Gå til innhold

Hvem vil ha Hw.no t-skjorte?


Hvilken størrelse kommer du til å bestille?  

190 stemmer

  1. 1. Hvilken størrelse kommer du til å bestille?

    • XS
      6
    • S
      18
    • M
      57
    • L
      53
    • XL
      26
    • XXL
      18
    • XXXL
      12


Anbefalte innlegg

Mine synspunkter på t-skjorta.

 

-Billig helst til kostpris slik at mange kan kjøpe den (Er jo reklame så kostpris bør gå an)

-Bra kvalitet

-To varianter en med mye tull og en med kunn logoen

-den med kunn logoen bør ha HW-logoen venstre side bryst. Synes og man kan ha urlen helt nederst bak.

-den med mye stasj kan ha stor HW-logo på midten foran og binary vitsen bak, samt en liten logo. for som de kunskapsrike vi er så kommer de fleste av oss til å sitte pal ved skjermen og da vil ingen se hva som er i front, kunn ryggen.

-begge variantene bør komme i svart og hvit.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ble litt inspirert jeg! Syns dette var litt artig, lagde en svart verson, men klarte ikke bli enig med meg selv om hvilken farge "hardware.no" skulle være i, havnet på gråfargen fra logoen, men tar gjerne imot forslag.

5677566[/snapback]

 

Liker den svarte varianten der godt, evt en som er som den hvite i midten, bare med svart farge. (altså med liten logo)

 

AtW

Lenke til kommentar
Bare så det er sagt så kjøper jeg ikke noen slags t-skjorte med "I'm g33k" eller sistnevnte forslag bak :p

 

Edit: Vil også heller ha "hardware.no" under logoen i brystet enn "forum"  :)

5677225[/snapback]

Helt enig.

 

Burde være billig, reklame "Hardware.no" nederst på ryggen. Og enkel logo foran.

 

HW burde skaffe seg et slagord. Så kan man bruke det på skjortene.

Lenke til kommentar

Er enig med mange andre i den versjonen med en liten hw-logo på venstre/høyre bryst.

Om det skal stå hardware.no på ryggen synes jeg ikke at det må stå oppe på skuldra og heller ikke med stor skrift, så det går jo an å vurdere om det er nødvendig med tekst på ryggen.

Er t-skjorta i sort er ikke den det ultimate sommerklesplagget for å si det sånn, men personlig liker jeg sort best. Med mindre at skjorten ikke blir mikset sammen av førti forskjellige farger, så kjøper jeg den ;)

 

Ser også at folk diskuterer hvordan vi skal kjøpe disse osv, dra det inn i sortementet til Microplex, Komplett osv... hvorfor?

Tror egentlig at det er lettere sagt en gjort å få en avtale hos noen av de større nettshappene.

Det finnes garantert en høytstående person i hw-nettverket som kan ta ansvaret for produksjon og salg av skjortene og da er ikke forhåndsbetaling noe galt.

Det forutsetter selvsagt at hw-folka er 100% positive til idéen da :)

Lenke til kommentar

 

Ser også at folk diskuterer hvordan vi skal kjøpe disse osv, dra det inn i sortementet til Microplex, Komplett osv... hvorfor?

Tror egentlig at det er lettere sagt en gjort å få en avtale hos noen av de større nettshappene.

Det finnes garantert en høytstående person i hw-nettverket som kan ta ansvaret for produksjon og salg av skjortene og da er ikke forhåndsbetaling noe galt.

Det forutsetter selvsagt at hw-folka er 100% positive til idéen da :)

5678974[/snapback]

 

www.eurofoto.no =) har god kvalitet på t-skjorter..

Lenke til kommentar
Heisann!

 

Det var en tråd her om overklokking.no t-skjorter. Mulig å gjøre det samme med hw.no t-skjorter? (overklokkings-skjortene ble ikke noe av)

- Hadde vært stilig!  :)

 

Liste over interesserte brukere:

 

1: Dag-Erik

2: adnan

3: Wtraith

4: Litejk

5: Stine

6: fox88?

7: dominizer

8: Bundy

9: SmoPe

10: Solefald

11: thyrfing16

12: storken?

13: datating

14: nizzen

15: danandre

16: Agressive

17: lubricator

18: jarmo

19: modzona123

20: andrvas

21: kt600

22: Spirograf

23: ATWindsor

24: Luzifer?

23: alex91

24: Killer_Bean

25: Zuluzion

26: pertm

27:ilpostino

28: Sanux?

29: Sprirre

30: Ire

31: _Scotty_

32: RockFord_

33: poborsky

34: Ulvestad

35: mr_lf

36: clvn

37: B|Real

38: sveini__

39: m-kane

40: tha stoffi

41: Blue--Sky

42: haakie

43: expose2k

44: L..

45: zeltex

46: erlend_vellle

47: XanderX

48: dankle

49: xmir

50: anietsoj

51: SilverBack

52: Kamikazesmurf

53: Kamerat av _Scotty_

54: desertfox123

55: SiRious

56: qez

57: bugbear

58: 3raz3r

59: Howard B

60: Sti4n

61: Ravenlord

62: enema

63: fuel

64: persistent

65: Howard_

66: Zuckron

67: jørnrknut

5672397[/snapback]

Lenke til kommentar
Jeg kommer til å kjøpe dersom t-skjorten blir nøyaktig slik:

 

post-29267-1141077828.jpg

Bare at det står hardware.no under logoen, altså som dette bildet:

 

logo.jpg

Hvis ikke den blir slik, så trykker jeg opp en egen t-skjorte slik som jeg vil ha den. :p

5679438[/snapback]

Jeg forestilte meg T-skjørta i svart, er derfor ikke sikker ennå om jeg har lyst på en ennå, men kanskje det er lurt å ha logoen i liten størelse på sleeven også?

Lenke til kommentar

Grunnen til at jeg valgte å skrive forum under logoen i stedet for hardware.no er at det er på forumet at "communityet" er. Selve fellesskapet og identiteten til de fleste her. Selve logoen representerer hw nettverket. Ikke glem at hw i dag er et kommersielt selskap. Jeg ser ikke noe grunn til å gå rundt med en rein reklame t-skjorte.

 

Vanlig standard er at små logoer plasseres over venstre bryst. Men det finnes nok unntak..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...