bjovas Skrevet 26. juni 2006 Forfatter Skrevet 26. juni 2006 Genialt å se at klanfolk tester dette spillet, som er veldig avhengig av teamplay for virkelig å skinne.
co2 Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Noen som har prøvd snowy_forest(?)? Anbefaler det på det sterkeste
Mala Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Noen som har prøvd snowy_forest(?)? Anbefaler det på det sterkeste 6388304[/snapback] Det var det første mappet eg blei kastet ut i. For ein hurlumhei :wub:
bjovas Skrevet 26. juni 2006 Forfatter Skrevet 26. juni 2006 Custom maps er i det hele tatt noe av det som virkelig kommer til å rocke med RO utover høsten. Siden det er autodownload av maps er det veldig mye custom i bruk, og da stiller det større krav til skills, og mindre til at en pugger et map 100% utenat.
Mala Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Snowy Forest er ihvertfall extremt bra! Deilig å rykker hardt innover fiendlige posisjoner med deilig dekkild i ryggen,for å så bli møtt av eit kuleregn ute like. Herlig!
Markaren Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 (endret) Jeg vil nesten påstå at Kurland kessel er bedre enn snowy forest Ved første øyenkast så kan man tro at det er samme banen, men på Kurland kessel så er det russerne som angriper! Ellers er det mye av det samme som går igjen på begge banene.. Endret 26. juni 2006 av Markaren
bjovas Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Skrevet 28. juni 2006 Gleder meg vanvittig til august (og vinteren for den del, hehe) når jeg kan få spilt RO igjen!
koronag Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Jeg gleder meg til jeg får oppdatert linjen min! Hadde en 4 megabit for litt siden, og sitter nå på en 700kb.
Mala Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 (endret) Ja da har eg gitt RO mange timer på ryggen. Og det er rett og slett så uffattelig bra gjennomført. Med ein gang kontrollerne sitter så er det heilt texas. Ufattelig digg å sitte i bemannet tanks,der alla samarbeider jevnt. Deilig! EDIT: Det som trekker ned er vel antall brukbare servere,som det av og til er latterlig få av. Endret 28. juni 2006 av Mala
bjovas Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Skrevet 28. juni 2006 Selv har jeg en del faste som jeg har i favourites-lista. Der er det ca alltid minst en som er full, og det er jo nok? Men ja, jeg er enig i at det hadde vært kult med en enda større community, men det er jo bare å fortsette å få inn folk det. Husk at det er sommer nå, jeg tror ting kommer til å ta helt av i høst når demoen kommer. Husk at det er ikke før nå spillet har kommet i butikkene i europa, der det er veldig mange som faktisk ikke har kredittkort og kan kjøpe via steam.
Hr. Jenssen Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Hmm, hvilke servere hoster Snowy_Forest og Kurland Kessel da? De hørtes jo morsomme ut.
Markaren Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Hmm, hvilke servere hoster Snowy_Forest og Kurland Kessel da? De hørtes jo morsomme ut. 6401024[/snapback] FK`s mod Snowy_Forest og Kurland Kessel only server Alltid folk på, men plages av litt ping..
Mala Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Noen som har noen saftige servere å nevne her? Litt ip`er hadde vert grombart
Hr. Jenssen Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 (endret) Redorchestra.no #1 (81.166.125.38:7757) er en god norsk server med god ping. Alle maps også (ikke custom maps, tho). Det er ofte ingen folk inne, men straks to-tre stykker kommer inn, flommer serveren lett over med folk innen få minutter. Jeg var nettopp på en annen server også (vanskelig navn å skrive ned, men IP-adressen er 213.19.130.152:7757), som også har god ping og alle de vanlige brettene (+ massevis av gode custom maps, inkludert Ambush, Town Assault, Snowy Forest, German Bunker og Kurland Kessel). Har forøvrig spilt Snowy Forest nå. Virkelig kult map. EDIT: La til IP-adresser. Endret 28. juni 2006 av Hr. Jenssen
IronTurd Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Mener da Koitos ligger inne på RedOrchestra.no #1. Hvis ikke skal vi nok få fiksa det asap. Samtidig blir vel Snowy_forest lagt inn
Hr. Jenssen Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Nydelig. Legg gjerne til Berman Bunker og Town Assault også. Begge disse er veldig fornøyelige maps. Ambush er også et populært map, selv om at jeg personlig ikke akkurat liker det.
Mala Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Skal heim å teste disse serverene i dag etter jobb. Btw. Det Kaskasus eller noe, pokker ta for eit sinnsykt brett det er om man siller tyskere. Der snakker vi massakre til tider Men det er morro da :!:
Hr. Jenssen Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 (endret) Kaukasus ja, knallbra brett, det. Har du prøvd Basovka da? Knallbra brett det også, handler om at tyske soldater skal storme russerne. Første mål: Skyttergravene og en AT-posisjon. Andre mål: Hovedbunkeren i skyttergravene. Tredje mål: Jernbanestasjonen. Brettet minner mye om bilder man ser fra 1. verdenskrig (som f.eks. her, her, her og her), med store, langstrakte ødemarker sprengt i filler, og en stemning som kan få hvem som helst til å grøsse. Det er sjelden man ikke opplever heftige skuddvekslinger på langt hold, storming av hauger med soldater sammen, blodige bajonettoppgjør i skyttergravene, geniale flankemanøvre, osv. Rett og slett genialt brett. Odessa er også et veldig tøft brett. Urbant brett, med en god porsjon vandring inne i et leilighetskompleks. Dessuten er det et stort tårn der, som er veldig artig å storme (dessuten artig å beskytte, da man har en 360 grader view over stedet rundt, og lett kan plukke - og bli plukket - med sniper-riflene). EDIT: Arad er dessuten også et knalltøft map om man liker tank-strid. Ingen ting er så fornøyelig som å vinne et tank-slag der hvor fire-fem-seks tanks på hvert lag står ramset opp og hamrer inn granater på hverandre. Utrolig nervepirrende og adrenalinpumpende! EDIT2: Hedgehog! Knalltøft map! Skikkelig bra, er det. Har noe for alle. De som vil kjøre bil/tank får det, de som vil storme over et stort jorde får det, de som vil løpe inni hus og skyte får det, og de som vil barrikadere seg og beskytte en bygning får det. Utrolig brett. Veldig stort og veldig fint. Baksan Valley er et utrolig dystert, men likevel utrolig tøft map. Anbefales også. Endret 29. juni 2006 av Hr. Jenssen
Mala Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Enig i alt du sier! RO har faktisk de beste Maps i noen form for MP spill syns eg,eller ihvert de som omhandler WW2. Utrolig bra gjennomført. Syns grafikken er heilt toppers eg altså. Sjøl om det er snakk om ein "gammel" motor.
Hr. Jenssen Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Grafikken er kjempefin ja. Dessuten krever den jo INGEN TING! Fysikken er også utrolig bra laget - og realistisk! Er nesten litt skremmende å se folk ramle sammen livløs på bakken!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå