Gå til innhold

AB rep i 1.10


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor mye var det før a?

 

 

(pvp'r ikke så mye)

5705619[/snapback]

50.

 

Tror du også fikk 36rep for WSG flag nå, men er ikke helt sikker.

5705649[/snapback]

 

 

Mye får du totalt da? Du fikk vel 110 for et win sist, dvs 60 for å få 2k resources (eller 20pr 660 eller noe slikt) + 50 for 3 tokens.

Lenke til kommentar
Og jeg som brukte 85 (kanskje mindre) uker fra 40-49 i AB for å bli reverted. Jeg kunne gjorte det på en halv dag eller noe hvis jeg hadde ventet litt.

5706484[/snapback]

 

 

Halv dag? det har gått fra 50 til 100 rep, altså dobbelt så masse, hvordan får du da 85 uker til å bli en halv dag?

Lenke til kommentar
Og jeg som brukte 85 (kanskje mindre) uker fra 40-49 i AB for å bli reverted. Jeg kunne gjorte det på en halv dag eller noe hvis jeg hadde ventet litt.

5706484[/snapback]

 

 

Halv dag? det har gått fra 50 til 100 rep, altså dobbelt så masse, hvordan får du da 85 uker til å bli en halv dag?

5707324[/snapback]

 

litt sær matte? :p

Lenke til kommentar
Blizzard bør heller fikse WSG rep.. dritttreig å få rep der, pluss dritt items >.<

5708497[/snapback]

 

WSG er da ikke så treg :=)

Var Neutral da jeg startet med rep der og etter 5 dager har jeg 2245-21000 på exalted. Spilte egentlig ikke for rep, kun honour men synes rep gikk rimelig fort.

Spilte riktignok 8 timer PR dag og gruppa vant 99% av kampene.

Kontra AB der jeg brukte 4 uker og mellom 6 til 8 timer PR dag, så går det raskt med rep i WSG.

 

Men det med itema støtter jeg fult ut.

For warriors er det eneste bra der de epic bracers.

Resten er ikke mye å skryte av. Kontra AV og AB utstyret stinker WSG rewards. :hrm:

Lenke til kommentar
Og jeg som brukte 85 (kanskje mindre) uker fra 40-49 i AB for å bli reverted. Jeg kunne gjorte det på en halv dag eller noe hvis jeg hadde ventet litt.

5706484[/snapback]

 

 

Halv dag? det har gått fra 50 til 100 rep, altså dobbelt så masse, hvordan får du da 85 uker til å bli en halv dag?

5707324[/snapback]

 

litt sær matte? :p

5707339[/snapback]

Ooobs, jeg regnet feil ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...