Gå til innhold

Sægger du? Hvorfor/hvorfor ikke?


Gjest Yoshi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg sægger vel kanskje litt, men vil ikke si jeg ser ut som en gangster av den grunn. Går en del i volcom bokser, og de er ikke sånn veldig gangster store att det gjør noe egentlig, men helt stramme bokser klarer jeg ikke å gå i. Er ikke av den tynneste å lengste, men heller litt stutt å butt derfor passer det bedre med litt større klær. Mange som kler seg som om de var noen kilo slankere enn de er, å jeg vil ikke si det er pent.

Lenke til kommentar
Sægging er for fjortisser/wiggere (80% av alle wiggere er fjortisser og vica verca). :thumbdown:

5615157[/snapback]

Nei, sagging er:

 

1. Mye mer komfortabelt.

2. Null bekymring over rar gange.

3. Null bekrymring over stygg/feit rompe.

4. Ser, etter min og mange andres meninger, bedre og mer "laid back" ut.

5. Sagging kan også komme av at alle idolene til den som sagger bruker slike klær. Siden dere hører på metal drar dere buksa opp i rumpesprekken og ser funky ut :roll::nei:

 

Function > Fashion :w00t:

Endret av ArmenMinAU
Lenke til kommentar
Sægging er for fjortisser/wiggere (80% av alle wiggere er fjortisser og vica verca). :thumbdown:

5615157[/snapback]

Nei, sagging er:

 

1. Mye mer komfortabelt.

2. Null bekymring over rar gange.

3. Null bekrymring over stygg/feit rompe.

4. Ser, etter min og mange andres meninger, bedre og mer "laid back" ut.

5. Sagging kan også komme av at alle idolene til den som sagger bruker slike klær. Siden dere hører på metal drar dere buksa opp i rumpesprekken og ser funky ut :roll::nei:

 

Function > Fashion :w00t:

5615950[/snapback]

 

Hvor gammel er det eldste sæggeren du har sett? På meg virker dette VELDIG som en fjortisgreie. Hvor fort kan man løpe når man sægger? Ser jo ut som folk er ved å mise buksa hvert øyeblikk.

Lenke til kommentar
Sægging er for fjortisser/wiggere (80% av alle wiggere er fjortisser og vica verca). :thumbdown:

5615157[/snapback]

Nei, sagging er:

 

1. Mye mer komfortabelt.

2. Null bekymring over rar gange.

3. Null bekrymring over stygg/feit rompe.

4. Ser, etter min og mange andres meninger, bedre og mer "laid back" ut.

5. Sagging kan også komme av at alle idolene til den som sagger bruker slike klær. Siden dere hører på metal drar dere buksa opp i rumpesprekken og ser funky ut :roll::nei:

 

Function > Fashion :w00t:

5615950[/snapback]

Må si det igjen. Har du fin rompe bør du faen ikke sægge! :mad: Det nest verste jeg ser er fine damer med saææge bukser. Det verste jeg ser er feite folk med tranger klær og kort genser der valpefettet tyter ut.

 

Hvor gammel er det eldste sæggeren du har sett? På meg virker dette VELDIG som en fjortisgreie. Hvor fort kan man løpe når man sægger? Ser jo ut som folk er ved å mise buksa hvert øyeblikk.

5615973[/snapback]

Lenke til kommentar
Sægging er for fjortisser/wiggere (80% av alle wiggere er fjortisser og vica verca). :thumbdown:

5615157[/snapback]

Nei, sagging er:

 

1. Mye mer komfortabelt.

2. Null bekymring over rar gange.

3. Null bekrymring over stygg/feit rompe.

4. Ser, etter min og mange andres meninger, bedre og mer "laid back" ut.

5. Sagging kan også komme av at alle idolene til den som sagger bruker slike klær. Siden dere hører på metal drar dere buksa opp i rumpesprekken og ser funky ut :roll::nei:

 

Function > Fashion :w00t:

5615950[/snapback]

Er ikke fint og ha ræva ut av buksa. Eller se ut som en "hot harccore motherfucka ganngsta" :nei:

Lenke til kommentar
Hvor gammel er det eldste sæggeren du har sett?

5615973[/snapback]

 

Kjenner folk på over 30 som sægger... er nok ikke bare fjortiss fenomen, er egentlig ganske behagelig...

 

Og hvorfor tar hele tia folk opp at man ikke klarer å løpe når man sægger, hvorfor skal man drive å løpe hele tia? Tar livet med ro og lar buksa skli jeg ass.. :wee:

Lenke til kommentar
Sægging er for fjortisser/wiggere (80% av alle wiggere er fjortisser og vica verca). :thumbdown:

5615157[/snapback]

Nei, sagging er:

 

1. Mye mer komfortabelt.

2. Null bekymring over rar gange.

3. Null bekrymring over stygg/feit rompe.

4. Ser, etter min og mange andres meninger, bedre og mer "laid back" ut.

5. Sagging kan også komme av at alle idolene til den som sagger bruker slike klær. Siden dere hører på metal drar dere buksa opp i rumpesprekken og ser funky ut :roll::nei:

 

Function > Fashion :w00t:

5615950[/snapback]

 

Hvor gammel er det eldste sæggeren du har sett? På meg virker dette VELDIG som en fjortisgreie. Hvor fort kan man løpe når man sægger? Ser jo ut som folk er ved å mise buksa hvert øyeblikk.

5615973[/snapback]

Omtrent nesten 40 år?

Man kan løpe fort nok uten å sprekke i buksebaken.

Fjortisgreie? Alder har visst veldig mye å si her :roll: Rappere går i disse klærne. Snowboardere/skateboardere osv. også. Disse er som oftest mellom 20 og 30 år.

 

Skal innrømme at når jeg når en alder på rundt 30 år, så må jeg vel skifte litt. Kanskje jeg blir en travel foretningsmann i dress?

Uansett, skal jeg aldri vise rumpeballene mine med hud som er laget at bukselommer.

Lenke til kommentar
Er ikke fint og ha ræva ut av buksa. Eller se ut som en "hot harccore motherfucka ganngsta" :nei:

Er ikke fint?

Folk er vant med å se slikt nå. Get over it.

Er det fint å se ut som en "femi-skal-vi-gå-i-solarium-soss"? Eller en "BLACK BLACK BLACK yaaaa METAL buksa-opp-i-rumpa-rocker"

 

Hvorfor skal man lære å gå på nytt igjen?

Lenke til kommentar
Er ikke fint og ha ræva ut av buksa. Eller se ut som en "hot harccore motherfucka ganngsta" :nei:

Er ikke fint?

Folk er vant med å se slikt nå. Get over it.

Er det fint å se ut som en "femi-skal-vi-gå-i-solarium-soss"? Eller en "BLACK BLACK BLACK yaaaa METAL buksa-opp-i-rumpa-rocker"

 

Hvorfor skal man lære å gå på nytt igjen?

5616097[/snapback]

Ehm, hvor mange gothere går med buksa oppi ræva? Fleste har nå buksa NORMALT.

Lenke til kommentar
Er ikke fint og ha ræva ut av buksa. Eller se ut som en "hot harccore motherfucka ganngsta" :nei:

Er ikke fint?

Folk er vant med å se slikt nå. Get over it.

Er det fint å se ut som en "femi-skal-vi-gå-i-solarium-soss"? Eller en "BLACK BLACK BLACK yaaaa METAL buksa-opp-i-rumpa-rocker"

 

Hvorfor skal man lære å gå på nytt igjen?

5616097[/snapback]

Ehm, hvor mange gothere går med buksa oppi ræva? Fleste har nå buksa NORMALT.

5616151[/snapback]

Hva er nå så normalt lengre? Uansett, kanskje ikke gothere, men sånne i trange skinnbukser osv...

Synes det virker rart når buksene er helt inntill kroppen og man ser hele beinet hvordan det beveger seg. Sagging er mer laid back ;)

Lenke til kommentar

Ja, jeg sægger for tiden.

 

Det er høyst ufrivillig, og relaterer seg til at rumpa mi er blitt et par hakk mindre etter et års fravær av sykkel, og manglende trening på Elixia.

 

Der buksa før hang pent og stramt på, er det nå slaskete og blafrete i baken + at den siger ned hele tiden. :no: Huff. Får skjerpe meg, og begynne med styrketrening igjen...

Lenke til kommentar
av og til sagger av og til ikke. pga at buksene er for store for meg  :nei:

5611982[/snapback]

 

Hehe, føler med deg. Samme problem med nesten alle buksene mine (to av tre).

5612037[/snapback]

 

 

travelt da du handler eller ? :p

5612055[/snapback]

 

 

hehe:P de passa når jeg var på butikken :roll: men etter ei uke så e de forstor.

har gådd ned fra str. 38 til 32 så de gammle buksene er jo som igloer nå :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...