Gå til innhold

Xbox 360: Noen GODE spill snart?

Toa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Virker som det stort sett er middelmådige spill som kommer til xbox 360. Når kommer de virkelig GODE spillene som får 9 og 10 i karakterer? Er det fremdeles noen som helst liten grunn til å kjøpe xbox 360?

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789
Skrevet

mars er god mnd

Skrevet

Burnout revenge, Fight Night 3 og Oblivion er spill som jeg ser frem til. De skal jeg ha :D

Oblivion høres egentlig helt utrolig ut, og jeg bare må ha det. Høres ut som et skikkelig fantsktisk rollespill :D

Skrevet

Iflg. gamer kommer disse i mars:

Fight Night 3

Burnout Revenge

The Outfit

Battlefield 2: Modern Combat

The Elder Scrolls IV: Oblivion

TimeShift

Far Cry Instincts: Predator

Age of Pirates

Blazing Angels: Squadrons of WWII

Sonic Riders

Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter

Og det er f... meg på tide!

Skrevet

smaken er som baken! Ler av folk som kjøper blindt basert på en eller annens karakter. Om det kommer noen GODE spill snart? Vel, det har kommet noen gode spill (NFS:MW,CoD2,PDZ) til 360 (subj. mening)

Skrevet
smaken er som baken! Ler av folk som kjøper blindt basert på en eller annens karakter. Om det kommer noen GODE spill snart? Vel, det har kommet noen gode spill (NFS:MW,CoD2,PDZ) til 360 (subj. mening)

5614619[/snapback]

Forsåvidt enig i det, men det må komme flere gode spill... Etter 3 mnd. med de samme 4 spillene må man ha noe nytt...:)

Skrevet

Test drive unlimited kommer en gang i 2.kvartal i år. Hvis det blir like bra som det ser ut til kommer det til å revolusjonere bilspill-genren. WOW med biler, sinnsykt! Tror det blir en sommerferie nr.2 på meg når det er ute!

Ellers er ser jo Oblivion og Fight night lovende ut..

Skrevet (endret)

Gleder meg til Gears of War, Ninety-Nine Nights, Resident Evil 5 og ikke minst Mass Effect.

Endret av Kløno
Skrevet
Elder scrolls: Oblivion har fått release date  29 April av Gamereactor

5614555[/snapback]

Du skal ikke se bort fra at det er riktig i og med at det ikke foreligger noen fast dato ennå.

Skrevet

Ja, mars blir en fin månded. Personlig så skal jeg ha disse:

- Ghost Recon Advanced Warfighter

- Burnout Revenge

Flere blir det nok, men så har jeg andre konsoller også som jeg må prioritere også (Nintendo DS) :p

Skrevet
Jeg liker ikke FPS, Bilspill og sport.

(unntatt RR6)

Kanskje xbox er helt feil valg for meg....

5615283[/snapback]

Høres ut som du burde valgt en eller annen bærbar konsoll som f.eks. PSP eller DS. Jeg vil anbefale PSP.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...