Gå til innhold

Tråden for de single


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ah, you dirty boy! :p Vitsen?

5631868[/snapback]

 

Vet ikke. De fleste som vet hvem jeg er her på forumet vet hvor gammel jeg er uansett. :p

 

Ser  ut som de fleste er ganske fornøyd med å være singel her da, ingen som har lyst på kjæreste?

5631897[/snapback]

 

Jeg kan ikke si at jeg digger å være singel egentlig.

Lenke til kommentar
Skal vi holde tråden i live eller? får gjøre ett lite forsøk på det :hmm:

Hvordan er drømmedama/drømmeprinsen?

5638693[/snapback]

 

Tja... Forståelsesfull og kosete. Fornuftig osv. Har funnet mange, men klarer aldri å like noen av dem. :(

Lenke til kommentar
Skal vi holde tråden i live eller? får gjøre ett lite forsøk på det :hmm:

Hvordan er drømmedama/drømmeprinsen?

5638693[/snapback]

 

Tja... Forståelsesfull og kosete. Fornuftig osv. Har funnet mange, men klarer aldri å like noen av dem. :(

5639106[/snapback]

Jeg forstår hva du mener. *kosepå* :tease:

Lenke til kommentar

Drømmejenta mi måtte være ei jeg hadde lett for å prate med å kunne ha det gøy med. Det er SVÆRT viktig i mine øyner. Utsene er jo selvfølgelig et pluss, men ikke det jeg hovedsaklig ligger vekt på for å si det så. har venner som har vert ilag med kjempefine Jenter som er dumme som brød imo. utsende er ikke noe om dem ikke kan konversere. felles interesser er og en bra ting.

Lenke til kommentar

Jeg er singel, og stolt!

Mitt sisste serriøse forhold varte i nesten 1. år, og da greide jeg ikke mere. Måtte komme meg ut blant folk og kunne gjøre hva jeg ville.

Og det sisste forholdet var ikke så veldig serriøst, vart asmmen med ei i fylla, slo opp et par dager etterpå, og fant ut at ho hadde tatt det så serriøst som mulig tragisk :p

Men jeg er singel nå, og jeg nyyyter det! :w00t:

Lenke til kommentar

Venner har jeg da, men greia er at vi alle er sånne übernerder som ikke gjør annet en å spille wow, raids hver dag i uka så det er bare bortkasta tid å stikke til noen av dem når jeg like gjerne kunne sotte hjemme og vert med selv. det var kanskje litt OT men men. Har mer lyst å bruke tid samme med ei jeg bryr meg om en å Spille World_of_warcraft. Jeg skal for all del ikke Whine, har det bra som singel altså, men ei å dele tida med hadde vert kos.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...