Black&White Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 Plages så mye med spam på den hotmail adr jeg har nå at det beste blir vel bare å si den opp. Åssn gjør man egentlig det? Jeg rota litt igjennom div konto instillinger, men kunne ikke finn noe om "cancel account"
MrLee Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 Plages så mye med spam på den hotmail adr jeg har nå at det beste blir vel bare å si den opp. Åssn gjør man egentlig det? Jeg rota litt igjennom div konto instillinger, men kunne ikke finn noe om "cancel account" 5615089[/snapback] bare slutt å logge inn på den. drit i om den eksisterer fremdeles, det er hotmail sitt problem. Tror uansett den blir stengt etter X antall mnd. uten aktivitet. Det gjorde iallefall min for evigheter siden.
pertm Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 Slutt og bruk den og etter noen månder uten bruk blir den slettet. Noen annen form for å si opp finnes så vidt jeg vet ikke. Mulig du kan få den stengt hvis du driver med masse ulovlige ting med den.
endrebjo Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 Etter 30 dager uten aktivitet blir alle meldinger og instillinger slettet og kontoen blir inaktiv, men det går fremdeles an å logge inn med samme brukernavn og passord og aktivere kontoen igjen.
random_wannabe Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 Etter 30 dager så blir den "reservert" for en som kan passordet der..
Jubelsau Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Hmmm javel. Hvorfor bruker du det da? Unødvendig bump btw
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå