MiteS Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Genialt! men det er jo gjerne sånn vi gutter er, merker det selv når det er jenter i gruppa så blir vi fort litt ekstra hjelpsomme og tålmodige:P
OscarWoHA Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAA Har aldri ledd så mye før! :!: HAHAHHA
DoNotWant Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Genialt! men det er jo gjerne sånn vi gutter er, merker det selv når det er jenter i gruppa så blir vi fort litt ekstra hjelpsomme og tålmodige:P 5718968[/snapback] Senest i går kveld så sa en jente til meg "How much?" Hvorpå jeg sier "Free of charge =)" Så /w jeg hun og sier "You're a girl in an mmo, what do you expect?". Kanskje jeg skal sende hun pengebeholdningen min og et brev ala clives' Artikkelen var sinnsykt genial =)
Arinomi Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 HAHAHAHAHAHAHA! Dette var virkelig noe å starte morgenen med Herregud så dumme de gutta der er! Aldri stol på en female
Gjest Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 En prøvde å lure meg med akkurat det en gang. Jeg latet som jeg gikk på den, men jeg visste han var en gutt. Men 1300g er ganske mye da..
Sinnsro Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 (endret) Men hvis det hadde vært ei kjærring så hadde du sponsa hu? Endret 8. mars 2006 av sINNsRO
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 I actually ate lipstick by an accident Den hadde jeg ikke gått på Men det var genialt da.
Plomma2 Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Haha. Så bra. Og så ufattelig desperate de gutta må være.
ukjentbruker Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Hahaha, genialt. Kanskje enklere om du er ekte jente i tillegg og har VT, bare å snakke i vei med gutta det, for å gjøre alt mere troverdig
Plomma2 Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Hahaha, genialt. Kanskje enklere om du er ekte jente i tillegg og har VT, bare å snakke i vei med gutta det, for å gjøre alt mere troverdig 5721626[/snapback] Hey! Ikke dumt. Kanskje jeg endelig kan få utnyttet vennene mine til noe nyttig.
Zippio Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 :!: stakkars folk, men du må være veldig desperat får å gå på den der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå