Gå til innhold

Hva synes dere om GRAW?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Endelig fikk jeg GRAW i posten!

Satte i spillet, spilte et minutt, FREEZE!

Prøvde igjen, spilte 5minutter, FREEZE!

Skuffenes!

:no:

 

Bare meg som har det problemet?

 

Edit: prøvde en gang til, FREEZE.

Må jeg sende inn maskinen min?

Microsoft... :mad:

5752906[/snapback]

 

 

ingen probs here. helt fint hele veien.. ser ut som om det er noe prob med xboxen din :hmm:

Lenke til kommentar

send inn maskinen...

 

I går kveld satt jeg og spilte fight night 3 demoen, (jeg og en kompis) vi var mot slutten i siste runde. Begge bokserne var slitne, det var mange knockdowns og rett i det jeg skulle til å legge inn ett haymaker-slag FREEZE. Hansken var 5 cm ifra hodet til motstanderen. Vi fikk aldri vite hvem som vant. :(

 

Skal kanskje sende inn maskinen min til reperasjon. har freeze'd veldig masse, + at når jeg ser på DVD'er så henger lyden for det meste etter, og da må jeg trykke på pause og deretter play igjen.:(

 

FY M$. SÅ mange feil... Får glede meg til Burnout revenge :w00t:

Lenke til kommentar
Endelig fikk jeg GRAW i posten!

Satte i spillet, spilte et minutt, FREEZE!

Prøvde igjen, spilte 5minutter, FREEZE!

Skuffenes!

:no:

 

Bare meg som har det problemet?

 

Edit: prøvde en gang til, FREEZE.

Må jeg sende inn maskinen min?

Microsoft... :mad:

5752906[/snapback]

 

Har ingen problemer selv, har lest ørtenhundreogfemogfjeksi poster på div. forum angående GRAW. Ikke lest noen post med ditt problem relatert til GRAW.

 

To muligheter: Feil på DVD skiva eller feil på maskinen. Prøv DVD'n på en annen Xbox 360 evt. i butikken om den virker som den skal der . Ellers er jeg redd maskinen din begynner å bli sliten...

 

Dr Peedee

 

(EDIT: Sorry, så nå at du fikk spillet i posten.. ikke så lett å få prøvd i butikken da... :( Håper du har noen du kjenner som du kan teste hos).

Endret av Dr.Peedee
Lenke til kommentar
Takker for svar.

Får sende inn maskinen da, noe så jævli kjipt!

 

Noen som har sendt inn maskinen sin her?

Hvor lang tid kan det ta?

Har en vond følese av at det kan ta månedsvis..

:(

5753154[/snapback]

 

Jeg skal sende inn maskinen jeg også grunnet at den arbeider tregt når den har stått på lenge (antakeligvis grunnet at den blir for varm..) Uansett ringte jeg til microsoft support i dag og de har nå sendt meg en pakke som kommer om 1-2 dager. De sa at når den er kommet og sendt videre tar det maks 9 dager grunnet at den blir fraktet til og fra Tysklanf/Nederland med UPS express. Så tar ikke stort mer enn 9-11 dagger fra du ringer før du har den på døra.

 

I tilleg må jeg si at det er liett å få en helt ny (at de bytter den ut) hvis du bare spør om det. Da får du jo en nyere versjon som bråker mindre og som det er mindre feil med. Så det er joi nesten verdt det :)

Lenke til kommentar

Hørte noe om at det bare er 3måneder garanti på 360, er det det?

Da har min garanti gått ut hvertfall.

Detta var skikkelig dritt, har gleda meg til det spille lenge før 360 kom ut, så endelig kommer det og maskinen min takler det ikke! arghh!

Får vel bare vente da...

men er det mulig å bestille en 360, for så å sende den tilbake to uker senere, å bruke angrefristen?

Det frister meg ihvertfall!

Lenke til kommentar
Hørte noe om at det bare er 3måneder garanti på 360, er det det?

Da har min garanti gått ut hvertfall.

Detta var skikkelig dritt, har gleda meg til det spille lenge før 360 kom ut, så endelig kommer det og maskinen min takler det ikke! arghh!

Får vel bare vente da...

men er det mulig å bestille en 360, for så å sende den tilbake to uker senere, å bruke angrefristen?

Det frister meg ihvertfall!

5754029[/snapback]

 

Det er bare å ringe xbox support. det er kjapt og enkelt og tar ikke lenger enn maks 10 dager før du får boxen tilbake... tar antakelig kortere tid enn å bestille en ny, helt klart...

 

Er 3 over 3 måneder siden jeg kjøpte min men det var ikke noe problem å bytte den ut..

Endret av ReSSaA
Lenke til kommentar
Hørte noe om at det bare er 3måneder garanti på 360, er det det?

Da har min garanti gått ut hvertfall.

Detta var skikkelig dritt, har gleda meg til det spille lenge før 360 kom ut, så endelig kommer det og maskinen min takler det ikke! arghh!

Får vel bare vente da...

men er det mulig å bestille en 360, for så å sende den tilbake to uker senere, å bruke angrefristen?

Det frister meg ihvertfall!

5754029[/snapback]

 

Det er 3 eller 5 ÅRs garanti på alle elektriske artikler som er ment til å vare så lenge. Ergo er det nærliggende å tro at det 5 års garanti på 360. Garanti og reklamsjonsrett er dog ikke det samme, men skulle det være problemer som nevnt ovenfor har du krav på å få den reparert eller ny konsoll... I min. 3 år...

Lenke til kommentar

Off topic: Det skal ikke ta flere mnd'er å bytte xboxen. Hvis du synes det tar lang tid, så klask fobrukerkjøpsloven i bordet. Se et fint utdrag av loven her:

Forbrukerkjøpsloven

 

On Topic: Har ikke spilt så mye, men jeg har et godt inntrykk av spillet. Spiller på en gammel tv fra 90-tallet, og synes grafikken er god. Det er litt vanskelig å se fienden, men det kommer seg nok. Jeg har kun spilt co-op så langt, så jeg vet ikke så mye om hvordan singleplayer delen er.

Lenke til kommentar
Så jeg som har en fucka 360; kan jeg ringe microsoft support, sende inn xboxen, få en ny (eller en reparert en)?

 

MIster jeg all data som er på min 360 da eller? HVis jeg logger på live så blir jo alt lagret, ikke sant, og da har jeg alle achievments.

 

Takker for svar ;)

5756714[/snapback]

 

Det er ingen grunn til å tro at du vil miste alt du har på HD, og alle info om GT o.l. ligger på "live"

Lenke til kommentar
Så jeg som har en fucka 360; kan jeg ringe microsoft support, sende inn xboxen, få en ny (eller en reparert en)?

 

MIster jeg all data som er på min 360 da eller? HVis jeg logger på live så blir jo alt lagret, ikke sant, og da har jeg alle achievments.

 

Takker for svar ;)

5756714[/snapback]

 

Det er ingen grunn til å tro at du vil miste alt du har på HD, og alle info om GT o.l. ligger på "live"

5757083[/snapback]

 

Hvis du skal ha en ny xbox så får du ny HD og dermed sletter de jo alt du har... men hvis du reparerer den bare får du igjen alt som det er før du sender den inn...

Lenke til kommentar

Synes det var kjempe bra. Har ikke spilt det så mye da. Men allikevel, herregud så bra :D

 

Til noen spm.:

 

#1: Hvordan da å kaste seg slik de gjør i videoen?

 

#2: I MP. Hva skal man med den Cross-Com tingen i MP? Gir du vennen din en waypoint, blir den bare borte etterhvert for han. 3 sec eller noe. Og man kan ikke sende drones og etc.

Lenke til kommentar
Synes det var kjempe bra. Har ikke spilt det så mye da. Men allikevel, herregud så bra :D

 

Til noen spm.:

 

#1: Hvordan da å kaste seg slik de gjør i videoen?

 

#2: I MP. Hva skal man med den Cross-Com tingen i MP? Gir du vennen din en waypoint, blir den bare borte etterhvert for han. 3 sec eller noe. Og man kan ikke sende drones og etc.

5757199[/snapback]

 

 

#1: Du trykker inn Venstre spaken. Hvis du løper og trykker 1 gang så sklir han bortover på kneet. Hvis du holder den inne så kaster han seg på magen.

 

#2: I multiplayer så brukes cross-com flittig. Du kan sende drones akkurat som i SP og du får da oversikt over hvor folkene er. Men det er mye lettere å få den skutt ned i MP enn på SP :) Waypoint er der helt til vennen din kommer dit tror jeg. MEnte det var sånn. Hvis ikke kan du se fra hans "perspektiv" og gi kommandoen go to(som da er waypoint) eller du kan bruke commandoen "Help me" hvor du blir highlighted på tac map og skjermen og han får "mini objective" for å hjelpe deg.

 

 

Ok!

 

Har nå lest masse om dette her på forumet! Spillet får jo masse bra kritikk!! Selvom det virker som om mange sliter med bugs, er det verdt å kjøpe det??  :hmm:

5757231[/snapback]

 

 

Dette spillet er absolutt verdt å kjøpe. Det peneste spillet til 360 så langt og kanskje et av de mest fascinerende krigsspillene jeg har sett jhvertfall...Masse moro for 500 kroner. Og online delen er omfattende med masse forskjellige modes og moro :)

 

Håper dette ga dere litt hjelp hvertfall :hmm:

Lenke til kommentar
Ok!

 

Har nå lest masse om dette her på forumet! Spillet får jo masse bra kritikk!! Selvom det virker som om mange sliter med bugs, er det verdt å kjøpe det??  :hmm:

5757231[/snapback]

 

Jeg tror ikke det er "mange" som sliter med bugs... Jeg har ihvertfall ikke opplevd noen enda...

 

Og jeg personlig mener dette spillet er verdt hver eneste krone, og vel så det!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...