Gå til innhold

norsk OL fiasko?


Anbefalte innlegg

vinter OL er noe alle gleder seg til, hvertfall for oss normenn, for vinter OL er som skapt for oss i nord. det har vi bevist år etter år, med alle de gullene vi har fått.

men hva har skjedd? norge sitter en 1 gull etter 5 dager...1 gull! greit nok, det har blitt mange søv og bronsje, men folk som vinner søv, de har også tapt gullet..

værste av alt.. sverige, vårt naboland som vi nermest fnyser av når det kommer til vintersport, de har mer gull en oss...2!

nei, jeg er skikkelig skikkelig skuffa.. :nei:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, jeg har gått rundt og følt meg litt snurt pga alle medaljene som har glippet, men nå er jeg blitt en helfrelst curling fan :thumbup:

Så jeg gir egentlig pokker i resten, så lenge det går bra med Pål og Dordi :)

 

Men jeg gleder meg MYE til hopping i morgen. Blir en flott OL dag med mye bra på programmet på lørdag.

Lenke til kommentar
Tja, jeg har gått rundt og følt meg litt snurt pga alle medaljene som har glippet, men nå er jeg blitt en helfrelst curling fan  :thumbup:

Så jeg gir egentlig pokker i resten, så lenge det går bra med Pål og Dordi :)

 

Men jeg gleder meg MYE til hopping i morgen. Blir en flott OL dag med mye bra på programmet på lørdag.

5619957[/snapback]

vell, altså... og gå fra og være kongen av skisporten til kongen av curling er ikke akkurat fremgangsrikt, men for al del, gull er gull.. så vis det er curling norge skal vinne gulle på, så er det bedre en ingeting, heia curling gutta.

Lenke til kommentar
Eneste fiaskoen her er medias kunstig skapte forventninger. Vi er IKKE like gode som vi var på 90-tallet, hverken i skisport eller fotball.

 

Det har noe med at de SELV forventer det, og sier det.. Hadde utdøvere sagt;

 

"Vi har som mål å havne på topp 15" , så forventer jeg ikke mer..

 

Men da maange sier ; "Vi satser på pallen i dag" evt: "Gull er godt nok!"

 

Så forventer jeg mye av folkene!

 

Så, ol er en skuffelse! ;(

Lenke til kommentar
vinter OL er noe alle gleder seg til, hvertfall for oss normenn, for vinter OL er som skapt for oss i nord. det har vi bevist år etter år, med alle de gullene vi har fått.

men hva har skjedd? norge sitter en 1 gull etter 5 dager...1 gull! greit nok, det har blitt mange søv og bronsje, men folk som vinner søv, de har også tapt gullet..

værste av alt.. sverige, vårt naboland som vi nermest fnyser av når det kommer til vintersport, de har mer gull en oss...2!

nei, jeg er skikkelig skikkelig skuffa.. :nei:

5619926[/snapback]

Egentlig så er prestasjonene veldig respektable for et land med 4,5 millioner innbyggere. Salt Lake City var en blanding av beste norske lag ever, samt dårligste lag ever fra andre land som er gode i vinteridrett..

Jeg synes at folk overdriver med dette, jeg ville vært stolt med de prestasjonene vi har sett hittil i OL... :)

Lenke til kommentar
Eneste fiaskoen her er medias kunstig skapte forventninger. Vi er IKKE like gode som vi var på 90-tallet, hverken i skisport eller fotball.

 

Men media elsker å få oss itl å tro det :).

 

Hilsen en ikke skuffet sportsentusiast.

5621026[/snapback]

Er det media som har påvirket Søgård til å si at vi skal ta 7 langrennsgull? Nei jeg tror ikke det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...