Gå til innhold

Tråden for de single


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bah, for første gang på 6år hører jeg hjemme i en sånn tråd som det her. Er for tiden singel som et grustak, og trives mer eller mindre med det. Ble vel slutt i mai med dama, også har det vært litt tragiske av og på greier med noen ubetydelige (stygt, men sant) i etterkant. Noe som jeg tydeligvis gjorde for å kompensere for tapet av hu forrige - noe som ikke funker veldig bra.

 

Nå har jeg bestemt meg for å VÆRE seriøst singel en god stund.

Helt til jeg får en virkelig grunn til å ikke være det. (en annen grunn enn knaggings that is)

Endret av SkyMarshall
Lenke til kommentar

Å være sammen med noen bare for å være sammen med noen er helt absurd mener jeg.

 

Da er det bedre å holde seg singel, så slipper man de problemene.

 

Altså, ikke leve i sølibat, men å være litt "reservert".

 

Kjærligheten kommer når du minst aner det.

 

Edit: Om du velger å ha et seksuelt singel-liv er helt opp til den enkelte. Jeg personlig er en av dem som ikke forholder meg til den livsstilen.

Endret av Istapp
Lenke til kommentar

Når det gjelder valentinsdagen så er den bare til plage for alle. De single blir stadig påminnet at de ikke har noen, og de som har noen blr plaget med å skulle finne på noe skikkelig vakkert og spesielt.

 

Jeg hater Valentinesdagen. Hater rosa. Hater rødt. Hater blomster og gaver. Hater å skrive kort. Hater hjerter. Hater Valentinesdagen.

 

 

Og når det gjelder å være singel, har jeg funnet ut at det er helt topp :)

Lenke til kommentar
Singel fra og med kl 16.15 idag. Jaja..  :shrug:

5617208[/snapback]

 

Eww :ohmy:

 

Sånt er trist! Hvem gjorde hva? (om jeg får si det på den måten)

 

:no:

5617328[/snapback]

Vel, jeg drev å tenkte på det pga aldersforskjell og litt gnisninger i forholdet i det første, men hun ignorerte meg i to dager og var likegyldig når jeg sa jeg ble provosert av det så på sett og vis var det vel egentlig hun for hun fikk det jo som hun ville på den måten, jeg ble forbanna og sa jeg ikke ville se hun mer.

 

Skal prøve så godt jeg klarer å sette strek over det hele og tenke fremover. Får se hva helgen bringer, men er egentlig ikke helt klar for å finne noen ny å kose meg egentlig.. menmen, det går seg vel til med tiden.

 

Er iallefall blitt medlem av singelklubben igjen, så aldri så galt at det ikke er godt for noe..

Lenke til kommentar

Har vært singel i akkurat 4 uker nå, etter 2 år som samboer. Og begynner egentlig å trives godt med det. Ingen som klager om man sovner på nachspiel og ikke kommer seg hjem, ingen som klager over sokkene som havnet under sofaen eller oppvasken som utvikler høy inteligens.

 

Vi burde som gjøre Mads fra M, feire Ballentines Day :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...