Gå til innhold

Her er Shuttle XPC X100


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nice, virker spennende den der. og konge at dem har skjermkortet på mxm modul (selv om dem sikkert koster skjorta å få tak i).

 

glem mac mini, dette er en skikkelig minipc :p

 

hmm, var det ikke en kar som bygde inn en nano-itx maskin i en gammel NES? kompolett med slotin dvd bak døra?

 

1 usb i front, 3 bak. ser bra ut :p

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor andre produsenter enn Apple får til design. Har Apple monopol på designere eller forstår ikke andre produsenter hvor viktig det er?

 

Denne var stygg som **** og får nok ikke plass i mange stuer, med mindre man kan gjemme den vekk i en skuff eller skap.

Lenke til kommentar

Blir spennende når vi kan sammeligne prisen på denne med nye mac-mini, Selv denne er mer enn dobbelt så stor og mini kommer med bt, fjernkontroll front row, ilife, osx.

Shuttle har vel bedre 3d ytelse, uten at jeg helt ser for meg dette som noen spill-maskin.

Lenke til kommentar

Jeg synes designen er helg grei? Hvorfor reagerer mange på noe som ligner på en ekstern harddisk og synes de eksterne diskene ser helt greie ut? hehe.

 

Et spennende produkt og endelig skikkelig punsj i en liten pakke. Ikke bare en ekstern disk med nettverksfunksjon og mediastøtte, men faktisk en hel PC i en "ekstern disk". Om sammenligningen kan passe hehe.

 

Eneste aberet er at den ikke har tvtuner muligheter uten ekstra eksterne bokser. Og hvor godt bilde man får på TV'en gjenstår å se.

 

Prisen blir essensielt for denne. Den kan ikke være ala typen tablet/billig laptop/dyr shuttle. Vil den ha nok prosseseringskraft til å vise Xvid i høyere oppløsninger osv?

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...