Solid Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Neeiiiii, det er helt feil. Du skal være ute på byen og drikke øl og snakke med dutteberter og se på filmer med kompiser og spille PS2. Det er det som er gøy. 5702066[/snapback] Klassisk standar ''life is overrated'' kommentar det der. Alle: Mind your own buisness, om man spiller wow eller ikke er vel og bra. Det varierer fra person til person hvordan wow har effekt på hverdagene sine. For noen er dette strengt tatt ikke bra, men det er vedkommene som må ta ansvar for egne handlinger og ingen andre. Folk har en tendtens til å preke om hvordan livet skal leves, og det er ikke nødvendig.
nazrm Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Så.. Du synes synd på de som spiller WoW mye? Ser at noen har begynt å forklare seg her. Syns ikke det er nødvendig. Hadde denne thread'en vært med til å hjelpe folk som har problemer med spillavhengighet, da hadde det vært noe annet.. Jeg spiller mye WoW. At folk skal synes synd på meg er irriterende. Du kan ikke si at det er "en" måte å leve livet på. At det er en liste med ting du "skal" gjøre for å ha status som ungdom. La folk være i fred. Om jeg vil spille WoW, så gjør jeg det. Mye eller lite. Trenger ikke threads som dette her som ganske åpenbart er laget for å rakke ned på de som er hardcore wow'ere.
henrik_s Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 (endret) Jeg må si jeg spør meg de samme spørsmål som trådstarter av og til. Men jeg synes det er greit å spille WoW et par timer til dagen, og ikke hver dag heller såklart. Det er jo en del som vier livet sitt til WoW, men det synes jeg er deres sak, og ingen trenger å bry seg og mene noe om livene deres. Når det gjelder "hva som er vitsen", det er underholdning. Hva er forkjellen på å se en film i to timer istedenfor å spille et spill? btw, jeg ser i profilen din at du er jente. Frustrert over at kjæresten bruker mer tid på WoW enn deg? Endret 5. mars 2006 av h3nrik
Oovz Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Jeg drikker mer pils sammen med venner enn det trådstarter gjør, og jeg spiller WoW. Motbevis påstanden min
different Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 (endret) Tja. Jeg spiller selv WoW, og jeg spiller en god del. Har i det siste begynnt og spille mindre. WoW er ett morro spill, men når jeg tenker meg om - handler det så og si om èn ting; farming, og jeg kan ikke skjønne at folk slutter på jobb for og farme bedre gear o.l. Dessuten er WoW helt ødelagt når det gjelder PvP. Men trådstarter har ett poeng, jeg vil også slutte med WoW men det er noen som holder meg igjen Edit: Og ja, de fleste sier nok de har ett liv utenom WoW Endret 5. mars 2006 av emes
Cappo Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 (endret) Ja. Ærlig talt. Hvem trenger vel real life og et liv? Klarer meg veldig fint uten. I tillegg er WoW en veldig god venn. Svikter deg aldri og er alltid der for deg. Finner jeg ei jente med de samme egenskapene så tror jeg jammen at jeg er klar for å gifte meg. Endret 5. mars 2006 av Cappo
Bloody Mess Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 (endret) Hvorfor gidder dere egentlig å spille flere timer av dagene dine?har dere ikke noe bedre å gjøre på i livet? Wow er ikke noe kjekt å holde på med i livet, når du har massevis av andre ting du kan gjøre. Å sitte foran pc'n, spille wow i flere timer er det så kjekt da? Slutt før dere blir avhengig! 5701957[/snapback] Er ikke så lenge siden jeg kom hjem fra en runde på byen nå, vært ute å drekki litt med noen kompiser. Spilte litt WoW når jeg kom hjem for å slappe av litt, er ikke noe vits å legge seg når hele rommet går rundt. Hadde det vært bedre om jeg så en film? Er du overrasket over at jeg flyr på byen og har venner? Syns du mindre synd på meg nå? Jeg spiller likevel WoW sikkert rundt... 20 timer i uka (omtrent like mange antall timer som andre folk bruker på TV og film), men jeg har tid til jobb, familie, venner og diverse fritidssysler. Klart noen blir avhengige av WoW, folk blir avhengige av så mye rart. Brus, kokain, røyk, alkohol. WoW er ikke det verste ungdom kan gjøre spør du meg. Hva med å heller fokusere på alvorlige problemer? Flertallet sitter og koser seg med WoW i moderate mengder, og det er vel ikke noe galt i det? Det er ikke WoW som er skyld i at noen blir avhengige, dette er folk som like gjerne kunne blitt, og kanskje er avhengig av noe annet. Det har med type folk å gjøre. BTW: Du høres ut som en gammal gubbe når du sier ting som dette her. Snakker om at folk blir avhengig av spill, "CS og PS2 og sånn tull", var det ikke det du sa? Har det vært for mye oppmerksomhet rundt WoW i media den siste tiden eller? Oh, jeg glemte en ting, hva faen bryr det deg forresten hva jeg bruker tia mi til? Hvordan ville du likt at jeg begynte å klage på ting du synes var "kjett" å bruke tia di på? Fortell litt om deg sjæl da, så jeg får noe å kritisere. Endret 5. mars 2006 av BTK
Azper Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 World of Warcraft gir en mulighet til å flykte fra virkeligheten, og spille, "leve" figuren sin. Flykte fra ansvar og forventninger, nå kan jeg bare snakke for meg selv, men jeg er sikker på at det er andre som sitter i samme suppa. Elsker og hater World of Warcraft.
Datasmurf Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Jeg passer perfekt til å sitte med WoW 24/7. Jeg har ikke jobb/skole, jeg bor hos min farmor som betaler kost og losji og har ingen plikter, jeg har ingen venner her, jeg drikker ikke, jeg har sosial fobi og går ikke på byen, jeg er i grunn ganske så asosial, jeg trives med det. Hva passer bedre da enn å spille World of Warcraft? Jeg var hekta på Commander Keen, Age of Empires og Red Alert 2 før. Så kom WoW og jeg ble hekta på det. Ingen planer om å slutte. Jeg er lykkelig
JPNord Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Det mange ikke forstår er at det går fint an å både spille WoW og ha det moro med andre ting. Man trenger ikke spille 24 timer i døgnet, og man trenger ikke droppe pilsen på grunn av wow-raiding...
Arinomi Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Man kan spille WoW og gå på skole/jobb også, alle som spiller er ikke helt avhengige. Jeg synes det er bedre å spille WoW enn å spille enspillerspill, ihvertfall, for WoW er jo sosialt ved at man kan treffe folk der. At man sitter alene i et rom og er på dataen betyr jo ikke at man er usosial. Jeg sitter mye på data'n hjemme, men det er mest for å spille WoW og prate med folk der. Man kan også prate på Blink og forum, akkurat som dette her. Jeg sitter mye på MSN og snakker, der møtte jeg kjæresten min, som jeg fikk møte i virkeligheten i forigårs. Data'n er ikke usunt, selv ikke når man bruker den mye. Bare man har en balanse, og ikke KUN sitter på data'n går det bra. Jeg sitter mye på dataen og snakker med RL vennene mine, skolekamerater og sånn. Jeg syns jeg har et sunt sosialt forhold, selv om jeg bruker data mye.
mobilfreek Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 vell du kan jo spille wow og samtidig være sammen med venner, drive med jobb/skole osv.. bare pass på at du ikke blir hekta
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Siden du, Ka3ne sa de mellom 13-16 år som spiller, har et lite *problem*, kan jeg som er 14 år svare Jeg spiller WoW 2-3 timer daglig, jeg har aldri skulket skolen for det, jeg har aldri skulket noen av treningene for det, jeg tar alltid venner først. Jeg går på fotball, volleyball og handball (++) Jeg får relativt gode karakterer, jeg henger ofte sammen med venner.... Jeg ser nesten aldri på TV! Dette betyr at du rekker det meste, om du vil... jeg kan lett spille 2-3 timer daglig og være sosial i tillegg...
Inaktiv bruker 2 Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Broren min sliter, han er 14 år gammel, gjør ikke annet enn å spille wow utenom skolen. Han spiller fra skolen slutter til 1 om natta hver dag. I helgene har han lan med kameratene sine. De spiller wow fra 15.00 på fredagen til sent på søndagskvelden. Da er det noe galt!
mobilfreek Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 (endret) Broren min sliter, han er 14 år gammel, gjør ikke annet enn å spille wow utenom skolen. Han spiller fra skolen slutter til 1 om natta hver dag. I helgene har han lan med kameratene sine. De spiller wow fra 15.00 på fredagen til sent på søndagskvelden. Da er det noe galt! 5703103[/snapback] minner meg om meg etter wow kom Endret 5. mars 2006 av mobilfreek
Sir Zu Zwat Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Det mange ikke forstår er at det går fint an å både spille WoW og ha det moro med andre ting. Man trenger ikke spille 24 timer i døgnet, og man trenger ikke droppe pilsen på grunn av wow-raiding... 5702959[/snapback] Går fint for noen ja. Ikke for alle.
MrLeftfield Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 kthxbye . 5702515[/snapback] Quoted for truth! Jeg blir rett og slett KVALM når jeg hører sånn preken som det der. "Stå på!" "bra for deg!" Øyh! jeg røyker og drikker, det er mitt valg. Jeg spiller WoW også, and guess what, det er mitt valg det og.
PSV Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 (endret) /target MrLeftfield /agree Endret 5. mars 2006 av Per-Stian
Mats1988 Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Slutt før dere blir avhengig! 5701957[/snapback] too late...
Anbefalte innlegg