Gå til innhold

Civilization IV på PC CD-ROM?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om en nettbutikk hvor jeg kan kjøpe Civilization IV på PC CD-ROM? Ser på alle de amerikanske butikkene at spillet selges på CD-ROM, og ikke DVD-ROM, som alle de norske selger. Er det spillet rett og slett ikke laget på CD-ROM i Norge?

Takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hm, hvorfor akkurat CD-rom? Har du så gammel PC at du ikke har DVD så blir kanskje Civ4 uspillbart uansett? :)

Det du kan gjøre er å kjøpe DVD-versjonen, og så laste ned Civ 4 fra nettet. Da har du ditt på det tørre skulle jeg tro.

I tillegg finnes det vel en versjon man kan kjøpe via Diretc2Drive eller noe sånt... (altså lovlig online nedlasting)

http://www.direct2drive.com/309/product/Bu...tion-4-Download

edit: nm, idiotiske regler gjør at man ikke kan få kjøpt spillet derfra i Norge... :nei:

Endret av KriFos
Skrevet

joa, jeg har faktisk god pc (3700+, 7800gt, 1024 ram, menuten dvd-rom :p) og en kraftig ADSL-linje på 3 mbit. laster spillet ned i azureus nå.. har ikke så god erfaring med å laste spillet fra piratebay o.l., men gjør et forsøk!

Skrevet

Er vel greit å laste ned et spill, hvis man eier spillet, både juridisk og etisk.

Men fjern navnet du brukte på nedlastingssted. Hvis a d m i n ser det, risikerer du straff!

Skrevet

Lurer på om de har noe sperrer for å se hvor nedlastningen kommer fra, eller om det er mulig å få en fyr i feks UK til å regge konto og betale for spillet, og så overføre penger til han på PayPal eller noe, og deretter få login fra ham til å laste ned spillet?

Begynner å bli litt komplisert etterhvert dette menmen... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...