Daisy Chain Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Jeg må ha sovnet i "passord-timen for BF2"... Når jeg etter en lang tids fravær fra slagmarken skulle kose meg med et par kills, så ser jeg til min forskrekkelse at passordet og brukernavnetet har forsvunnet fra innloggingen. Jeg starter umiddelbart med scanning av toppetasjen for å huske passordet, men det er mer sannsynlig at jeg snubler i "the holy grail" under et vorspiel på slottet. Jeg trykker derfor "forget password?" og ender opp ved IGNs passordtjeneste for å resete passordet. Jeg skriver så inn et nytt passord og får bekreftelse via email at passordet er skiftet. Ivrig etter et headshots så trykker jeg arrogant på BF2 ikonet på min desktop, mens jeg finner fram min gamle "rambokniv" sånn for morro skyld.. Jeg kommer nok en gang inn på innloggingen og retriver account. Jeg skriver inn emailadr. min og det nye passordet, men til ingen nytte. EA/dice whatever maser om at password ikke er riktig. Prøver flere ganger med nickname, email osv osv osv. Kommer ikke inn! Hva er det jeg gjør feil egentlig? Like før jeg klikker loddrett i vinkel i mente her...
Brede_Skapstroppen Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Hmm, jeg har også måttet "retrieve account" en gang. Det funket veldig greit for min del. Kan ikke komme på noen andre feilkilder enne at du uforvarende har hatt CAPS lOCK inne, eller at du har noen ukurante tegn i nick eller password.
Daisy Chain Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Skrevet 21. februar 2006 Har gjort det en gang tidligere uten problem, men nå er jeg lost. Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå