Gå til innhold

Irriterende problemer bf2 - CTD, connection etc

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei

Problemene er:

*Crash to desktop mitt i spillet

*Mister hele tida connection to server

*lagg

Har [email protected], 1gig ram og 7800gt. Forferdelig irriterende problemer, og lurer på om det er noen som har det samme? Disse har blitt mer gjeldenede i patch1.2, som en del andre har problemer med, har jeg forstått.

Har 0.5mbit linje, ikke trådløs. Kanskje litt lite, men det bør funke.

Edit: Kan det være at jeg bruker image issteden for plata? Vil nødig bruke plate på grunn av riper på den. :hrm:

Endret av PsychoDevil98
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Linja blir i det minste lagget, er nok det som forårsaker lagg. Bruker image sjølv og eg har ikkje problem med det. Så nei, dethar vel ikkje noko med imaget.

Skrevet

hver fukkings gang jeg starter spillet og skal inn på en server, detter jeg ut av serveren (connectiontrouble). Det vil mao si at jeg må starte opp på en server for å så miste connection, og derettet gå innpå en ny server som fungerer. Dette skjer alltid, og jeg nekter å tru det har noe medlinja mi å gjøre!

Ingen andre som har liknende problem?

Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Skrevet (endret)

altså spillet bruker bare plata for å verifisere at du har den. selve spillet blir ikke "dårligere" om det er riper på plata eneste kan være problemer å installere fra plata igjen....

Endret av KRAFortune
Skrevet

Det skal nevnes at ALT ble mer flytendes, og ikke et lag når jeg hadde alt på low. Men trodde riggen min var bedre enn som så. Er 2gig SÅ utslagsgivende som dette eksemplet tilsier?

Hilsen

PD

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...