Gå til innhold

µTorrent kutter nettforbindelsen["LØST"]

Anbefalte innlegg

morn ja!

µTorrent kutter da altså nettforbindelsen min. når µTorrent laster ned er det kun µTorrent og Messenger som får kontakt med nettet :(

Har testa 3 forskjellige routere, re-"installert"(sletta innholdet i \Documents and Settings\Tordenflesk\Application Data\uTorrent) µTorrent flere ganger, fikla med nesten alt av innstillinger i µTorrent og ingenting hjelper.

Azureus funker som bare det, men jeg er blitt sååå glad i µTorrent og Azureus liker jeg IKKE! :p

Løsning? :cry:

- Belkin F5D7230 med nyeste Firmware

- Telenor 1,5/0,3

Løsning: Formaterte pga. noen andre problemer.

Endret av Tordenflesk
Videoannonse
Annonse

hehe har hatt lignende problemer som dette før spesielt med shareaza.

Er ikke sikker på om detta er helt rett men så vidt jeg har skjønt meg på min ruter så takler den kun et vist antall tilkoblinger av gangen så jeg ville anbefale deg å begrense antall tilkobliner til ca 300 per oppgave det funker for meg ivertfall.

vis ikke vil jeg anbefale bitcomet som et alternativ til dine tiligere bittorent klienter

been there done, done that.
Og ellers gjør gjerne torrent-programmer slik at nettsurfing blir blokkert.
feil!

5665006[/snapback]

Her er det slik at BitComet, samt tidligere forsøkte BitTorrent Off., BitTornado, BitLord etc. blokkerer så det holder, mens uTorrent holder stand.

Tydeligvis noe som avhenger av brukeren, men mine erfaringer tilsier at endel programmer blokkerer nettlinjen så det holder. (og ikke bare på min maskin).

uTorrent er uansett et god program, som bruker mye mindre ressurser enn BitComet og div. andre klienter.

Endret av kjehaako

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...