hansol123 Skrevet 20. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2006 (endret) av og til sagger av og til ikke. pga at buksene er for store for meg 5611982[/snapback] Hehe, føler med deg. Samme problem med nesten alle buksene mine (to av tre). 5612037[/snapback] travelt da du handler eller ? 5612055[/snapback] hehe:P buksene passer når jeg er i butikken men etter en vask henger de har gådd ned ifra str.38 til 32 så de gammle buksene er jo som igloer nå Endret 20. februar 2006 av hansol123 Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 20. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2006 (endret) overdreven sagging er så teit! store bukser kan være kult.. type flava bukser f.eks, er derimot noe av det styggeste som fins.. Det er da bedre å sægge med flava bukser enn dressmann bukser slik at man skulle tro dem hadde gjort i buksa? 5. Sagging kan også komme av at alle idolene til den som sagger bruker slike klær. Siden dere hører på metal drar dere buksa opp i rumpesprekken og ser funky ut Jeg vet godt at du generaliserer metal-folk gjennom 'den ultimate metal fyren' som er tynn, har langt sort hår, stramme leatherjeans og jakke og tunge militærboots. Men må bare nevne at de fleste metal folk jeg kjenner, sægger ennå og/eller var blandt de største sæggerne på 90-tallet. Endret 20. februar 2006 av Scarface^ Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 21. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2006 Det er ikke at ALLE metal folk sægger. Veldig få faktisk. Skal dere rakke ned på pønkere også? Fordi de går med bukser som passer? Eller andre mennesker som går med buksene der de skal være? Folk kan vel sægge så mye de vil. De forstår sikkert selv hvor teit det er.. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 21. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2006 jeg segger ikke, for det er såinnimari teit, mye bedre at boksene sitter der de skal Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 21. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2006 Ja, jeg sægger nok litt. Eller. Går med litt ekstra store bukser, fordi jeg syns det er mye mer behagelig. Å sitte med bukser som strammer over låra er det værste jeg veit. W:34/L:32 er størrelsen min hvis jeg skulle kledd meg vanlig, men kjøper som oftest W:36/L:32 Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 21. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2006 Jeg sægger ikke. grunn: det er lissom bare såå uut, assa! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå