Gå til innhold

norsk OL fiasko?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:roll:

Egentlig så er prestasjonene veldig respektable for et land med 4,5 millioner innbyggere.

5649643[/snapback]

Nei, ikke med tanke på at vi er så og si de eneste som virkelig satser på vintersport.

5652168[/snapback]

Du kan mene det hvis du føler for det, men det er grenser for hva et land med 4,5 milloner mennesker kan prestere, Tyskland USA Canda, og Tidligere Sovjet er vel andre som satser, eller i siste tilfellet satset på vintersport..

Det blir litt feil, og nesten komisk å kalle dette for en fiasko, dette er veldig anstendige resultater, hvis en ser på antall mennesker i dette landet, sammenlignet med antall medaljer...

 

Denne, vi burde vunnet i alt, historien..

 

Minner meg litt på hvordan enkelte på barneskolen var overbevist om at Norge også hadde atomvåpen, etter å ha oppdaget dette våpnet gjennom en 007 film som gikk på tv kvelden før. Jeg prøvde å forklare at dette landet har en anstendig hær, hvis vi ser på folketallet, men de fantaserte om supermakt :roll:

 

Men jeg er stolt av OL troppen, godt jobbet, lang bedre en en skulle vente hvis vi ser på rene fakta :D

Lenke til kommentar
norsk OL fiasko?

 

Vi har hatt uflaks og vi har hatt dårlige ski. Men det viktigeste vi har også hatt dårlig form. Lille Norge har 18 medaljer. Store USA har 19 medaljer. Vi kunne sjølvsagt hatt meir gull. Spådommen før OL var 15 gull, vi har to. Ja eg er skuffet over Norge sin innsats i OL. Det som sviktet i dette OL var staffetene der vi kom på 5 plass i alle 4 staffetene der Norge var medalje kandidater.

 

BTW: Fant eit morsomt innleg på db.no side sider

Her

 

Vi ser fram til VM i 2007 og VM i 2009 og OL i 2010. Som sagt:Dette har ikkje vore Norges OL

 

Leiff

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...