Gå til innhold

Open Transport Tycoon Deluxe


Anbefalte innlegg

Hva er beste måte for å sabotere konkurenten(e)?

Kjøpe eksklusive transportrettigheter? Blir litt dyrt i lengden...

7474443[/snapback]

Når du spiller mot pcen eller andre spillere?

 

Kan jo bygge vannkanaler inntil jernabanen deres slik at de får vann i tunnelene sine. Men slike ting er ganske kjipe, det beste er egentlig å utkonkurrere dem på annet vis vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mot pcen.

 

Prøvde litt på nett nå, men det er nesten umulig å joine mitt i spillet når de andre har tett med tog over alt!

Pluss at på denne datan, hakker alt veldig mye...!

 

Syns det er litt morro å spille videre etter år 2050, selvom spillet egentlig er ferdig da. Men det er rimelig kjipt at spillet "stopper" i 2090! Og om et firma er startet i 2084 eller senere kan man ikke kjøpe det opp, selvom man har spilt flere 2090 år!

Lenke til kommentar
Mot pcen.

 

Prøvde litt på nett nå, men det er nesten umulig å joine mitt i spillet når de andre har tett med tog over alt!

Pluss at på denne datan, hakker alt veldig mye...!

 

Syns det er litt morro å spille videre etter år 2050, selvom spillet egentlig er ferdig da. Men det er rimelig kjipt at spillet "stopper" i 2090! Og om et firma er startet i 2084 eller senere kan man ikke kjøpe det opp, selvom man har spilt flere 2090 år!

7474555[/snapback]

 

I mappen der du installerte spillet ligger det en fil som heter openttd.cfg

Den kan du editere i notepad, den inneholder alle innstillingene dine.

 

Du kan fortsette å spille etter år 2090 hvis du vil mener jeg. Eller du kan sette at spillet skal begynne i år 1930 feks.

Lenke til kommentar

Linjen må gå over veien, eller du lager et depot på enden av en stasjon til en konkurent og starter et lokk. Når konkurentens tog kommer inn vil det krasje med ditt, dyrt i lengden.

Nå er det år og dager siden jeg har spilt dette spillet, mener det var en av de første versjonene jeg hadde.

Så om det går i lan vet jeg ikke. Dette er jo cheating hvis man spiller mot andre. Vet ikke hvordan de andre takler dette i et onlinespill.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

ah, husker transport tycoon veldig godt.. artig spill :w00t:

 

men jeg har akkurat installert linux, og skjønner ikke helt hvordan jeg kan installere ottd på linux.. har fulgt diverse bruksanvisninger, men får ingen av de til å virke.. (bruker fedora core 6...)

 

noen som har klart det?

Lenke til kommentar
ah, husker transport tycoon veldig godt.. artig spill   :w00t:

 

men jeg har akkurat installert linux, og skjønner ikke helt hvordan jeg kan installere ottd på linux.. har fulgt diverse bruksanvisninger, men får ingen av de til å virke.. (bruker fedora core 6...)

 

noen som har klart det?

7574180[/snapback]

 

Ser ikke ut til at dem har ottd i RPM.

Du kan lese denne tråden om hvordan du kan gjøre om DEB til RPM.

Eller's fant jeg denne på google. Prøv den først.

Hvis det ikke går bør du spørre i programvare->gnu/linux

 

 

edit: GTAmann, se første post!

Endret av BigFatty
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...