Sponis Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 (endret) Vi hadde jo en tråd om alle RPGene som skulle komme i år, så jeg tenkte vi kunne ha en for alle online-RPGene også. Det er virkelig masse bra som kommer i år, Seed, Vanguard, Darkfall(Kanskje), Pirates of the bruning sea, [silkroad Online, Lord of The Rings online (Kanskje), Age of Conan og mange flere. Virker som den store forandringen i MMORPG i år er at utviklerene har begynt å lage bedre Combat-system, der de fokuserer mer på at du selv skal kontrolere handlingene, Darkfall og Age of Conan skal jo prøve på dette. Jeg gleder meg hvertfall, og har meldt meg på Beta til Seed og Age of Conan, og håper at jeg får testet disse. Det kommer jo også en spennende expansion til World of Warcraft i år. Så hva tror dere om MMORPGene som kommer? Diskuter! Endret 23. februar 2006 av Goz
Zeph Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 Lord Of The Rings Online kan bli artig, men fryktar at det ikkje blir så veldig bra. Grafikken er sikkert på plass, men ikkje så sikker på gameplay.
Sponis Skrevet 23. februar 2006 Forfatter Skrevet 23. februar 2006 Lord Of The Rings Online kan bli artig, men fryktar at det ikkje blir så veldig bra. Grafikken er sikkert på plass, men ikkje så sikker på gameplay. 5652328[/snapback] Personlig har jeg ikke spessielle forventinger til dette, har fått inntrykk av at det blir nok et oppgulp for å melke Ringenes Herre enda mer, men jeg kan jo ta feil.
hugRmunR Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 Jeg hadde da ikke trodd at Age of Conan skulle komme i år? De er da trossalt i "early beta stage" enda
Sponis Skrevet 23. februar 2006 Forfatter Skrevet 23. februar 2006 (endret) Jeg hadde da ikke trodd at Age of Conan skulle komme i år? De er da trossalt i "early beta stage" enda 5652446[/snapback] Ja? det er da ikke vanlig at en beta test varer mer enn et år. Endret 23. februar 2006 av Goz
Bear^ Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 Personelig synes jeg det er for stor fokus rundt alt MMORPG styret, alle skal prøve seg på bølgen bare fordi WoW og GW hadde stor suksess med sine MMO spill. Tror 2006 blir et år hvor vi drukner i MMO spill, som alle skal koste 100 spenn eller mer i månden. Nei, gi meg et skikkelig knakende godt RPG SP spill og jeg er fornøyd.
Neppe Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 Oblivion er vel offtopic, siden det er single player. Uansett, age of conan skal vel komme i tredje kvartal ? Rett meg om det er feil. Gleder meg som en unge til det
Livert Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 Håper 2006 blir et år som fører til enorm konkurranse MMORPG-spillene seg i mellom, slik at de månedlige avgiftene presses ned. Synes egentlig 100 kr måneden er litt i overkant, i tillegg til å betale 3-400 kroner for selve spillet. Tenker da primært på WoW.. Men akkurat Blizzard kommer vel til å fortsette å regjere markedet en stund til, og bekymrer seg vel ikke så altfor mye for konkurranse?
hugRmunR Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 Hvis Age of Conan kommer, så skal nok jeg skaffe meg det ja ^^,
Khalifen Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 Hmmm. Det er to jeg gleder meg til, og det er Darkfall og The Chronichles of Spellborn
Gargarath Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 Gleder meg til Rising Force Online jeg.. Ser digg ut!
MrLee Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 Håper 2006 blir et år som fører til enorm konkurranse MMORPG-spillene seg i mellom, slik at de månedlige avgiftene presses ned. Synes egentlig 100 kr måneden er litt i overkant, i tillegg til å betale 3-400 kroner for selve spillet. Tenker da primært på WoW.. Men akkurat Blizzard kommer vel til å fortsette å regjere markedet en stund til, og bekymrer seg vel ikke så altfor mye for konkurranse? 5653313[/snapback] når en kinobillett koster 80-90kr synes jeg ikke 100kr i mnd. er en uting...
Sponis Skrevet 23. februar 2006 Forfatter Skrevet 23. februar 2006 De som har store problemer med 100 kr i måneden lever enten under fattigdommsgrensen i Norge, eller må lære seg å prioritere.
Bear^ Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 De som har store problemer med 100 kr i måneden lever enten under fattigdommsgrensen i Norge, eller må lære seg å prioritere. 5655078[/snapback] Går det ann å motsi seg selv mer enn i den setningen? Om du ikke ser deg råd til 100 spenn i månden så er det jo fordi du prioriterer andre ting. Jeg lever nok ikke under fattigdomsgrensa, har et godt betalt arbeide og liker MMORPG spill. Men jeg ser fremdeles ikke råd til 100 spenn i månden for å spille, det blir 1200 kr året og for de pengene kunne jeg kjøpt noe annet som jeg faktisk trenger.
Sponis Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Skrevet 24. februar 2006 De som har store problemer med 100 kr i måneden lever enten under fattigdommsgrensen i Norge, eller må lære seg å prioritere. 5655078[/snapback] Går det ann å motsi seg selv mer enn i den setningen? Om du ikke ser deg råd til 100 spenn i månden så er det jo fordi du prioriterer andre ting. Jeg lever nok ikke under fattigdomsgrensa, har et godt betalt arbeide og liker MMORPG spill. Men jeg ser fremdeles ikke råd til 100 spenn i månden for å spille, det blir 1200 kr året og for de pengene kunne jeg kjøpt noe annet som jeg faktisk trenger. 5656153[/snapback] Hva var motsiende med det? enten kan du ikke betale fordi du ikke har råd, eller så kan du betale, men du prioriterer andre ting, Det jeg vil fram til er at vist du virkelig har lyst til å bruke 100kr måneden på et spill, og du har lyst å bruke store deler av fritiden din på det, så er det for de fleste ikke noe problem å skaffe 100kr i måneden. Og, hva mener du med faktisk trenger? Vist du ikke har lyst på spillet er det jo klart at du ikke skal kjøpe det, men vi som liker spillet betaler da for noe vi "Trenger, hvertfall like masse som vi også "trenger" andre spill.
Neppe Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 når en kinobillett koster 80-90kr synes jeg ikke 100kr i mnd. er en uting... 5654412[/snapback] Haha, for ett genialt eksempel. Dessuten koster en kino billett her 90kroner til vanlig film og 95 på premiere filmer.
LarZen Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Dungeons & Dragons Online kan også bli en av årets slagere. Det styrer vekk ifra den gammle måten mmorpg spill er. På samme måte som Guildwars har gjort, jeg har vært i Beta i D&D og likte det lille jeg spilte. Her er det lagt stor fokus på RPG og spennende og interesange quest's. Tror dette kan bli en stor slager, har preordret så jeg kan faktisk starte å spille for fult den 28 denne mnd. Resten av folket kan begynne den 3 Mars om jeg ikke tar feil.
Sponis Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Skrevet 24. februar 2006 (endret) Dungeons & Dragons Online kan også bli en av årets slagere. Det styrer vekk ifra den gammle måten mmorpg spill er. På samme måte som Guildwars har gjort, jeg har vært i Beta i D&D og likte det lille jeg spilte. Her er det lagt stor fokus på RPG og spennende og interesange quest's. Tror dette kan bli en stor slager, har preordret så jeg kan faktisk starte å spille for fult den 28 denne mnd. Resten av folket kan begynne den 3 Mars om jeg ikke tar feil. 5657275[/snapback] Alt jeg har hørst er at det er et elendig spill, du er faktisk den første jeg har hørt si at det er bra. Selv har jeg ikke fått testet det. Men vist det er som GW vil jeg ikke kalle det et MMORPG, noe ikke GW er. Endret 24. februar 2006 av Goz
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå