Gå til innhold

Fyllesyke er endelig en sagablott

Ni kon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom over verdens beste nyhet i dag:

Link

France's drinkers can now buy a potion which supposedly stops hangovers and makes alcohol disappear from the blood system up to six times faster than usual.

:fun:

Håper at denne når oss her i nord snart :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Det finnes jo piller i butikkene som angivelig skal forhindre bakrusproblemene også."

Allergipiller såvidt jeg vet. Urban myth?

Skrevet (endret)

Høres vel og bra ut for de som ofte er plaget av fyllesyke.

...og de som vil kjøre bil fort etter at de har drukket. :tease:

Endret av Agressive
Skrevet

Ellers funker Zyrtec gansk så bra om man tar en tablet ca 30 min før man heller innpå alkoholen,og en til før man legger seg full og jævlig :D

Skrevet

Er ikke bare snakk om fyllesyke her. Nå kan vi drikke til vi stuper og kjøre bil 2 timer senere (som tilsvarer 12 timer vanlig forbrenning). Vil du være safe kan du vente 4 timer (24 timer forbrenning)

:fun:

Skrevet
Denne greia skal jo angivelig fjerne alkoholen i blodet.. Dette er det vanskelig tro på..

5652068[/snapback]

Må si meg enig i det.

5652141[/snapback]

Akoholen går jo ut via svette / urin. Ser for meg resultatet etter en slik kur.... :yucky:

Skrevet
Akoholen går jo ut via svette / urin. Ser for meg resultatet etter en slik kur....  :yucky:

5652226[/snapback]

Såvidt jeg er informert er den gode gamle levra den eneste måten å bli kvitt alkohol i blodet. Jeg tror ikke alkoholen blir med verken svette eller urin. :ermm:

Skrevet

Er det ikke nettopp slik at leveren filtrerer ut giftstoffene i alkoholen til nettopp urin og svette? Ihvertfall urin.

Skrevet
Akoholen går jo ut via svette / urin. Ser for meg resultatet etter en slik kur....  :yucky:

5652226[/snapback]

Såvidt jeg er informert er den gode gamle levra den eneste måten å bli kvitt alkohol i blodet. Jeg tror ikke alkoholen blir med verken svette eller urin. :ermm:

5652572[/snapback]

Gwæææh, pisse rein sprit.

Aiiee! Hadde blitt liv.

Skrevet

5652226[/snapback]

5652572[/snapback]

Aiiee! Hadde blitt liv.

5652684[/snapback]

Ein hadde ihvertfall vert jævlig billig i drift :D

Skrevet

5652226[/snapback]

5652572[/snapback]

Aiiee! Hadde blitt liv.

5652684[/snapback]

Ein hadde ihvertfall vert jævlig billig i drift :D

5652693[/snapback]

Vi er jo alle for resirkulering å gjenbruk :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...