benyeah Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 Noen som vet om en nettbutikk hvor jeg kan kjøpe Civilization IV på PC CD-ROM? Ser på alle de amerikanske butikkene at spillet selges på CD-ROM, og ikke DVD-ROM, som alle de norske selger. Er det spillet rett og slett ikke laget på CD-ROM i Norge? Takk
gorber Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 Jeg tror ikke du finner det i europa på cdrom. Går det ikke å bestille fra usa?
benyeah Skrevet 25. februar 2006 Forfatter Skrevet 25. februar 2006 Joa, men jeg tenkte kanskje hvis det var på PC CD-ROM i Norge, så skulle jeg kjøpe det her..
avtrekkeren Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 (endret) Hm, hvorfor akkurat CD-rom? Har du så gammel PC at du ikke har DVD så blir kanskje Civ4 uspillbart uansett? Det du kan gjøre er å kjøpe DVD-versjonen, og så laste ned Civ 4 fra nettet. Da har du ditt på det tørre skulle jeg tro. I tillegg finnes det vel en versjon man kan kjøpe via Diretc2Drive eller noe sånt... (altså lovlig online nedlasting) http://www.direct2drive.com/309/product/Bu...tion-4-Download edit: nm, idiotiske regler gjør at man ikke kan få kjøpt spillet derfra i Norge... Endret 25. februar 2006 av KriFos
gorber Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 Nedlastingsalternativer er det ikke alle som kan benytte seg av, ADSL-utbygginga er ikke oppe i 100%dekning i vårt kjære land.
benyeah Skrevet 25. februar 2006 Forfatter Skrevet 25. februar 2006 joa, jeg har faktisk god pc (3700+, 7800gt, 1024 ram, menuten dvd-rom ) og en kraftig ADSL-linje på 3 mbit. laster spillet ned i azureus nå.. har ikke så god erfaring med å laste spillet fra piratebay o.l., men gjør et forsøk!
Axefjord Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 Er vel greit å laste ned et spill, hvis man eier spillet, både juridisk og etisk. Men fjern navnet du brukte på nedlastingssted. Hvis a d m i n ser det, risikerer du straff!
Sinsen Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 ... http://www.direct2drive.com/309/product/Bu...tion-4-Download edit: nm, idiotiske regler gjør at man ikke kan få kjøpt spillet derfra i Norge... 5662740[/snapback] Aner noen hva som skjer om jeg oppretter en konto med en ikke-norsk adresse? Blir opphavet til kortet mitt sjekka?
gorber Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 Egen adresse og kortets adresse må som regel stemme overrens. Sånn er det i alle fall på play.com og lignende.
Sinsen Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 Dumt... finnes det andre sider man kan kjøpe nedlastbar Civ 4 fra? Jeg finner bare direct2drive.
avtrekkeren Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 Lurer på om de har noe sperrer for å se hvor nedlastningen kommer fra, eller om det er mulig å få en fyr i feks UK til å regge konto og betale for spillet, og så overføre penger til han på PayPal eller noe, og deretter få login fra ham til å laste ned spillet? Begynner å bli litt komplisert etterhvert dette menmen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå