Gå til innhold

TES: Nytt intervju fra norskt magasin +nye bilder


Anbefalte innlegg

En nordmann på ES forumet var så vennlig å scanne inn bladet for meg, er ett veldekkende, 3 siders intervju på norsk, samt at det er ett par nye screenshots som jeg ikke har sett før. Bladet heter Game Reactor, er visstnok et gratismagasin som finnes på Spaceworld og andre kjøpesenter/elkjeder.

Enjoy ;)

 

Side 1

Side 2

Side 3

 

EDIT: Eneste som bekymrer meg, står på side 1 at spillet utgis 28 April :(

Endret av andrvas
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Det er faktisk slik at Bethesda har plassert ut de stjernetegnene man velger i begynnelsen av spillet, slik at man kan finne sitt eget stjernebilde."

 

Som astrologi interessert begynner jeg virkelig å lure på hvor stort fokus det egentlig er på stjernetegn o.l. i spillet

 

Nice...

Endret av Istapp
Lenke til kommentar
Må si jeg er litt enig med deg gunfreak19 men jeg tok kjangsen likevel, var ikke så mye som ble røpet da :)

5601048[/snapback]

 

Nei, det er sant det. Hvis man har fulgt litt med på hypen, så er det ikke noe særlig nytt. Du får ikke vite noe du ikke har fått vite her på forumet, for å si det slik. ;)

Endret av MiSP
Lenke til kommentar
Nei, det er sant det. Hvis man har fulgt litt med på hypen, så er det ikke noe særlig nytt. Du får ikke vite noe du ikke har fått vite her på forumet, for å si det slik. ;)

5601061[/snapback]

Hehe, godt poeng MiSP.

Følte litt at det var som å lese en fantasybok, har ikke lest noen fantasybøker på over 1 år. Må nesten ta opp igjen å lese ferdig horngudens tale :)

Lenke til kommentar

Hm, det eneste som virkelig var nytt der, var vel litt informasjon om hvordan vampyrgreien fungerer... Ser ut til at det er lettere å bli siret nå, iallefall - det var jo ikke akkurat en enkel oppgave i Morrowind.

Ellers er det jo betryggende at den tilfeldige crash-bugen ikke er helt borte enda, da det fungerer som en slags sikkerhets-funksjon. Man kan f.eks. utnytte pausen krasjet forårsaket til å se på klokken og oppdage at det er midt på natten, og at man bør slå av PC-en.

Lenke til kommentar
Hmm, khajiten ser jo egentlig ganske bra ut. Selv om fra hodet og ned ser det ut som et menneske da. Men selve hodet ser bra ut! :)

5602492[/snapback]

Det er viktig å merke seg at i Oblivion treffer vi en annen Khajiit enn i Morrowind. Denne rasen har blant annet hender i stedet for poter.

 

Hm, det eneste som virkelig var nytt der, var vel litt informasjon om hvordan vampyrgreien fungerer... Ser ut til at det er lettere å bli siret nå, iallefall - det var jo ikke akkurat en enkel oppgave i Morrowind.

5602321[/snapback]

Dette er forsåvidt ikke nytt, den infoen har vært kjent lenge. Skjønt det har ikke vært mye vampyrdiskusjoner her på forumet.

 

Ellers er det jo betryggende at den tilfeldige crash-bugen ikke er helt borte enda, da det fungerer som en slags sikkerhets-funksjon. Man kan f.eks. utnytte pausen krasjet forårsaket til å se på klokken og oppdage at det er midt på natten, og at man bør slå av PC-en.

5602321[/snapback]

Fy, det er jo sent på natten man virkelig får frem stemningen! ;)

Endret av MiSP
Lenke til kommentar

Vel, nytt for meg, iallefall. Jeg skal ikke påstå at jeg leser alt som kommer ut.

.. Og om man ikke skal opp på jobb eller skole dagen etterpå, er selvsagt natten ypperlig til å skifte verden. Eller, det er den uansett - men du risikerer å ende opp som noe vandødt når du engang reiser deg fra stolen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...