PsychoDevil98 Skrevet 18. februar 2006 Skrevet 18. februar 2006 (endret) Hei Problemene er: *Crash to desktop mitt i spillet *Mister hele tida connection to server *lagg Har [email protected], 1gig ram og 7800gt. Forferdelig irriterende problemer, og lurer på om det er noen som har det samme? Disse har blitt mer gjeldenede i patch1.2, som en del andre har problemer med, har jeg forstått. Har 0.5mbit linje, ikke trådløs. Kanskje litt lite, men det bør funke. Edit: Kan det være at jeg bruker image issteden for plata? Vil nødig bruke plate på grunn av riper på den. Endret 18. februar 2006 av PsychoDevil98
PsychoDevil98 Skrevet 18. februar 2006 Forfatter Skrevet 18. februar 2006 Jepp, det funka heller ikke
Elendil Skrevet 18. februar 2006 Skrevet 18. februar 2006 Linja blir i det minste lagget, er nok det som forårsaker lagg. Bruker image sjølv og eg har ikkje problem med det. Så nei, dethar vel ikkje noko med imaget.
El Matador Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Linja har funka fint før 5628053[/snapback] ISP får som regel problemer de og. Ta PCen med til en kompis å prøv, eller ring leverandøren din.
PsychoDevil98 Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Skrevet 19. februar 2006 Hakking er mye mer av nå, og har derfor tenkt å oppgradere til sommeren. Vil jeg få en helt annen opplevelse med 2gig ram? Når det gjelder linja mi, så får jeg ei ny ei i april, 3.5mbit
PsychoDevil98 Skrevet 20. februar 2006 Forfatter Skrevet 20. februar 2006 hver fukkings gang jeg starter spillet og skal inn på en server, detter jeg ut av serveren (connectiontrouble). Det vil mao si at jeg må starte opp på en server for å så miste connection, og derettet gå innpå en ny server som fungerer. Dette skjer alltid, og jeg nekter å tru det har noe medlinja mi å gjøre! Ingen andre som har liknende problem?
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 (endret) altså spillet bruker bare plata for å verifisere at du har den. selve spillet blir ikke "dårligere" om det er riper på plata eneste kan være problemer å installere fra plata igjen.... Endret 21. februar 2006 av KRAFortune
espinos Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Har du kjøpt ny ruther i det siste? det gjorde jeg når den gamle ble fucked, og da fikk jeg samme problem som deg...
PsychoDevil98 Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Skrevet 21. februar 2006 Nej, har ikke kjøpt ny router i det siste. Har idag det jeg alltid har hatt: 0.5mbit, tråd
PsychoDevil98 Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Skrevet 21. februar 2006 Det skal nevnes at ALT ble mer flytendes, og ikke et lag når jeg hadde alt på low. Men trodde riggen min var bedre enn som så. Er 2gig SÅ utslagsgivende som dette eksemplet tilsier? Hilsen PD
monzilla Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Kanskje denne linken kan hjelpe : https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=541608
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå