Gå til innhold

The Recent Pic Post.

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke jeg, jeg har hvertfall ikke sagt det :p

Tenkte liksom bare at enkelte blir sur når man sier sånt, derfor sette på være-teit-mode taggene... :p

Skrevet
Tenkte liksom bare at enkelte blir sur når man sier sånt, derfor sette på være-teit-mode taggene... :p

Mens dette:

Seeeeeexy... :love:  :dribble:

var IKKE være-teit-mode. ;)

Skrevet

Mens dette:

Seeeeeexy... :love:  :dribble:

var IKKE være-teit-mode. ;)

hehehe.. :D Par hundre gutter som sikler etter den samme/nesten ene jenta som er på dette forumet! (så vidt jeg vet) :laugh:

Skrevet
Hvordan er det mulig å få dårlig selvtillit med alle den skrytingen du får her? :roll:

*host*attentionwhore*host* :p

Selvtillit avhenger ikke av komplimenter, men hvordan erfaringer/dårlig opplevelse har fått deg til å se skeivt på deg selv.

Og attentionwhore har vel alle i oss..bare "noen" *kremt meg kremt* litt mer enn andre

:yes:

Skrevet

Det nærmeste jeg ser en flodhest her på dette forumet er så absolutt ikke deg, sier som Psilocybe sa så fint "Kan ikke du skaffe deg større nesebor?" :D

Du er helt fin som du er ;)

Skrevet
Så pen du er Thea!

Du ser absolutt ikke ut som en gravid flodhest!!! Tror dessuten det er umulig med dine 44 kilo :p

Veier ikke 44 kg nå. 50 :wow:

Skrevet

Pent Thea :)

Og når man snakker om å være tynn:

100_5285.jpg

Man kan ffs telle ribbeina på meg :scared:

Men jeg veier det samme som jeg har gjort siden ungdomskola..70kg

Og enda spiser jeg som en hest..

Skrevet
Så pen du er Thea!

Du ser absolutt ikke ut som en gravid flodhest!!! Tror dessuten det er umulig med dine 44 kilo  :p

Veier ikke 44 kg nå. 50 :wow:

Hvis ikke du er 120cm, så tror jeg 50kg er ganske så lite.

Skrevet
Veier ikke 44 kg nå. 50  :wow:

Allikevel...

word..

Du er drittynn..! Altså absolutt ingen flodhest. Men skjønner at du fortsatt kan ha dårlig selvbilde selv om du får mange komplimenter. Men du har ingen grunn til å ha det!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...