Gå til innhold

Liverpool er UTE


^fmj

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dere kan ikke si Crouch suger, noe han heller ikke gjorde i går!

Haha, joda. Han var elendig.

 

Han vant veldig mange dueller i lufta, greide å komme seg til sjanser, men ja: selve avslutningene var elendige, men kampen hans var ikke elendig. Han kan kanskje ikke kalles en skikkelig spiss.

Bombe at en mann på 417cm vinner hodedueller. Ring meg den dagen han klarer å stokke beina. :)

 

Morientes derimot, kom nesten ikke til sjanser en gang. Da hjelper det ikke å kunne skyte bra.

Selvsagt kom han ikke til sjanser. Gerrard var opptatt å sende baller inn til keeperen mens Cissè ga publikumerne et par baller til samlingen sin.

 

I tillegg er Crouch den eneste spissen som har scoret i 2006 (med unntak av Fowler for City), og da til gjengjeld som matchwinner mot ManU.

5727515[/snapback]

Tull og tøys. Sånn på stående fot kan jeg opplyse om at blant annet Didier Drogba scoret sist lørdag. :shrug:

Lenke til kommentar

Veldig synd :(

 

Syntes det var en helt grei kamp av LFC.. Det eneste, som det blir sagt her, er spissene! Synes det er helt fantastisk at det går ann å bli så dårlige! Synes samtlige av spissene er altfor dårlige! Det holder ikke når man spiller på Liverpool å stå på 7meter alene og dundre ballen rett i keeper! :mad:

 

Benfica har gjort det bra i år, det skal de absolutt ha!

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Er dette gledesutbrudd? Hvis ikke skal det i sportsdelen, som jeg flytter den til.

 

At Liverpool røk ut var marginenes feil. Som innbarka fan har jeg egentlig ikke lyst til å kritisere laget, men jeg holder ikke kjeft før Benitez kvitter seg med samtlige spisser. For et tragisk knippe "målscorere" Liverpool har på lønningslisten. Jeg mener, så dere Cissè prøve seg på samme førskolefinten hver jævla gang han fikk ballen? Hva faen har skjedd med ham? Og Crouch som er så klønete at hver gang ballen berører ham, blir det blåst frispark mot ham. Og hvor faen var Alonso i 90% av kampen? Hvorfor spilte Traore? Liverpool trenger nye, ordentlige målscorere, ikke disse latterlige "talentene" som aldri slår igjennom.

 

Faen...

5726603[/snapback]

Det var et gledesutbrudd ja, men jeg skal ikke krangle jeg. Det kunne passet flere steder.

 

Liverpool spiller ganske destruktiv fotball.

Lenke til kommentar
jeg blir oppgitt av alle uvitende som bare ser Crouch bomme på ballen og skriker "HAN SUGER ASS!11"

5728297[/snapback]

 

Er vel det at han mislykkes i 95% av sjansene sine som gjør han dårlig i mine øyne! (ja kanskje litt overdrivi :p )

 

Edit: han er jo egentlig god, men det holder ikke å prestere i hver 5. kamp! Han må ha dagen! Morientes er/var jo også jævlig god, det har han jo bevist i både Monaco og RM, men tror ikke han passer til spillestilen til Liverpool altså..

 

Det er jo noe med det at man må kunne prestere i hver eneste kamp for å spille på Liverpool, det gjør ikke dagens spisser IMO!

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

De eneste spissene som har gjort det betydelig bra i Liverpool de siste 10-åra er faktisk de de har fostra opp selv - Fowler og Owen. De andre har enten vært so-so eller fiaskoer. Skjønner f.eks ikke hvorfor en spiller som Morientes ikke scorer mer enn han gjør. Fullstendig mangel på selvtillit eller passer han rett og slett ikke inn i spillestilen til Liverpool?

 

Crouch er og blir et tapsprosjekt. Greit nok han er veldig høy som kan være en fordel, men han holder norsk andredivisjons nivå når det gjelder avslutninger på mål, uakseptabelt.

 

Tror kanskje det var en tabbe å selge Baros. Han holder kanskje ikke verdensklasse men han scorer mer mål enn de spissene Liverpool har nå.

Endret av BareMarius
Lenke til kommentar
jeg blir oppgitt av alle uvitende som bare ser Crouch bomme på ballen og skriker "HAN SUGER ASS!11"

5728297[/snapback]

 

Må si det skal godt gjøres å si at han er en klassespiss, for å si det slik... Skjønner ikke hvordan du kan forsvare denne spilleren! Han er ikke langt unna Forlan, da han spilte i United, og det sier jo sitt, gjør det ikke? :hmm:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Er dette gledesutbrudd? Hvis ikke skal det i sportsdelen, som jeg flytter den til.

 

At Liverpool røk ut var marginenes feil. Som innbarka fan har jeg egentlig ikke lyst til å kritisere laget, men jeg holder ikke kjeft før Benitez kvitter seg med samtlige spisser. For et tragisk knippe "målscorere" Liverpool har på lønningslisten. Jeg mener, så dere Cissè prøve seg på samme førskolefinten hver jævla gang han fikk ballen? Hva faen har skjedd med ham? Og Crouch som er så klønete at hver gang ballen berører ham, blir det blåst frispark mot ham. Og hvor faen var Alonso i 90% av kampen? Hvorfor spilte Traore? Liverpool trenger nye, ordentlige målscorere, ikke disse latterlige "talentene" som aldri slår igjennom.

 

Faen...

5726603[/snapback]

Det var et gledesutbrudd ja, men jeg skal ikke krangle jeg. Det kunne passet flere steder.

 

Liverpool spiller ganske destruktiv fotball.

5728073[/snapback]

 

Jeg er vel egentlig inkompetent i denne saken men la gå:

Helt greit at folk gleder seg over at Liverpool går ut. Det er sånn fotballen er. Men kan dere ikke formulere dere bedre enn det mange gjør her så faller dere i egen driit.

 

Liverpool spiller ganske destruktiv fotball : De spilte tilnærmet 4-2-2-2 mot Benfica. Dette er samme type grunnformasjon som brasil bruker, men med annereledes plasseringer. Det er ikke samme spillestill, det ble tilnærmet 4 spisser, men å kalle dette destruktiv fotball, er en av mange kommentarer og holdninger som gjør meg flau over at jeg bruker noe tid på dette forumet.

I løpet av de 20 første minuttene kunne det stått god 3-0, noe tv3-"ekspertene" konstaterte og ikke-LFC supportere også fikk med seg. Men LFC har jo latterlige spisser (utrolig bittert å vite at pengene LFC kunne kjøpt Owen tilbake med er godt til finansiering av Crouch og Cisse). Morientes har ikke akkurat imponert, men han har bevist at han kan. Og Kewell? Hvor er det nådeløse spillestillen han var konge i Leeds med?

Men for all del, scorer laget ikke mål fortjener de ikke å gå videre

Lenke til kommentar

Hadde Liverpool hatt et resultat å spille på hadde de spilt 10-0-0... Selvfølgelig kan de ikke legge seg bakpå når de er nødt til å score mål. Den første kampen viste jo Liverpool på sitt beste, de skulle spille 0-0. Ligge LAVT og kontrollere, det er den holdningen som jeg ikke liker. Det er det som er destruktivt, fotball handler tross alt om å score mest mål.

 

Jeg tror du også skjønte at kommentaren min ikke var rettet mot kampen mot Benfica. Liverpool vant ikke Champions League på å spille angrepsfotball akkurat, Hellas i EM er vel en god sammenligning. Men hvis det fungerer for de så må de jo for alle del spille slik, men jeg trenger ikke å like det for det. Og ja jeg syns det er destruktivt, så får du bli så flau som du bare makter.

 

Forøvrig så skrev jeg også "ganske destruktiv".

Endret av ^fmj
Lenke til kommentar
Hadde Liverpool hatt et resultat å spille på hadde de spilt 10-0-0... Selvfølgelig kan de ikke legge seg bakpå når de er nødt til å score mål. Den første kampen viste jo Liverpool på sitt beste, de skulle spille 0-0. Ligge LAVT og kontrollere, det er den holdningen som jeg ikke liker. Det er det som er destruktivt, fotball handler tross alt om å score mest mål.

 

Jeg tror du også skjønte at kommentaren min ikke var rettet mot kampen mot Benfica. Liverpool vant ikke Champions League på å spille angrepsfotball akkurat, Hellas i EM er vel en god sammenligning. Men hvis det fungerer for de så må de jo for alle del spille slik, men jeg trenger ikke å like det for det. Og ja jeg syns det er destruktivt, så får du bli så flau som du bare makter.

 

Forøvrig så skrev jeg også "ganske destruktiv".

5812847[/snapback]

 

I og med at det ikke var siste kampen spesefikt, så tar jeg det tilbake. Beklager uttalelsen.

Lenke til kommentar

At vi røk ut av Champions League er ene og alene vår feil. De forbanna spissene våre suger så intenst at jeg helle kunne spilt selv. Det skulle stått 3 - 0 etter de 20 første minuttene på hjemmebane. Cissé er så forutsigbar med høyrefinten sin at man bare kan stå på dølinjen og se at han finter seg ut til dødball. Denne mannen hadde ikke klart å score på et lillputtlag om de så var handicappede. Crouch har rett og slett for lange bein til tider. Kan være god, kan være dårlig.

 

Ja, jeg er Liverpool fan, men av og til kan man bli grenseløst irritert.

 

En ting til. Vi Liverpool fans får unne oss med at vi har en målforskjell på 18 - 3 på de siste 4 kampene. Det får i alle fall meg i et godt humør. :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...