Gå til innhold

Nyheter: Crazy Frogs siste åndedrag?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må si det overrasker meg litt at det går dårlig med mobile inneholdstjenster, ikek fordi de er bra (man får det man får på nett, bare at det ikke er gratis, og er dårligere). Men fordi det er veldig mye reklame for det overalt.

AtW

Skrevet
Denne froskens irriterende lyder klateret på hitlister i hele Europa i fjor, men i det siste har det vært befriende stille fra den grønne gærningen.

Når ble crazy frog grønn?

Jeg blir desverre ikke kvitt crazy frog. Jeg mistenker ene vaskedama på skolen for å være stemmen bak crazy frog. :p

Skrevet

Endelig! Håper de gjenværende investorene går med brakende underskudd så det setter en støkk i investorer for tilsvarende selskaper. En ny "dott-com-bølge" for mobilt innhold. (Måtte åpen kildekode, gratis bilder, morsomheter, ringetoner osv. bli gratis for fremtiden)

Skrevet

we still have not experienced the TRUE power of tha frog! he will be back!

ps: ja hater og den f**ings frosken :!:

Skrevet

Dette skal jeg feste for...Måtte du brenne i helvete din ''wannabe-morsom-men-suger-bare-fjortiss-folk-som-ser-noe-morsomt-i-det-heletatt-i-deg-lille-lilla-jævel'' (Beklager språkbruk) =)

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Var jammen på tidet ja. Denne var litt moro når jeg hørte den på en mobil til ei i klassen for 3-4 år siden.

Skrevet

Jeg blir desverre ikke kvitt crazy frog. Jeg mistenker ene vaskedama på skolen for å være stemmen bak crazy frog. :p

5654033[/snapback]

AHAHAHAHAH det må seriøst vere det beste eg har hørt!!

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...