Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er værst? banning, vold eller sex?


Articfare

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter å ha hengt på dette forumet i over 2 år ser det ut som sex er det som lettest blir fjernet av moderatorer. Og de reagerer skjeldent på vold, med mindre sex er involvert i samme slengen

 

Et Cannibal Ferox bilde jeg la ut er et godt eksempel. Pupper ble vist, og det er greit (babetråden). Kroker gjennom kroppsdeler ble vist, og det er greit (tror jeg har sett bilder fra zombiefilmer som Day of the Dead her, og de er mye verre). Men kroker gjennom pupper var ikke greit.

Endret av Scarface^
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

vols såklart!! hvis noen blir banket opp å filmet er dette alvorlig...Men vold i filmer å slikt er kult. En slosskamp er åsså kult å få med seg... Men hvis det går for langt er det ikke noe særlig...

banning og sex er helt greit i mitt syn

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Nå skal vi se...Sex og vold får jeg nok av hjemme...dvs bortsett fra sexen da.

Bannskap er ok så lenge den ikke er plump, dum og støtende. Så da synes jeg fanden så mye sex er ok.

 

:thumbup:

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Gjest Gjest

Nakenhet/sex:

Kommer ann på hvor stor grad.....

 

Vold:

Ren slakting, og blodige lik, og tortur burde bli sensurert.....

 

Banning:

Det eksempelet trådstarter hadde, var ikke det beste.....

Men folk som banner litt iblant, er ikke noe særlig ille........

Hvis folk sitter og snakker om f. eks. forbanna jævla helvetes hore fitte, så er dette litt i største laget..... (adminner må for all del sensurere eksempelet hvis de føler for)

Lenke til kommentar

Den ene linken funka jo ikke, og den andre så ut som en blanding av en mumie og et fossil. Banning er jeg vant med (bodd i Nord-Norge halve livet). Så da vet jeg ikke. Tror kanskje linken som ikke virka likevel var verst, fordi jeg lagde ekle bilder oppe i hodet. Rotten.com?

Lenke til kommentar
Synes likevel det er viktig å ha en viss kontroll på banning og nakenhet og.
Banning er greit så lenge det ikke går utover minoriteter, og nakenhet er greit så lenge det ikke inneholder mer enn 2 menn og damene er hotte... ?

 

 

Så du mener ikke setningen "Enig med USA" kanskje inneholder en smule ironi?
Det hadde ikke innholdt noe som helst ironi hvis jeg ikke hadde visst at du var en fanatisk "anti-usa!!!1"-unge fra før :) (no pun intended)
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...