er bare et sørgelig faktum.

 

Men du kan ikke si at Liverpool generelt spilte dårlig i går!

5725432[/snapback]

Jeg synes ikke det å hamre baller inn i 16-metern er noen prestasjon i det hele tatt. Særlig med tanke på at bare 1 av 4 innlegg faktisk nådde innenfor stripene og at kun 1/4 av de traff en Liverpool-spiller.

 

Peter Crouch er den største katta i sekken siden Kezman ikke traff noe som helst i 2004-05. ( :blush: ).

 

Er Crouch dårlig? Ikke snakk om ting du ikke har peiling på a vt-iversen..

5726137[/snapback]

Ja, han er elendig. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Er dette gledesutbrudd? Hvis ikke skal det i sportsdelen, som jeg flytter den til.

 

At Liverpool røk ut var marginenes feil. Som innbarka fan har jeg egentlig ikke lyst til å kritisere laget, men jeg holder ikke kjeft før Benitez kvitter seg med samtlige spisser. For et tragisk knippe "målscorere" Liverpool har på lønningslisten. Jeg mener, så dere Cissè prøve seg på samme førskolefinten hver jævla gang han fikk ballen? Hva faen har skjedd med ham? Og Crouch som er så klønete at hver gang ballen berører ham, blir det blåst frispark mot ham. Og hvor faen var Alonso i 90% av kampen? Hvorfor spilte Traore? Liverpool trenger nye, ordentlige målscorere, ikke disse latterlige "talentene" som aldri slår igjennom.

 

Faen...

Lenke til kommentar

Dere kan ikke si Crouch suger, noe han heller ikke gjorde i går!

 

Han vant veldig mange dueller i lufta, greide å komme seg til sjanser, men ja: selve avslutningene var elendige, men kampen hans var ikke elendig. Han kan kanskje ikke kalles en skikkelig spiss.

 

Morientes derimot, kom nesten ikke til sjanser en gang. Da hjelper det ikke å kunne skyte bra.

 

I tillegg er Crouch den eneste spissen som har scoret i 2006 (med unntak av Fowler for City), og da til gjengjeld som matchwinner mot ManU.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...