Gå til innhold

Hvilke butikker selger GRAW (xbox360) nå?


Anbefalte innlegg

Hmmm... etter å ha blitt "denied" på Spiderman Oslo i går (se over her), så prøvde jeg en annen butikk utenfor Oslo idag (ikke Spiderman).

 

Jeg fikk faktisk kjøpt det i dag formiddag etter litt godsnakking og henvisning til denne tråden(!) hvor flere sier de har kjøpt det allerede i går (onsdag) på enkelte Spaceworld, Spiderman og andre butikker.

 

Selgeren gikk da inn på nettet og sjekket at faktisk, ja, andre HAR fått kjøpt det. Og da fikk jeg også kjøpe i hans butikk. MEN--- jeg måtte love å ikke si hvor jeg har kjøpt det. Beklager...   :(  Jeg poster her ikke for å være ekkel ala "jeg fikk det, du får ikke". Men jeg poster fordi kanskje den taktikken jeg brukte kanskje vil virke i din butikk også...

 

 

Dr Peedee

GamerTag: Dr Peedee

5725382[/snapback]

 

hehe.. Du var vel på spaceworld eller ebgames da, antagligvis spaceworld siden du kunne henvise at andre butikker i samme kjede solgte spillet.

 

Men jeg klarer vel altids å vente ett døgn til. hehe.

5725655[/snapback]

 

Jeg nevnte Narvesen for selgeren også. Men dette betyr jo ikke at jeg kjøpte hos Narvesen, Spaceworld eller EBgames. Jeg handler i blant spill hos Expert og Elkjøp også. Og hos Narvesen. Så... gjett i vei. :) Men det er egentlig underordnet akkurat hvilken butikk jeg kjøpte hos. Bare at kanskje samme taktikk kan virke hos andre steder også. Butikken var forøvrig tom for andre kunder også akkurat da fordi jeg var der rett etter åpningstid. Kan jo også hatt invirkning. Men nå er det jo torsdag ettermiddag allerede - om noen timer kan alle få kjøpe det. :!:

 

Dr Peedee

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nemlig......Regner med at jeg stiller på Elkjøp Sandvika ved åpningstider og tar meg litt fra fra skolen før jeg må dra på jobb:) Et par timer er vel ikke så lenge å vente. Det er noe man kan gjøre for å slå ihjel et par timer som f.eks:

 

- Spille noen andre X360, Ps2, GC eller PC spill.

- Se på Rikets Røst ikveld for å le litt og 1 time går fort da.

- Se på Big Brother for de som gjør det.

- Høre på musikk:p

- Ta seg en joggetur

- Være sammen med dama/mannen

 

 

Fins masse man kan gjøre til i morgen:) I morgenblir en nydelig dag hvertfall...

Lenke til kommentar
Nemlig......Regner med at jeg stiller på Elkjøp Sandvika ved åpningstider og tar meg litt fra fra skolen før jeg må dra på jobb:) Et par timer er vel ikke så lenge å vente. Det er noe man kan gjøre for å slå ihjel et par timer som f.eks:

 

- Spille noen andre X360, Ps2, GC eller PC spill.

- Se på Rikets Røst ikveld for å le litt og 1 time går fort da.

- Se på Big Brother for de som gjør det.

- Høre på musikk:p

- Ta seg en joggetur

- Være sammen med dama/mannen

 

 

Fins masse man kan gjøre til i morgen:) I morgenblir en nydelig dag hvertfall...

5726759[/snapback]

 

Elkjøp er vanligvis billigst men desverre så er de i de fleste tilfeller veldig trege med å få nye spill på release dato.Min erfaring bare da.......

Lenke til kommentar
Elkjøp Vinterbro var veldig kule i dag, not... Jeg spurte etter GRAW og fortalte om andre steder som solgte det. Da svarte selgeren "ja, bare dra til de stedene du. Jeg selger det ikke før i morgen." Hehe.

 

Så jeg dro til en annen butikk og fikk det.

5728089[/snapback]

 

Det samme svaret fikk jeg... Men jeg fikk FNR3 og GRAW kjøpte jeg på EB Games i Ski!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...