phax Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 (endret) Hei, driver og vurderer og få meg ny frontfanger til golfen min etterhvert. Fant en som jeg likte veldig pris og utseendemessig, men vet ikke helt om den er noe å satse på kvalitetsmessig osv. Golf III - Frontfanger Cleanlook Produsent: CSR Beskrivelse: Med utsparringer for blink/tåkelys Matriale: GFK Pris: 2990,- Kompis av meg mente glassfiber var fyfy og jeg heller burde satse på denne: Rieger RS-Four Frontfanger m/ blinklys utsparring - VW Golf 3. Gitter følger mer. Pris: 3595,- Personlig likte jeg den første best utifra utseende, men vet ikke om det er bare pga bildet at den ser bedre ut. Noen som har noen innspill eller andre alternativer innenfor prisklassen? Endret 7. mars 2006 av phax
Marvil Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Syns også den øverste er penest.. Hadde lenge planer om denne til min også, men endte opp på leppe til originalfanger isteden.. Hvorfor er glassfiber fyfy..? Passformen kan vel være så som så med, men Rieger har vel grei passform.. Forøvrig, så selger Quality Autoimport den øverste fangeren til 2700 spenn, og er du medlem av VACN får du litt rabatt.. Send en mail til Kjartan så finner dere utav noe, har vertfall svært gode erfaringer med han selv.. Ellers ville jeg vurdert denne fangeren, er blandt de peneste man får til G3 iflg min egen mening; (selges også hos QA til rundt 4000)
phax Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Skrevet 8. mars 2006 Takker for linken! den visste jeg ikke om. De hadde endel snacks der ja, meget pen den du har bilde av, likte også utgaven med tåkelys og luftinntak på sida, men da må jeg nesten ha sideskjørt og hele kit'et i tillegg pga den spesielle formen på sidene.. blir litt dyrt desverre. Fikk høre at glassfiber hadde lett for og vri seg så passformen var dårligere, samt at det tålte mindre og var vanskeligere og lakkere. mer prep arbeid så det kostet litt ekstra. Om det stemmer er nå en annen sak.. var bare en kompis som sa dette. Han hadde dårlig erfaring fra glassfiber styling selv så han byttet til plast fra Rieger. (selvsagt derfor han anbefalte det..) Har nesten litt lyst og høre noen avkrefte dette siden den fangeren frister så sinnsykt..
phax Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Skrevet 8. mars 2006 Noen som vet hvilken fanger dette her er? Kilde: Link.
phax Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Skrevet 8. mars 2006 Nevermind forrige post, jeg har bestemt meg nå, denne fangeren blir det garantert! Så var det bare å finne ut hvilken det er da.. står RS fanger, men vet ikke helt hvilken produsent osv. Hvis Rieger sin ser så her bra ut og er i plast så blir det nok den. Må bare få med alu farget gitter da.
exs Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 (endret) hva med dette settet fra cult (det ultimate styling kitet til mk3) Endret 8. mars 2006 av exs
phax Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Skrevet 8. mars 2006 hva med dette settet fra cult (det ultimate styling kitet til mk3) 5722031[/snapback] Falt desverre ikke i smak hos meg. likte ikke frontfangeren, og sideskjørta syntes jeg så veldig kjedelige ut. Har bestemt meg nå, skal ha slik RS fanger som den lilla golfen. Må bare finne ut hvilket merke man skal velge. denne er vel ganske lik? klarer ikke helt se om den har lufte hulla på sida der..
Marvil Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Nevermind forrige post, jeg har bestemt meg nå, denne fangeren blir det garantert! Så var det bare å finne ut hvilken det er da.. står RS fanger, men vet ikke helt hvilken produsent osv. Hvis Rieger sin ser så her bra ut og er i plast så blir det nok den. Må bare få med alu farget gitter da. 5721991[/snapback] Vet hvem som bygde den der, samt hvem som har den nå, så kan sikkert spørre en av de om det, om du vil det.. Cult Society-settet har ikke jeg heller sansen for. Blir for flatt og for mye Golf 4-look for min del.. Vet også hvem som bygde den rosa i midten av de tre bildene, så kan sikkert finne ut hvilken fanger det er også..
phax Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Skrevet 8. mars 2006 Vet hvem som bygde den der, samt hvem som har den nå, så kan sikkert spørre en av de om det, om du vil det.. Vet også hvem som bygde den rosa i midten av de tre bildene, så kan sikkert finne ut hvilken fanger det er også.. 5722812[/snapback] Det hadde vært knall. vil helst ha den lille, med luftehulla på siden.
phax Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Skrevet 8. mars 2006 (endret) Tja, har fått vite fra Marvil nå at den Lilla golfen har altså en RS4 fanger fra norsk bildelsenter der skiltgropa er støpt igjen. Slikt gidder ikke jeg så vil ha en uten skiltgrop. Har begynt og innse at det er vanskelig og finne en slik fanger som ikke er i glassfiber så må vel bare ta det da. Rieger fangeren trodde jeg skulle være i plast, har mailet powerzone, men de er tydeligvis ikke så interessert i og svare.. så vet ikke. powerzone har llitt frynsete rykte uansett hører jeg.. Nei, jeg ender nok opp med en av disse to: Begynt og helle veldig mot den siste nå.. så vi får se. Endret 9. mars 2006 av phax
LCK Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Tror ikke man skal få helt angst av å bruke glassfiber...personlig synes jeg dette er fint å jobbe med både nåe det gjelder modifisering og finish.... Ta også den "gode" passformen til rieger med en klype salt, da flere av settene jeg har sett er skjeve faktisk...de passer godt på festene til bilen,men det er vel nesten det eneste
phax Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Skrevet 9. mars 2006 Har fått svar fra powerzone nå, Rieger'n var i ABS-plast, og jeg kunne få den med alu farga gitter, så vi får se hva det blir til. De fleste jeg har snakket med sier at plast er best, men det koster ofte mer. Utifra dette så er jo den det beste valget, men liker ikke bildet helt.. skulle gjerne sett noen andre bilder av folk som har denne fangeren.
Pluggen Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Jeg ville sjekket www.bilstyling.dk om jeg var deg Om plast er bedre eller ikke? Kommer ann på.. Plast tåler mer, men må sveises om det blir sprekker/hakk, mens glassfiberen kan du sparkle/fikse selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå