Gå til innhold

Den store sjokolade tråden!

g@bb@

Anbefalte innlegg

Skrevet
Vil bare informere trådstarter om at den nye bocca-sjokoladen har over 70% kakao. Veldig god.

5622493[/snapback]

Nei, den smaker kabler.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke spist Freia melkesjokolade på ei stund, men har hørt stygge rykter om at den nye eieren har forandret oppskrifta.

Forsåvidt, hvit sjokolade kan vel egentlig ikke kalles sjokolade? Det er vel bare melk og kokosfett?

Skrevet

Kokesjokolade er best.

Ot: CrazyKimmi, er du i spamme humør, eller bare poster du helt ekstremt mye på et bestemt tidspunkt, f.eks fra 0400 til 04 20? :p

Skrevet
Kokesjokolade er best.

Ot: CrazyKimmi, er du i spamme humør, eller bare poster du helt ekstremt mye på et bestemt tidspunkt, f.eks fra 0400 til 04 20? :p

5624105[/snapback]

Hehe... Sorry. Er lissom alltid våken på denne tiden. Kjeder meg vettu. Litt ensom oxo :dontgetit:

Skrevet

Eg elsker sjokolade. Det e en ting eg aldri kan gi opp. Har alltid lyst på sjokolade :dribble:

Favoritter:

Hvit sjokolade (spesielt hvittoblerone og hvitkokesjokolade)

Melkesjokolade

Hollandsksjokolade (kjøpte på flyplassen i Amsterdam en gang og var solgt :p )

Daim

Stratos

Kvicklunch (det duger faktisk som lunsj og :yes: )

Crispo (selv om reklamen lyyyyger)

Snickers

Dumle

Det var de eg husker.. :)

Skrevet
Mørk sjokolade er ordentli' digg! Tar litt tid å bli vant til, men etter det så kan du gnafle i deg mye. Dessuten blir man ikke så fort kvalm av det ;)

Melkesjokolade og stratos er begge geniale. Nam!

Men det er en ting jeg savner nå, og det er SoHo! Jeg sendte mails til Nidar å spurte om relansering, men de kunne ikke love noe. Signer her! Når jeg får 100 underskrifter så skal jeg sende det til Nidar! :)

5622350[/snapback]

Jeg var nr. 100 ;D

Værsegod :D:p

Skrevet

Men hvor ble det av den appelsinsjokoladen som faktisk var forma som en appelsin? Den du måtte dunke hardt i bordet for at den skulle dele seg i "båter"?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...