Gå til innhold

Hardware.no: Er HW.no nede?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg kommer ikke inn

bruker firefox

 

har testa med IE og Opera

 

 

:)

5685331[/snapback]

 

Gjort det samme her, og det samme skjer.

 

Men vi skal overleve :yes:

 

Og foresten, til dere guder der oppe som holder på med å fikse vår verden, er det noen nye artikler som har kommet? klør i fingra når jeg ikke får lest en artikkel med en gang ;)

Endret av _Scotty_
Lenke til kommentar
Vi jobber på spreng med å få de opp igjen.

5685349[/snapback]

Jeg antar at dere gjør alt dere kan for å løse problemene. Dette setter jeg svært stor pris på.

 

Når det er sagt finner jeg det urovekkende at hardware.no og søstersider og diskusjon.no er de sidene jeg besøker som uten sammenligning har flest problemer. Man sitter jo tross alt med noe av den beste kompetansen i Norge (?) samt det desidert største nettverket for IT-kunnskap.

 

Igjen: Dere gjør sikkert en flott jobb og vi setter pris på at dere prøver.

Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk: Forruten eventuelle bilder som ikke kan lastes har ikke forumet vært påvirket av problemene.

5685121[/snapback]

Dette gjelder ikke meg. Mistet muligheten til å lese på forumet 20 minutter etter mitt siste innlegg. Forumet kom tilbake for 7 minutter siden. Foruten problemer med hardware.no og søstersider samt forumet er det over to måneder siden jeg ikke kom inn på en eneste side på nettet.

Legger ved skjermbilde av problemet.

5685149[/snapback]

Ja, det er ganske irriterende hver gang jeg går inn på noe nytt, glemmer jeg at jeg må scrolle meg nedover for å kunne se innlegg og slikt og venter ofte i 10 sekunder hvor jeg bare ser på skjermen, før jeg plutselig kommer på at det er problemer...

:hrm:

 

EDIT: Tok forresten en stund før jeg helt tilfeldig scrolla nedover, før det satt jeg bare å refreshet hvert femte minutt.

 

Men jeg er sikker på at de gjør alt de kan og jeg takler situasjonen bra.

 

TSP :)

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Note: Som Amund og Findus sier, ting er litt fucked up nå. Jeg regner med de kommmer med tilbakemelding når ting funker som det skal :) Gutta gjør alt de kan.

5685632[/snapback]

Synes alt virker bare bra jeg, og skjønner egentlig ikke hvorfor andre ikke får fram sidene da.. :hmm:

5685672[/snapback]

 

Ok, da er det vel bare en illusjon i mitt stakkars hode at det bare står "velkommen" når jeg går inn på gamer.no da...

Men sålenge det fungerer hos deg så trenger vi vel ikke bekymre oss for noe...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...